Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2023, 23:07   #1
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard Een breed debat

de draadtitel zegt het.

In de Ugent wordt op 13 mei een afsluitend congres gehouden, om het einde in te luiden van de vzw viruswaanzin.

https://pnws.be/van-ranst-niet-welko...-scheldpartij/

Ik vermoed dat alle onderwerpen die in de draad coronacrisis aan bod gekomen zijn door de jaren heen, daar ook besproken zullen worden.

De onstuitbare en onstilbare drang naar de waarheid heeft ertoe geleid dat charlatans als von ranzig, von damme, en draaikont von gucht, en niet te vergeten, “magere hein gerookt een bedje van belgische franken vondenbroucke” binnenkort hun rechtmatige plaats in de geschiedenis mogen innemen.

We mogen nog eens herhalen dat het aantal goede levensjaren die verloren zijn gegaan, van een dermate hallucinant grote orde is, dat er in de menselijke geschiedenis, geen vergelijk is.
Het leed dat werd doorstaan door miljarden mensen, de tranen, de eenzaamheid, het verdriet, de nutteloze doden, de nodeloze doden

Allemaal op hun kap, en allemaal op de kap van hen die goedpraatten, volgden, en niet durfden tegenspreken.

Maar meer nog, op de kap van hen die de instructies gaven. Of anders gezegd, van wie en waarom moesten wij bang gemaakt worden?

Voor wat centen en wat macht?

En waarom wordt er nog 1 gram geloofwaardigheid geboden aan hen die op de top van de berg nog steeds trachten ons bang en afhankelijk te maken?

Next; marburgvirus.

https://www.cbc.ca/news/health/who-m...reak-1.6751113

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 maart 2023 om 23:16.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2023, 23:30   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Aantal doden door Corona = 33775
Aantal doden door woke = 0
Oud 8 maart 2023, 23:32   #3
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
AAntal doden door woke maatregelen = +10 miljard jaar and counting

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 maart 2023 om 23:33.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2023, 23:46   #4
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

.
Miljarden? Triljoenen!
Oud 9 maart 2023, 02:17   #5
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Miljarden? Triljoenen!
Niet onder- of overdrijven hè, Dadee.
Geef mij maar een biljart.
Oud 9 maart 2023, 02:32   #6
Pol Dolf
Minister-President

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

en een zillioen woorden aan vuil gemaakt
Oud 9 maart 2023, 06:04   #7
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het aantal doden is altijd exact gelijk aan het aantal geboortes, er zijn dus geen "oorzaken" van "doden".

Mocht wat je zegt juist zijn, dan zouden wij allemaal eeuwig leven, behalve dat er 33 000 sukkelaars zijn die uitzonderlijk zijn dood gegaan, iets wat men al eeuwen niet meer waargenomen had. Dus niet. Iedereen gaat dood, er zijn dus geen speciale oorzaken die maken dat sommigen dood gaan en anderen niet. Het enige wat een doodsoorzaak eventueel doet, is uw leven wat INKORTEN.

Wat dus telt is het aantal levensjaren dat men goed kon leven.

Aantal levensjaren vernietigd door corona: 330 000 of zo (als we het overschatte gemiddelde nemen van 10 levensjaren per dode wat in de praktijk waarschijnlijk de helft is).

Aantal levensjaren vernietigd door zottigheden: op zijn minst 20 000 000. 2 jaar op zijn minst, en er zijn daar nog steeds gevolgen van dus loopt die teller nog steeds op.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2023, 08:16   #8
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Miljarden? Triljoenen!
De maatregelen hebben gezorgd voor een miljard extra arme mensen die gemiddeld 10 jaar minder lang leven, is 10 miljard verloren levensjaren. Dan hebben we nog niet over de tientallen miljarden jaren aan kwalitatieve jaren dat die mensen verloren hebben. Armoede economen wisten ook vooraf perfect dat dit de gevolgen zouden zijn van langdurige maatregelen.

En al wat jij kan doen is ermee lachen, OK, dat is je goed recht maar ik kan dat niet. Het toont voor mij aan dat woke groen linkse weldoeners geen probleem hebben met massamoord zolang het past in hun waanidee.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2023, 10:12   #9
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Een "breed" debat zonder MVR?! Dat kan je toch moeilijk geloofwaardig noemen?!
Oud 9 maart 2023, 12:42   #10
gunter5148

Standaard

Citaat:
Is dat alles? Werkelijk? Daarvoor hebben wij 2 jaar "maatregelen" moeten doorstaan?

Ferguson voorspelde 500.000 doden. In de UK ALLEEN al. En GIJ hebt dat mee goedgepraat. GIJ hebt de verloren levensjaren aan Uw handen kleven. GIJ hebt de oude van dagen MEE in eenzaamheid laten sterven. GIJ hebt mij mee opgesloten in mijn kot. GIJ hebt ERMEE voor gezorgd dat babies tussen 2020 en 2022 het gezicht van hun ouders niet konden zien en daardoor een psychologisch litteken meedragen voor de rest van hun leven. GIJ hebt ermee voor gezorgd dat miljarden mensen zich met chemische brol hebben laten inspuiten, met alle gevolgen en plotseling doodvallende mensen vandien.

Naam: 123647479_10158102524088517_7312562630015739715_o.jpg
Bekeken: 552
Grootte: 82,2 KB

Ge maakt het alleen nog maar erger voor uzelf.
Oud 9 maart 2023, 12:44   #11
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Een "breed" debat zonder MVR?! Dat kan je toch moeilijk geloofwaardig noemen?!
Von Ranzig is alle geloofwaardigheid al véle maanden kwijt.
Oud 9 maart 2023, 12:55   #12
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.
ziet, handig toch, zo'ne boeman waar ge echt alles op kunt steken
Oud 9 maart 2023, 12:56   #13
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Is dat alles? Werkelijk? Daarvoor hebben wij 2 jaar "maatregelen" moeten doorstaan?

Ferguson voorspelde 500.000 doden. In de UK ALLEEN al. En GIJ hebt dat mee goedgepraat. GIJ hebt de verloren levensjaren aan Uw handen kleven. GIJ hebt de oude van dagen MEE in eenzaamheid laten sterven. GIJ hebt mij mee opgesloten in mijn kot. GIJ hebt ERMEE voor gezorgd dat babies tussen 2020 en 2022 het gezicht van hun ouders niet konden zien en daardoor een psychologisch litteken meedragen voor de rest van hun leven. GIJ hebt ermee voor gezorgd dat miljarden mensen zich met chemische brol hebben laten inspuiten, met alle gevolgen en plotseling doodvallende mensen vandien.

Bijlage 117642

Ferguson zou voor een tribunaal moeten komen, ik begrijp niet hoe een "wetenschapper" die er telkens zo naast zat met zijn voorspellingen, nog niet ter verantwoording is geroepen
Oud 9 maart 2023, 12:59   #14
morte-vivante

Standaard

Citaat:
De maatregelen hebben gezorgd voor een miljard extra arme mensen die gemiddeld 10 jaar minder lang leven, is 10 miljard verloren levensjaren. Dan hebben we nog niet over de tientallen miljarden jaren aan kwalitatieve jaren dat die mensen verloren hebben. Armoede economen wisten ook vooraf perfect dat dit de gevolgen zouden zijn van langdurige maatregelen.

En al wat jij kan doen is ermee lachen, OK, dat is je goed recht maar ik kan dat niet. Het toont voor mij aan dat woke groen linkse weldoeners geen probleem hebben met massamoord zolang het past in hun waanidee.
wie is er dan eigenlijk niet woke? Bij mijn weten hebben zelfs het VB in het begin al die maatregelen toegejuicht, en zelfs staan roepen dat het "niet ver genoeg ging"

VB = woke... net nadat ik dacht van echt alles al eens gezien te hebben
Oud 9 maart 2023, 13:01   #15
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het aantal doden is altijd exact gelijk aan het aantal geboortes, er zijn dus geen "oorzaken" van "doden".

Mocht wat je zegt juist zijn, dan zouden wij allemaal eeuwig leven, behalve dat er 33 000 sukkelaars zijn die uitzonderlijk zijn dood gegaan, iets wat men al eeuwen niet meer waargenomen had. Dus niet. Iedereen gaat dood, er zijn dus geen speciale oorzaken die maken dat sommigen dood gaan en anderen niet. Het enige wat een doodsoorzaak eventueel doet, is uw leven wat INKORTEN.

Wat dus telt is het aantal levensjaren dat men goed kon leven.

Aantal levensjaren vernietigd door corona: 330 000 of zo (als we het overschatte gemiddelde nemen van 10 levensjaren per dode wat in de praktijk waarschijnlijk de helft is).

Aantal levensjaren vernietigd door zottigheden: op zijn minst 20 000 000. 2 jaar op zijn minst, en er zijn daar nog steeds gevolgen van dus loopt die teller nog steeds op.
kleine kanttekening: niet alleen doden verliezen levensjaren, ook zieken die het wel overleven

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 9 maart 2023 om 13:01.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2023, 13:23   #16
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Ferguson zou voor een tribunaal moeten komen, ik begrijp niet hoe een "wetenschapper" die er telkens zo naast zat met zijn voorspellingen, nog niet ter verantwoording is geroepen
Ferguson is een overheidshoer, die een narratief moet voorbereiden en justficeren.

John Maynard Keynes, en Thomas Piketty doen hetzelfde, maar dan om het bijdrukken van geld te justificeren als “goed ecenomisch bestuur.”
Oud 9 maart 2023, 13:23   #17
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kleine kanttekening: niet alleen doden verliezen levensjaren, ook zieken die het wel overleven
Dat is waar. Nu zijn er volgens mij weinig zieken geweest die VEEL levensjaren verloren hebben en het toch overleefden. Veruit de meeste zieken zijn niet lang ziek geweest. Die hebben dus 3 weken verloren of zo.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2023, 15:23   #18
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht

Bijlage 117642

Hoe zou het nog zijn met de groepsimmuniteit??
Citaat:
https://pnws.be/hoe-zou-het-nog-zijn...epsimmuniteit/

Daar deden we het toch voor?
Eerst 70, daarna 80 en daarna 90 procent…
We deden het eigenlijk allemaal voor de ‘groepsimmuniteit’.
Zoals de koeien in de stal.
Als er een bepaald percentage ziek is geworden, dan wordt de rest niet meer ziek omdat het virus te weinig aanspreekpunten heeft om nog een koe te besmetten.
Het virus gaat achteruit en dooft uit.

Dat is althans in theorie zo, en in de wiskundige modellen.
Ook wel in de stallen waar de koeien naast elkaar staan, en waar het wel eens kan voorkomen dat zoals door een vuur het lopend vuur gestopt wordt.
Maar mensen in de samenleving staan niet in een rijtje zoals de koeien in de stal. Wij lopen meestal nogal zwaar door elkaar.
We vinden die groepsimmuniteit ook terug in de grote geleerde modellen van Molenberghs, Ferguson, Hens en andere ‘modelbouwers’.
Ze vormen zelfs de basis van hun modellen.
Eén van de vele ficties die deze modellen absoluut waardeloos maakten.

Toch moest jij aan de spuit omwille van die ‘groepsimmuniteit’.
Eerst ging die bereikt worden tussen 60 en 70 procent.
Alle hooggeleerde staatsvirologen waren het daar roerend over eens.
De wetenschappelijke consensus, weet je wel.
Dan kwamen we aan die 60-70 procent en plots ging dat cijfer naar boven.
We moesten aan 80 procent gevaccineerde mensen zitten, want anders zou onze straf zwaar vallen: geen groepsimmuniteit!

Dus moesten ook de kinderen zich laten inspuiten, om de hoop te vergroten van ‘immune’ mensen.
Maar toen ook dat niet genoeg bleek, riepen de staatsvirologen, met Anthony Fauci op kop, dat het wel 90 procent moest zijn.
We zijn in Vlaanderen net niet boven een vaccinatiegraad van 90 procent geraakt, maar inmiddels heeft – als we besmetting erbij tellen – zo’n 99,99 procent van de bevolking antilichamen.
Heb jij die groepsimmuniteit ooit gezien?
Wij niet.
Er is nooit sprake geweest van immuniteit.
Op 21 oktober 2021, hebben we 99 procent antilichamen bereikt bij gemiddelde bloeddonoren.
Op 22 juli 2021, nog in volle vaccinatiecampagne, zaten we al aan 98 procent.
Straks is het 2 jaar later en hebben we nog altijd besmettingen, dus is er volstrekt geen sprake van immuniteit.
Ah nee: volgens Steven Van Gucht zitten we momenteel in de piek van de ‘tiende golf’.

Laat ons elkaar dus geen Liesbeth noemen: er bestaat niet zoiets als ‘groepsimmuniteit’.
Toch al zeker niet voor SarsCov2.
Dat was een totaal fictief geloof dat was uitgevonden door de staatsvirologen. Niet meer dan dat.
Een klinklare leugen eigenlijk.
Een leugen waarvoor iedereen werd aangespoord, kinderen incluis, om zich te laten vaccineren.
En toen bleek dat dat niet gelukt was hoorde je plots niets meer van die fameuze ‘groepsimmuniteit’.

Velen onder jullie waren de term al vergeten, wellicht.

In de USA wordt Anthony Fauci nu voor dit soort van leugens aan de schandpaal genageld.
Hier bij ons gebeurt dat niet omdat van de VRT tot het voltallige parlement meegehuild heeft met de wolven in het bos.

"We are all Anthony Fauci”.
In het online tijdschrift ‘Mediquality’ schreven ze op 14.2.2021 na het optreden van Van Damme in de Zeven Dag, dat hij ‘alle twijfels had weggenomen’. “Experts hebben het al herhaaldelijk gezegd: indien we als samenleving groepsimmuniteit willen bereiken, moet 70 tot 80 procent van de bevolking zich laten vaccineren. Dat is ook de inzet van de vaccinatiecampagne.”
Waarop ze wat spuiten in de armen van de kinderen hebben gejast.
Van kwaliteit gesproken.
(Michael Verstraeten, Vrijheid)
Nagels met koppen waar geen vaxxer rond kan.
Oud 9 maart 2023, 15:33   #19
morte-vivante

Standaard

wat een BS. Geen immuniteit omdat er nog altijd besmettingen zijn? Wat voor een zever is dat?
Oud 9 maart 2023, 20:20   #20
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat een BS. Geen immuniteit omdat er nog altijd besmettingen zijn? Wat voor een zever is dat?
Ik word elke dag besmet en ik leef nog.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be