Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2023, 21:19   #1
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard Grote honden in Antwerpen

Het feit dat er hier geen subforum “cultuur” is, zegt in feite alles over dit forum, dus dan maar hier. Ik begrijp dat gedoe rond die reuzenhonden niet. Enkele jaren geleden ook al met dat reuzenmeisje, en ook eens die reuzenoma: blijkbaar één miljoen kijklustigen. Hier op de speeltuin om de hoek staat er een reuzenkonijn, daar komt er, buiten wat kinderen, toch ook niemand naar kijken?

www.gva.be/cnt/dmf20230824_96114381
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2023, 08:47   #2
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Het feit dat er hier geen subforum “cultuur” is, zegt in feite alles over dit forum, dus dan maar hier. Ik begrijp dat gedoe rond die reuzenhonden niet. Enkele jaren geleden ook al met dat reuzenmeisje, en ook eens die reuzenoma: blijkbaar één miljoen kijklustigen. Hier op de speeltuin om de hoek staat er een reuzenkonijn, daar komt er, buiten wat kinderen, toch ook niemand naar kijken?

Dan zijn we al minstens met twee.

Ik zag op nieuwssites al eens koppen voorbij komen over die reuzenhonden maar omdat in 90% van de gevallen die artikels achter betaalmuren zitten heb ik er nog nooit iets over gelezen.

Is dat misschien tegenwoordig een om-de-zoveel-jaar terugkerend ding? We sturen een reuze-versie van een persoon of een beest door de straten van de stad en iedereen is weer tevree en gedwee voor een paar jaar?

Dan mag De Wever zich gelukkig achten. Stuur een groot beest door de straten en het volk houdt zich rustig. Zijn voorgangers moesten daar heelder Colosseums voor bouwen.
Oud 26 augustus 2023, 12:22   #3
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Het wordt overwerken op dit forum als we allemaal gaan uitleggen naar welke evenementen we niet gaan.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2023, 16:45   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

De reuzen waren veel kleiner in werkelijkheid dan ik vermoedde na het bekijken van de foto's van de aankondiging in de kranten.
Oud 26 augustus 2023, 18:09   #5
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Het is natuurlijk wel iets meer dan een plastieken konijn op een speelplaatsje, hé. Als je gaat kijken en je bent bereid om je eraan over te geven en je cynisme even drie dagen opzij te zetten, dan kun je er wel enig amusement aan beleven, denk ik.

Dat neemt niet weg dat ik het allemaal een beetje uitgemolken vind. Volgens mij gaat het succes van vandaag vooral terug op de nostalgie van een nieuwe generatie jonge ouders die de eerste passages van Royal de Luxe nog als kind hebben meegemaakt en dat nu willen doorgeven aan hun eigen koters.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2023, 18:20   #6
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het is natuurlijk wel iets meer dan een plastieken konijn op een speelplaatsje, hé. Als je gaat kijken en je bent bereid om je eraan over te geven en je cynisme even drie dagen opzij te zetten, dan kun je er wel enig amusement aan beleven, denk ik.

Dat neemt niet weg dat ik het allemaal een beetje uitgemolken vind. Volgens mij gaat het succes van vandaag vooral terug op de nostalgie van een nieuwe generatie jonge ouders die de eerste passages van Royal de Luxe nog als kind hebben meegemaakt en dat nu willen doorgeven aan hun eigen koters.
Ben een kijkje gaan nemen en vond het wel fijn. Maar een Engelse bulldog heeft wat mij betreft niet de poëtische zeggingskracht van de reuzen uit eerdere passages (die man, de duiker, het meisje en haar grootmoeder, de olifant).
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2023, 21:24   #7
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht

Mijn cynisme opzijzetten. Dat lukt niet meer. En het wordt erger met de leeftijd.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2023, 22:25   #8
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ben een kijkje gaan nemen en vond het wel fijn. Maar een Engelse bulldog heeft wat mij betreft niet de poëtische zeggingskracht van de reuzen uit eerdere passages (die man, de duiker, het meisje en haar grootmoeder, de olifant).
Wij hebben dan ook Samson en Marie he, probeer die maar eens te overtreffen,

en de Samson die heeft maar een vuist in zijn gat, maar dien hond uit antwaaarpen ne complete reachtruck dat neemt de magie toch wat weg niet ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2023, 22:14   #9
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht

Van een ultrarechts liberaal forum kan je niet verwachten dat ze 1 zak om cultuur geven.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be