![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een tijdje doet er een vreemde hepatitis besmetting de ronde bij kleine kinderen waarbij soms een levertransplantatie nodig is. Het was een onbekende ziekte en nu hebben ze waarschijnlijk de oorsprong gevonden.
Kinderen krijgen al erg jong contact met een hele reeks virussen waar ze dan een immuniteit tegen ontwikkelen, veelal verkoudheden en buikgriep. Met de lockdown en verhoogde hygiëne hebben kinderen veel van die virussen niet gekregen onder een bepaalde leeftijd en dat begint zich nu te wreken. Zoals ik het begrijp krijgen jonge kinderen deze leverziekte bij besmetting van 2 virussen tegelijk (de ene heeft de andere nodig om te kunnen werken), normaal is dat geen probleem omdat kinderen al vlug immuniteit krijgen tegen het ene virus zodat het probleem zich niet stelt. Dat systeem is nu helemaal in de war waardoor bepaalde immuniteiten niet op tijd zijn opgebouwd, we zagen al problemen bij astma en nu bij deze hepatitis ziekte. Er komen er nog gegarandeerd bij, we hebben in paniek en angst nog maar eens onze kinderen opgeofferd in de hoop om wat oude mensen redden. De slachtofferlijst van de vaxxinazies wordt steeds groter. Likely cause of mystery child hepatitis outbreak found https://www.bbc.com/news/health-61269586 "There is something really heartbreaking about that because you go along following the rules, do what you are supposed to do to protect people that are vulnerable and then, in some horrible roundabout way, your own child has become more vulnerable because you did what you were supposed to do." Lockdown triggered an outbreak of hepatitis in young children because restrictions prevented them from developing immunity to common viruses, research suggests. https://www.thetimes.co.uk/article/c...down-d0cc3h888 Bespreking door Campbell https://www.youtube.com/watch?v=B1rCxsG0IkI |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vieze, vuile, smerige ratten proberen hun sporen uit te wissen. En we WISTEN dat ze dat zouden proberen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 juli 2022 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De farmaceuten, virologen/experten en politici zijn de verantwoordelijken en de leugenmedia zijn mede-schuldigen. Laat nu de aanklachten en schadeclaims maar losbarsten.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 28 juli 2022 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kinderen waren niet eens gevaccineerd, je mag het nu niet belachelijk maken, de gevolgen zijn al erg genoeg zoals het is zonder te moeten overdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus ook coronahoax gerelateerd en onrechtstreeks ook een schadelijk gevolg van dat hele, onnodige coronacircus met nep-en dwangmaatregelen. Want dat is het meest schrijnende, hartverscheurende en schofterige eraan: dat zoveel heisa, hysterie en schade volkomen onnodig was voor een banaal griepvirus en het feit dat ze bedrieglijk het etiket 'dodelijk' erop plakten maar verzwegen voor wie het dodelijk zou kunnen zijn: alleen de kwetsbare 80+ bejaarden en zieken, bewijst de criminele opzet.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nazi's zitten te lullen over vaccins maar ze vergeten dat er honderden, zoniet duizenden vaccins zijn die je moet krijgen via een gewone besmetting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Nu, ik weet dat men weinig respect betoont voor de kritisch denkende mens, maar men denkt echt dat wij complete idioten zijn... Dus ik herhaal; F da fuck OFF! Het enige dat er veranderd is tussen maart 2019 en nu is verplichte of door chantage verkregen VACCINATIE. Dat kinderen opgesloten werden is de schaamte en schande al ver voorbij, maar daar nu LEVERTRANSPLANTIE gdvdmme bij 5-jarigen op te steken, is gewoon het verdoezelen van de ERGSTE MISDAAD tegen de mensheid OOIT. En we wisten dat het ging gebeuren. En gij wist dat ook, want ge hebt de hele episode hier op het forum meegemaakt. Ratten zijn het, nee, da's eigenlijk een affront voor ratten. Stront, erger dan stront.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 juli 2022 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie vertrouwt ook de biologie van hun kind aan wapenhandelaars toe?
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Pandemieën hebben nooit de neiging gehad om op 20 verschillende plaatsen, waar ze nog nooit waren, tegelijkertijd te ontstaan. En net dat gebeurde. Coördinatie dus. De natuur "coördineert" niet. Dus, al hetgene wat er op volgde, lockdowns, maskers, angst-vaccinatie, schaam-vaccinatie, en sociale-vaccinatie was compleet volgens een draaiboek. De smerige goedpraat-kereltjes, ook diegene van dit eigenste forum, beginnen het NU PAS in de smiezen te hebben dat bij de neus genomen zijn, en zijn nu extra aan het liegen (apenpokken, hepatithis, sudden death syndrome my ass, FFIng AIDS ja) om hun onnoemelijk grote gortige smeerlapperij te trachten weg te steken.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij heeft die show geduurd tot ik door had dat ze ons er moedwillig inhielden en zélf superverspreidingen organiseerde. Ze zochten zondebokken en zaaiden angst en haat om ons te te kunnen terroriseren. Barbaren.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat overheden altijd doen: problemen maken, problemen groter maken, die dan hanteren als uitleg waarom meer belastingsgeld naar overheid, en waarom hogere prijzen en waarom spaargeld almaar koopkracht verliest. Ik had bij de eerste lockdown door dat de Nazi's terug waren. De toenemende klooierij was de eerdere decennia al te zien geweest, maar nog niet dat brutale openlijke waarmee de Nazi's ageerden. Dat kwam pas, toen in 2020. Waar ze je bot dwongen om met een masker rond te lopen, waar ze zich bot moeiden met gezin en werk en vrije tijd. Dat doet geen normaal mens he? Stel eens voor dat je naar je buur gaat en die gaat dwingen om een masker te dragen, zijn kinderen afblokken van naar school te gaan en hijzelf van te gaan werken, van naar cafe te gaan, van te gaan reizen, en meer van dat "fraais" tot en met chantage om zich te laten inspuiten met wat jij wil dat hij ingespoten wordt. Dat is er allemaal VER over he. NIEMAND gaat zoiets bij zijn buur gaan proberen. En toch, dat is wat overheid deed, en propageerde als hun "Nieuwe Normaal" en hun "De Wereld na Corona". Het leest als het scenario van een grimmige totalitaire film, waar burgers als vee worden behandeld, vee dat moet arbeiten en in de pas van de zweep marsjeren. Vorig jaar, of was het nog in 2020, een koude regendag met een ijzige wind. Ik passeerde door een dorpskern en zag een winkel met een hele rij mensen buiten aanschuivende in dat rotweer. Mochten de winkel niet binnen door het klantenrantsoen van X per Ym3 winkelruimte, moesten 150 cm afstand houden, moesten een masker dragen. Ze stonden daar buiten, van jong tot oud. Wel, dat beeld is me bijgebleven. Dat beeld, was het beeld van een totalitaire wereld. Die van wachtrijen, rantsoenen en regularitis van wakker worden tot gaan slapen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ze doen maar, de gestampte idioten, want al confronteer je een idioot met de keiharde waarheid, ‘t blijft een ffing idioot. Ik heb overigens nul keer in de rij gestaan. Die stomme kutklotevod heb ik noodgedwongen een paar keer moeten opzetten. Over de rest zwijg ik. Want daar heeft niemand de kloten van de schoof mee te maken.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 juli 2022 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hun grootste wapen was ANGST. Angst voor een dodelijk corona-virus om dood te gaan, dat voor gezonde mensen maar een ongevaarlijk, banaal griepvirus was. Ze logen dat het een nieuw virus was want de 8 types corona griepvirussen waren al decennia lang gekend en élke viroloog/expert/arts wist dit. Maar toch plaatste de criminele who dit coronavirus op de A-lijst van dodelijke virussen, naast ebola om angst te zaaien - om dan achteraf toch te bekennen dat het maar een banaal griepvirus was - en dat noemden ze dan "voortschrijdend inzicht" dat ze op voorhand al goed genoeg wisten. Iedereen weet dat er bij griep ook doden vallen, dat is elk jaar zo. Dus vertelden ze maar de halve waarheid: Het coronavirus is maar dodelijk voor een bepaalde groep: verzwakte ouderen en zieke mensen. Ze verzwegen dat er geen gevaar was voor gezonde mensen en kinderen zodat iedereen bang zou zijn anders zouden mensen niet gehoorzamen aan lockdowns, maatregelen en vooral: de vrijwillige vaccinatie. Want het was belangrijk dat mensen zich door angst vrijwillig lieten inspuiten om proefkonijn te zijn voor hun nieuwe mRNA-technologie en de vaccin winsten van de big farma. Over de bijwerkingen en wat de gevolgen nog gaan zijn voor de wereldwijde volksgezondheid moet nog afgewacht worden want zelfs de farmaceuten weten niet wat deze vaccins zullen teweegbrengen in het menselijk lichaam - nog afgezien van het feit wat een mogelijk verband met de uitrol van de nutteloze 5G zal zijn. Door deze aangewakkerde doodsangst kon al hetgene wat er op volgde, lockdowns, maskers, angst-vaccinatie, schaam-vaccinatie, en sociale-vaccinatie, verwoesting vd economie, gedragsverandering, het nieuwe normaal, bemoeienis met en schending van het privéleven en de rechten van de burgers, pandemiewet etc...compleet volgens een politiek en uitgekiend draaiboek uitgevoerd worden. Het begon dus allemaal met de halve waarheid/leugen dat het coronavirus dodelijk was. En door voorspellingen als feiten voor te liegen gaan ze steeds verder om de angst erin te houden, gehoorzaamheid te bekomen om onwettige maatregelen te kunnen verplichten. Zelfs nu nog: von ranzig vreest voor een opstoot van een mutatie in het najaar en stelt al dat maatregelen nodig zouden zijn om besmettingen (niet meer doodgaan, niet meer ziek worden) te voorkomen terwijl er geen sprake meer is van enig gevaar door een denkbeeldig, gemuteerd griepvirus. Berichtgeving over de werkelijkheid bestaat niet meer sinds 2020, alleen nog waarzeggerij in de toekomst en kwakzalverij voor bedrieglijke manipulatie door politiek, experts en leugenmedia om de bevolking verder te kunnen beduvelen en te kunnen sturen. Maar intussen zijn er steeds meer vaxslachtoffers en is de geloofwaardigheid van de leugenaars gezakt onder het nulpunt, zelfs bij de meest fanatieke vaxxers begint het te dagen hoe ze bedrogen werden.
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Ik "zie" de matrix nog wel, maar maak er geen deel meer van uit. Laat ze elkaar maar uitmoorden, daar in die matrix. Ik maak er mijn handen niet meer aan vuil, en verspil er een druppel zweet noch bloed aan.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die fascisten hebben zoveel vijanden gemaakt dat we niets meer zelf moeten doen. ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Type 1 diabetes is in sterk stijgende lijn sinds de pandemie, bij jongeren zagen ze een stijging van 16% in 2020 en 26% in 2021. Diabetes is een auto-immuunziekte en de overdreven hygiëne tijdens de pandemie zouden aan de basis liggen van de stijging.
Mijn idee is dat dit nog maar het begin is. BBC https://www.bbc.com/news/health-66054946 Another hypothesis is that exposure to some germs in childhood can help guard against a number of conditions, including diabetes. Some scientists believe it is possible that lockdowns and physical distancing during Covid meant many children did not get sufficient exposure to germs and missed out on this additional protection. Campbell https://youtu.be/GRohIT7-aik |
![]() |
![]() |