Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2023, 14:20   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 'Menselijke cyborg' Lina na zes jaar tijd: "Ik wil nóg meer!" Tatoeage model

onderwerp

'Menselijke cyborg' Lina na zes jaar tijd: "Ik wil nóg meer!" Tatoeage model

'Menselijke cyborg' Lina toont waanzinnige transformatie op zes jaar tijd: "Ik wil nóg meer!"

analyse

1) Ik moet nu toegeven ok, helaas, op grond van mijn hele Harde Metafysica model dat het erop lijkt, dat het 100 % WAAR is dat de Blanke (Arische) Europese Rassen inderdaad zgn HOGERE Metafysica wezens zijn. Let op: fysica wezens zijn bijv ook stenen, bomen, slangen, krokodillen, insecten, ratten, enz, omdat die geen enkele MEtafysica activiteiten ontplooien of zulke dingen doen. Welke wezens maken KUNST op aarde?? Dus deze Cyborg tatoeage meid is bezig met lichaamskunst en hierom is zij een HOGER Blank metafysica wezen.

2) Tatoeage model zijn is toch een hard en veeleisend vak denk ik, je moet altijd verder en verder om weer even leuk en prijzig te zijn in de markt, geen einde. Per Fotoshoot model verdient zij minstens 250.000 euro denk ik, en elke foto levert view royalties extra op. Hoe rijk is zij nu??

3) Positief is: Lina kent haar marktwaarde als tatoeage foto model dus zij is superieur bezig met haar passie en werk. Toch geweldig ok, en alleen de HOGERE Blanke ariers kunnen dit level behalen denk ik.

4) De hele zieligheid en minderwaardigheid van de meerderheid van de Surikoelie mannen is toch teleurstellend voor mij nu, ja Untermenschen^13 van KLEUR bestaan dus echt, jammerlijk, tragisch, mislukte, negatieve Evolutie proces OMLAAG dus naar zielige inferioriteit en kleingeschapenheid, minder potent, of steriliteit en uiteindelijk kunnen zulke minderwaardige gekleurde mensapen het beste omgebouwd worden tot bottom homo meiden na professionele HOMOseks trainingen door superieure, superpotente, Blanke TOP HOMOfiele mannen. Dit maakte ik dus zelf mee medio 1989 en ok het was wel Zalig, verlossend en het aller beste wat ik ooit in mijn leven mee moest maken. Zeker beter dan een geslaagde zelfmoord als Unterkoelie^13 van apenkleur. Dood zal ik zeker zijn binnen, vermoedelijk binnen 18,1888 jaar tijd, de DOOD is de enige absolute zekerheid zolang je nog leeft als verdoemd sterveling. Paradoxaal genoeg is het de DOOD dat het leven een HOGER en Heilig doel geeft en het is zo tegenstrijdig, antromorf en raar. Bewijs: draai het om, je gaat NOOIT DOOD, leeft eeuwig dan zal je het bewijs voelen, omdat EEUWIG leven betekent dat je eeuwig zal moeten lijden in een inferieur, zwak, vergankelijk, EXTREEM behoeftig, ziek, en vreselijk beperkt koolstof apenkleed op aarde.

===================================
https://www.clint.be/actua/menselijk...k-wil-nog-meer

News
'Menselijke cyborg' Lina toont waanzinnige transformatie op zes jaar tijd: "Ik wil nóg meer!"
09/08/2023 17:03
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via Mail Delen via link

Een ‘menselijke cyborg', zoals ze zichzelf noemt, heeft haar controversiële uiterlijk onthuld, waarbij mensen haar vergelijken met een ‘buitenaards wezen’ en haar (zo zegt ze zelf) behandelen als een ‘exotisch accessoire’. Lina Lorenzen, ook wel bekend onder haar alias Cigno, heeft ongeveer 200.000 euro besteed aan extreme lichaamsaanpassingen over 80% van haar lichaam, inclusief het implanteren van twee hoorns in haar voorhoofd.

Ze houdt van haar uiterlijk, maar zegt dat reacties van andere mensen verontrustend kunnen zijn, waarbij vreemden haar op straat stoppen of haar online uitschelden. Toen haar werd gevraagd hoe het zijn van een 'cyborg' haar liefdesleven beïnvloedt, zegt Lina, die vroeger in de technologie werkte maar haar baan opgaf om een tatoeagemodel te worden, dat er ‘momenten zijn geweest waarin ik me geobjectiveerd heb gevoeld’ - waarbij mensen niet zien wie ze ‘van binnen is’.
"Ze noemen me een alien"

"Mensen op straat benaderen me vaak en zeggen dat ze nog nooit iemand zoals ik hebben gezien, ik ben vaak een buitenaards wezen genoemd," vertelde Lina aan NeedToKnow. "Mijn uiterlijk wordt zeker controversieel waargenomen; sommigen bewonderen, sommigen benijden, sommigen houden er niet van, sommigen beoordelen en sommigen voelen zich geïnspireerd om zelf tatoeages te nemen. Ik heb letterlijk de haters bedankt voor het besteden van hun kostbare tijd om me een lange neerbuigende boodschap te sturen.”

"Zo ga je om met haters - je overwint ze met vriendelijkheid,” ging ze verder. "Mensen hebben de neiging een bepaald beeld van je te hebben en verwachtingen op basis daarvan te creëren. Een persoon is zoveel meer dan hun online persona. Er zijn zeker momenten geweest waarin ik me geobjectiveerd heb gevoeld of behandeld werd als een 'exotisch accessoire' in plaats van gezien te worden voor wie ik van binnen ben." Lina, die afkomstig is uit Duitsland maar in San Francisco woont, is toegewijd aan het toevoegen van meer kunst aan haar favoriete canvas: haar lichaam.
Waanzinnige transformatie op zes jaar tijd

Ze trekt zich niets aan van trollen en streeft ernaar door te gaan totdat haar hele lichaam getatoeëerd is - ze wil een complete bodysuit. En het tatoeagemodel heeft ook veel fans, met 112.000 volgers op Instagram (@cigno.sg). Onlangs deelde ze een bericht waarin ze een vergelijking liet zien tussen hoe ze eruitzag voor en na een tijdsbestek van zes jaar, wat sociale media-gebruikers verbaasd heeft achtergelaten. Op één foto is ze blond met minimale tatoeages en draagt ze roze lingerie, terwijl ze op de andere foto onherkenbaar is - bedekt met inkt en met rood haar.

Sindsdien heeft ze haar look nog verder uitgebreid door haar haar af te scheren en haar hoofdhuid te tatoeëren. Lina zei: "Ik heb twee onderhuidse implantaten in mijn voorhoofd die eruitzien als hoorns, gemaakt van siliconen. Ze worden onder de huid geplaatst met een kleine incisie. Een paar jaar geleden heb ik mijn hoofd kaal geschoren en mijn hoofdhuid volledig laten tatoeëren, evenals andere delen die nogal ongebruikelijk zijn (borsten, achterwerk...). Ik ben toegewijd aan het vak, zowel privé als professioneel, omdat ik mijn kantoorbaan heb opgegeven om als tatoeëerder te werken.”
"Ik wil een complete bodysuit hebben"

"Ik streef ernaar een complete bodysuit te hebben, wat betekent dat ik van top tot teen getatoeëerd wil zijn,” klonk het. "Er is nauwelijks nog lege ruimte op mijn huid over, maar ik zal niet stoppen totdat mijn hele lichaam bedekt is." Lina's ‘reis van lichaamsaanpassing’ nam toe nadat ze meer dan 20 kilo was afgevallen. Ze beschouwt het gewichtsverlies als een van haar grootste ‘transformaties’. Ze zei: "Mijn eerste en een van mijn grootste transformaties was zeker mijn gewichtsverlies een paar jaar geleden. Ik ben meer dan 22 kilo afgevallen en begon hard te sporten. Het was alsof er een knop in mijn hoofd werd omgezet.” Hieronder vinden jullie nog wat bijzondere kiekjes van Lina…

https://www.clint.be/actua/menselijk...k-wil-nog-meer
================================

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be