![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De funktie copy-paste werkt opeens niet meer?
Ik schrijf mijn reacties eerst in klad voor ik post op het forum. En dan kopieer ik de tekst om dan te plakken in het tekstvak op het forum maar dat werkt opeens niet meer. Waarom werkt dat paste/plakken niet meer? Heeft nog iemand dit gemerkt en hoe los je dat op?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tekst selecteren/kopiëren
Ctrl+V (plakken als reactie) Ik heb er zelf geen probleem mee, hier werkt het naar behoren het copy and paste p.s. In extremis zou u de 'Windows' versie die u heeft een test kunnen laten doen om even te kijken of die niets kwijt is. Typ: cmd in de search balk en open de 'opdrachtprompt' als administrator Daarna typt u: sfc /scannow De systeemtest start en mocht er wat mis zijn geeft die dat door, der meeste fouten zal het zelf herstellen. Ik ga van de veronderstelling uit dat u Windows gebruikt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2023 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry, geen windows en vaste pc/laptop, ik gebruik iPad/apple..
Copy-paste heeft perfect gewerkt tot vandaag....misschien ligt het aan de update vd OS software?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() reboot
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan inderdaad in veel gevallen een oplossing bieden.
Het nooit te ver gaan zoeken is de boodschap. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eens proberen of het opnieuw werkt na een reboot....en...JA HOOR!
Thx, Pol, ik dacht dat alleen windows leed aan rebootitits. ![]()
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() altij eerst een reboot proberen
pas daarna openvijzen ))
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb al vaker gemerkt dat dan sommige dingen niet helemaal perfect meer werken. Bij mij is het vaak het ingedrukt houden van een letter op het fysieke toetsenbord zodat je met de nummerieke knoppen bovenaan die letter met de accenten kan kiezen. Dat durft na een update wel eens niet te werken. e é ë ê è ? ? ?
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() linux mint probleempje dat ik niet krijg opgelost:
de open programma's komen niet meer op de taakbalk, dus wanneer ik firefox verklein is het weg en kan ik firefox niet meer openen want het is reeds open (firefox opent ook op politics.be hoewel dat niet als startpagina staat ingesteld)
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu wil de kaartlezer om de gaspremie aan te vragen plots niet meer. Al sinds 23 april probeer ik en werkt de kaartlezer. Nu er eindelijk bericht is dat de syndicus er in geslaagd is alle gegevens te uploaden werkt de kaartlezer niet meer.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() is het normaal dat ik op elke site eender waar een cursor kan plaatsen ??
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() wat is een goede registrycleaner?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de meeste gevallen worden registry cleaners afgeraden om te gebruiken.
Mocht men toch overgaan tot het gebruik maken van de één of andere registry cleaner vergeet dan zeker niet een herstelpunt te maken voor u die gaat gebruiken. Zo zijn er bijvoorbeeld mensen die bepaalde opdringerige Windows dingen proberen te 'omzeilen' met het installeren van QO&O software <-- vergeet zeker geen herstelpunt te maken want in bepaalde gevallen heb je na die installatie een melding: "Sommige" instellingen worden door uw organisatie beheerd" waar menig PC gebruiker/ster zich gaat afvragen: welke organisatie???? REG -cleaners opletten geblazen!!! 27 Best Free Registry Cleaner Programs Iemand hij/zij die weet wat hij/zij moet doen, daar kan het register een zalige omgeving voor zijn. p.s. Oproepen alle instellingen GOD mode ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 mei 2023 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() heb voor Wise gekozen
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eentje waar ik geen melding van gezien heb maar wel bestaat is PrivaZer
Best gewoon gebruiken die PrivaZer en niet teveel aan liggen veranderen heb ik mij laten vertellen. Het net nalezen over cleaners dan komt u tot de vaststelling dat men daar niet echt veel voordelen in ziet. ![]()
![]() |
![]() |