Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2004, 15:52   #1
bartje
Minister-President

Standaard Haalt Verhofstadt eind 2005 - toekomstvoorspellingen

Ik weet niet of het hier op zijn plaats staat; langs de ene kant is het misschien kletshoekje maar langs de andere kant zijn het ook weer maatschappelijke discussies. Als het verzet moet worden moderator, verzet maar hé.

Het is weer de tijd dat waarzeggers, astrologen etc. de toekomst voor 2005 voorspellen.

Een constante is wel dat velen voorspellen dat Verhofstadt eind 2005 niet haalt en dat er een tri partite zo komen met een Waalse premier (maar ze noemen geen namen....); of er verkiezingen komen durven ze zich ook niet over uitspreken.

Verder zou er weer ne Coburger bij komen en zou de Paus voor de zoveelste maal sterven en zou opgevolgd worden door ne Zwarte Paus.

Ook de aanslagen zouden helaas blijven voortgaan en dit baart me het allermeeste zorgen voor het komende jaar.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 22:50   #2
camaris
Schepen

Standaard

Ik ben gene waarzegger of astroloog, maar ik denk dat als Verhofstadt eind 2005 niet haalt we in ieder geval geen Waalse premier krijgen. Die laten liever een Vlaming kloten en straffe toeren uithalen. (Beetje ook de tactiek van Stevaert, die zelf liever aan wal staat.)
Het valt mij wel op hoe u als VLD'er vragen stelt over het voortbestaan van Verhofstadt... Is hij dan niet zo goed bezig dat het triviaal is dat hij het ritje uitzit? Het is gewoon een post die ik eerder van een VB'er verwacht zou hebben.

P.S. Wat de pauskwestie betreft, die mens is al lang dood, maar ik voorspel dat ze dit eindelijk in 2005 gaan toegeven! Verder voorspel ik dat Danneels naast de titel gaat grijpen.
camaris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be