![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() We zijn er ondertussen al helemaal aan gewoon. Dagelijks worden we op het verkeerde been gezet, wordt ons de verkeerde indruk door de strot geduwd en onthouden we vooral wat we niet hadden moeten onthouden wegens onjuist.
Ik had graag dit draadje voor zulke ridicule dingen voorbehouden. Vandaag: ‘Ik moet mijn huis verkopen om zonen te kunnen begraven' http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=LE3KBN5A Dat is dus dikke zever hé. Hij moet helemaal niks verkopen en hij kan zijn zonen gewoon begraven in BELGIE! Ze MOGEN van de rechter het land niet uit. Het waren tenslotte BELGEN..... zo willen ze het toch? ze wonen hier al VEERTIG jaar. De titel is dus helemaal niet : "‘Ik moet mijn huis verkopen om zonen te kunnen begraven' maar ‘Ik moet mijn huis verkopen als ik mijn zonen persé in mijn eigen heimweeland wil begraven' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die tendieuze berichtgeving van de media zijn we ondertussen al gewoon, deze week kregen we daar nog een staaltje van te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Cynara je hebt groot gelijk omtrent je bewering dat de krantenkoppen heel vaak op niets trekken en ons op het verkeerde spoor zetten. Maar het voorbeeld dat je geeft is wat flauw; trouwens wat jij daaruit concludeert klopt ook helemaal niet. Het probleem hier is niet dat de repatriëring vd zonen naar het land van herkomst zo verschrikkelijk duur is, maar wel dat die zonen NIET BEGRAVEN MOGEN WORDEN zolang het onderzoek loopt. En al deze tijd liggen die lichamen in de diepvriezer van het mortuarium en dat kost geld natuurlijk: de energie dat diepvriezers verslinden en de capaciteit dat die lichamen innemen ed. Dus met andere woorden: zolang de lichamen niet vrij gegeven worden en niet mogen begraven worden (eender waar men die wilt begraven) zijn er nodeloze verloren kosten aan het bewaren ervan. Ik begrijp die man, en vind het absurd dat die lichamen nog steeds niet vrijgegeven worden.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De familie Aygün wil hen koste wat kost in hun geboortedorp in Turkije begraven, maar onderzoeksrechter Allegaert houdt het been stijf. Zolang het onderzoek loopt, mogen de lichamen alleen in België worden begraven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men kan dan zeggen: waarom begraaft men ze niet voorlopig hier in België: omdat begravingen alhier ook heel duur zijn (wrsch veel duurder dan in hun land van afkomst) en dat ontgraving ook heel duur is.) Met andere woorden: of men de lichamen voorlopig in België begraaft, of men laat ze voorlopig liggen in de koelkast: het is een heel duur kostenplaatje, gewoon omdat men de lichamen niet wilt vrijgeven.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij ze in Belgie begraaft en het is noodzakelijk voor het gerecht om ze terug op te graven, dan is dat niet op zijn kosten. Wil hij ze na het proces zèlf terug laten opgraven om ze te repatriëren (hé nu is het ineens niet deporteren) dan is dat natuurlijk wel op zijn eigen kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogen we er dan van nu af aan op rekenen dat je eerst het artikel leest, alvorens een topic op te starten? http://forum.politics.be/showthread.php?t=155810 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We gaan die discussie niet opnieuw herhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Ik heb een ander leuk voorbeeld van misleiding:
Citaat:
--------------------------------- Dit is dus pure misleiding. Tuigdorpen zijn dorpen waar men veelplegers in gaat plaatsen. dat die veelplegers dan hoofdzakelijk Marokkaanse, Turkse en Antilliaanse jongens zijn, heeft niks met Wilders te maken, maar alles met het herhaaldelijk plegen van criminele feiten DOOR die jongens. Indien Marokkaanse, Turkse en Antilliaanse jongens als veelplegers worden beschouwd, indien Marokkaanse, Turkse en Antilliaanse jongens de gevangenissen bevolken, indien Marokkaanse, Turkse en Antilliaanse jongens in die tuigdorpen terechtkomen, dan is dat niet omdat tuigdorpen enkel dienen om Marokkaanse, Turkse en Antilliaanse jongens te herbergen, maar net omdat zij blijkbaar veelplegers zijn. Kwestie van het paard en de kar in de juiste volgorde te plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat geval kunnen de lichamen zonodig ontgraven worden, als ze verdwijnen naar Turkije uiteraard niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En on topic. 2 mannen van turkse afkomst worden vermoord door een andere nieuwe belg van dezelfde afkomst. Nu, nergens wordt er verwezen naar de religie van die mannen. Want het zijn blijkbaar geen practizerende moslims. (ah nee, want dan hadden die zonen nu al lang en breed onder de grond gestoken geweest, liefst in een wit laken, binnen de 24u na hun dood, en niet in heimweeland, zelfs de snelst mogelijke regeling op dat vlak vergt meer dan 1 dag) Maar weeral zien we hetzelfde patroon "ikke zielig, ikke arm, gijlie allemaal racist". De mannen mogen begraven worden. Geen probleem, maar alleen in België zolang het onderzoek loopt, zoals het in de regeltjes is ingeschreven. Waarschijnlijk is de hoofdreden voor de onderzoeksrechter om zijn been stijf te houden, het gezeik dat ie vanaf moment 1 heeft gekregen van de familie. Deze familie heeft blijkbaar wel de middelen om advokaten op de zaak te houden. Maar een begrafenis is er te veel aan....
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
+ uit de OP We zijn er ondertussen al helemaal aan gewoon. Dagelijks worden we op het verkeerde been gezet, wordt ons de verkeerde indruk door de strot geduwd en onthouden we vooral wat we niet hadden moeten onthouden wegens onjuist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu uw nuttige bijdrage?
Ik ga het makkelijk houden. Beantwoord gewoon de 2 volgende vragen (we weten toch dat de kans op deftig antwoord minimaal is)Mag die man zijn zonen niet begraven in België? Verplicht iemand die man de levenloze lichamen in een ijskast te laten bewaren?
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |