![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de draadtitel zegt het.
In de Ugent wordt op 13 mei een afsluitend congres gehouden, om het einde in te luiden van de vzw viruswaanzin. https://pnws.be/van-ranst-niet-welko...-scheldpartij/ Ik vermoed dat alle onderwerpen die in de draad coronacrisis aan bod gekomen zijn door de jaren heen, daar ook besproken zullen worden. De onstuitbare en onstilbare drang naar de waarheid heeft ertoe geleid dat charlatans als von ranzig, von damme, en draaikont von gucht, en niet te vergeten, “magere hein gerookt een bedje van belgische franken vondenbroucke” binnenkort hun rechtmatige plaats in de geschiedenis mogen innemen. We mogen nog eens herhalen dat het aantal goede levensjaren die verloren zijn gegaan, van een dermate hallucinant grote orde is, dat er in de menselijke geschiedenis, geen vergelijk is. Het leed dat werd doorstaan door miljarden mensen, de tranen, de eenzaamheid, het verdriet, de nutteloze doden, de nodeloze doden Allemaal op hun kap, en allemaal op de kap van hen die goedpraatten, volgden, en niet durfden tegenspreken. Maar meer nog, op de kap van hen die de instructies gaven. Of anders gezegd, van wie en waarom moesten wij bang gemaakt worden? Voor wat centen en wat macht? En waarom wordt er nog 1 gram geloofwaardigheid geboden aan hen die op de top van de berg nog steeds trachten ons bang en afhankelijk te maken? Next; marburgvirus. https://www.cbc.ca/news/health/who-m...reak-1.6751113
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 maart 2023 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aantal doden door Corona = 33775
Aantal doden door woke = 0
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 maart 2023 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljarden? Triljoenen!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet onder- of overdrijven hè, Dadee.
Geef mij maar een biljart.
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() en een zillioen woorden aan vuil gemaakt
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht wat je zegt juist zijn, dan zouden wij allemaal eeuwig leven, behalve dat er 33 000 sukkelaars zijn die uitzonderlijk zijn dood gegaan, iets wat men al eeuwen niet meer waargenomen had. Dus niet. Iedereen gaat dood, er zijn dus geen speciale oorzaken die maken dat sommigen dood gaan en anderen niet. Het enige wat een doodsoorzaak eventueel doet, is uw leven wat INKORTEN. Wat dus telt is het aantal levensjaren dat men goed kon leven. Aantal levensjaren vernietigd door corona: 330 000 of zo (als we het overschatte gemiddelde nemen van 10 levensjaren per dode wat in de praktijk waarschijnlijk de helft is). Aantal levensjaren vernietigd door zottigheden: op zijn minst 20 000 000. 2 jaar op zijn minst, en er zijn daar nog steeds gevolgen van dus loopt die teller nog steeds op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maatregelen hebben gezorgd voor een miljard extra arme mensen die gemiddeld 10 jaar minder lang leven, is 10 miljard verloren levensjaren. Dan hebben we nog niet over de tientallen miljarden jaren aan kwalitatieve jaren dat die mensen verloren hebben. Armoede economen wisten ook vooraf perfect dat dit de gevolgen zouden zijn van langdurige maatregelen.
En al wat jij kan doen is ermee lachen, OK, dat is je goed recht maar ik kan dat niet. Het toont voor mij aan dat woke groen linkse weldoeners geen probleem hebben met massamoord zolang het past in hun waanidee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een "breed" debat zonder MVR?! Dat kan je toch moeilijk geloofwaardig noemen?!
![]() |
#10 |
|
![]() Is dat alles? Werkelijk? Daarvoor hebben wij 2 jaar "maatregelen" moeten doorstaan?
Ferguson voorspelde 500.000 doden. In de UK ALLEEN al. En GIJ hebt dat mee goedgepraat. GIJ hebt de verloren levensjaren aan Uw handen kleven. GIJ hebt de oude van dagen MEE in eenzaamheid laten sterven. GIJ hebt mij mee opgesloten in mijn kot. GIJ hebt ERMEE voor gezorgd dat babies tussen 2020 en 2022 het gezicht van hun ouders niet konden zien en daardoor een psychologisch litteken meedragen voor de rest van hun leven. GIJ hebt ermee voor gezorgd dat miljarden mensen zich met chemische brol hebben laten inspuiten, met alle gevolgen en plotseling doodvallende mensen vandien. Ge maakt het alleen nog maar erger voor uzelf.
![]() |
#11 |
|
![]() Von Ranzig is alle geloofwaardigheid al véle maanden kwijt.
![]() |
#12 |
|
![]() ziet, handig toch, zo'ne boeman waar ge echt alles op kunt steken
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
VB = woke... net nadat ik dacht van echt alles al eens gezien te hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 9 maart 2023 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
John Maynard Keynes, en Thomas Piketty doen hetzelfde, maar dan om het bijdrukken van geld te justificeren als “goed ecenomisch bestuur.”
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar. Nu zijn er volgens mij weinig zieken geweest die VEEL levensjaren verloren hebben en het toch overleefden. Veruit de meeste zieken zijn niet lang ziek geweest. Die hebben dus 3 weken verloren of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() wat een BS. Geen immuniteit omdat er nog altijd besmettingen zijn? Wat voor een zever is dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |