![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschuwing!!! Deze discussie bevat dierenfoto's waar sommigen mogelijks aanstoot kunnen aan nemen. Gevoelige lezers gelieve deze draad over te slaan De moderatie Bestaan ze nog?
Laatst gewijzigd door Pontifex : 25 februari 2022 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker, maar in vele gevallen draagt ze dan een hoofddoek, als ze al buiten kan/mag.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een orthodoxe kerk is hier wel, maar ik vind dat een beetje te ver buiten mijn comfortzone. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je dat willen? Liever een zelfstandig en zelfbewuste partner.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amai nog nie. Ik huiver van vrouwen die enkel de prijs vd sla en de reuk vh waspoeder kennen. Mijn vrouw haar carrière is trouwens belangrijker dan die van mij. No big deal, want samen hebben we het goed.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik niet gehoorzaam ben aan God mag ze dat aanmanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 februari 2022 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Only God, no other masters.
De gehoorzame sloor is dus ongevaccineerd en weet dat de politiek onder invloed van de duivel staat. Ze stemt dus niet of blanco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici verkopen ook imaginaire oplossingen om dan achteraf als gehoorzame drets gekloot achter te blijven.
De Bijbel is veel duidelijker en beschermt pas echt tegen boze invloeden van die politici. Het is een schild en een vrouw die enkel en alleen voor Christus buigt, is duidelijk. Dat verandert niet meer en is voorspelbaar. De sleur is goed, denkt de sloor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet wel een beetje sexyness aanwezig zijn he.
![]()
Laatst gewijzigd door CUFI : 21 februari 2022 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik dat hier zo lees:
![]() ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft het recht om te geloven wat je maar wil , echt waar !! Als de bijbel echt zo reddend is , waarom gebeurt er dan niets ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebeurt toch?
Alles wordt erger en de toorn neemt toe, zoals voorspeld. De hongersnood zal ons zeker toe het teken van het beest leiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel de mens kan zichzelf redden of vernielen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel Christus als God van uw leven maken is universeel toepasbaar om de gehele mensheid te redden. Want Hij is gekomen voor ons, zondaars dus ook de homofielen. Alleen door ons als mensheid terug tot Hem te richten en Zijn Woord te gehoorzamen kunnen we gered worden. Deze aarde is al voorbij en niet meer te redden, de duivel is verslagen en zijn tijd loopt af. Aldus neemt diens toorn toe om ons mee te trekken in zijn verhaal. De vrucht van de duivel is altijd eugenetica en propaganda, hence the time is at hand, the time is now. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent u een homofoob ??
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik heb bepaalde bekende homo’s nog graag.
Van de James kan ik het zelfs verdragen dat het op tv komt. Milo was een jawdropper. ![]() Maar Milo is onthaald door goede gemeenschappen en ziet: https://nypost.com/2021/03/10/milo-y...d-sodomy-free/ Het is me duidelijk geworden dat de politiek vooral het lgbqt thema gebruikt als stokpaardje om verdeling tegen de gemeenschappen te zaaien. Ze brainwashen zelfs kinderen tot rare toestanden en verstoren geheel hun hormonale natuur. Moedwillig. |
![]() |
![]() |