Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2023, 22:19   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard zelfmoord met 2 liter water, Ashley (35) sterft nadat ze te snel te veel water drinkt

onderwerp
zelfmoord met 2 liter water, Ashley (35) sterft nadat ze te snel te veel water drinkt

Ashley (35), moeder van twee, sterft nadat ze te snel te veel water drinkt

analyse

1) zo kan je dus met gewoon kraanwater zelfmoord plegen, ongeloolijk ok, het werkt echt. 2 liter water drinken binnen 20 minuten dan dood. Ik ben vaak suicidaal dus dit is toch zo simpel. Geen dure poeders online kopen voor 500 euro, zelfmoord pakketjes met kerst of ramadan he of divali.

2) DOODgaan is zo simpel zeg, ik heb honderden suicidale dieptepunten toch overleefd en ben nu 57 jaar geworden, ongelooflijk. Heb echt het gevoel nu, heel diep in mij, dat ik uit de DOOD kom, en ok alles is al gewoon dood van mijn hele verleden en hele bestaan, overal ben ik ook verstoten in KKK Apartheids Natie Nederland. Maatschappelijke DOOD ok, keiharde sociale verstotingen meegemaakt, mishandelingen, HAAT, bedreigingen nu.

3) Nederland is nu bittere harde KKKK Nazi Apartheids Natie ok, kut Multikukeluku is nu nazistisch en verhard, oorlogstoestand tussen de vele etnische bendes dus volledig ontaard. Over pakweg 14,1888 jaar tijd bestaat er geen Nederland meer.

4) ben zelf schizofreen ok, psychiatrische patient, dus ok ik denk veel aan zelfmoord ok. de harde maatschappij dwingt nu sociaal zwakkeren en paria's tot zelfmoord en verstoot hen keihard om uit eenzaamheid en verdriet echt die zelfmoord te plegen.

====================================
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230804_95247280

Ze voelde zich gedehydrateerd en had hoofdpijn, dus dronk Ashley Summers (35) uit Indiana twee liter water in twintig minuten tijd. De moeder van twee overleed door watervergiftiging, een zeldzaam gevolg van te snel te veel water drinken.
Gisteren om 16:33

De moeder van twee was op vakantie met haar man en hun twee jonge dochters toen ze zich ernstig uitgedroogd begon te voelen. Hoewel ze dronk, kreeg ze geen gevoel van verzadiging. Summers klaagde dat ze zich licht in het hoofd voelde en hardnekkige hoofdpijn had.

“Iemand zei dat ze in twintig minuten tijd vier flesjes water opdronk”, vertelde haar broer Devon Miller aan WRTV. “Een gemiddelde fles is 16 ounces (ongeveer een halve liter, nvdr.). Zij dronk zo’n 64 ounces op twintig minuten. Dat is wat je op een hele dag zou moeten drinken.”

LEES OOK. Toxicoloog Jan Tytgat: “Te veel water drinken kan dodelijk zijn”

Uiteindelijk overleed Summers na haar terugkeer van vakantie aan de gevolgen van watervergiftiging. “Het was een schok voor ons allemaal toen ze over de watervergiftiging begonnen”, aldus Miller. Watervergiftiging treedt op wanneer op korte tijd veel water wordt geconsumeerd of wanneer de nieren te veel water vasthouden door onderliggende gezondheidsproblemen. De symptomen zijn onder andere een algemeen onwel gevoel, spierkrampen, pijn, misselijkheid en hoofdpijn.

Summers was orgaandonor, waardoor haar hart, lever, nieren, longen en een deel van haar botweefsel gedoneerd kon worden. Uiteindelijk redde ze vijf andere levens, aldus haar familie.

=========================================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 00:07   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Onwetendheid heeft een kost.
Oud 6 augustus 2023, 07:13   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
onderwerp
zelfmoord met 2 liter water, Ashley (35) sterft nadat ze te snel te veel water drinkt

analyse

1) zo kan je dus met gewoon kraanwater zelfmoord plegen, ongeloolijk ok, het werkt echt. 2 liter water drinken binnen 20 minuten dan dood. Ik ben vaak suicidaal dus dit is toch zo simpel. Geen dure poeders online kopen voor 500 euro, zelfmoord pakketjes met kerst of ramadan he of divali.

2) DOODgaan is zo simpel zeg, ik heb honderden suicidale dieptepunten toch overleefd en ben nu 57 jaar geworden, ongelooflijk. Heb echt het gevoel nu, heel diep in mij, dat ik uit de DOOD kom, en ok alles is al gewoon dood van mijn hele verleden en hele bestaan, overal ben ik ook verstoten in KKK Apartheids Natie Nederland. Maatschappelijke DOOD ok, keiharde sociale verstotingen meegemaakt, mishandelingen, HAAT, bedreigingen nu.

3) Nederland is nu bittere harde KKKK Nazi Apartheids Natie ok, kut Multikukeluku is nu nazistisch en verhard, oorlogstoestand tussen de vele etnische bendes dus volledig ontaard. Over pakweg 14,1888 jaar tijd bestaat er geen Nederland meer.

4) ben zelf schizofreen ok, psychiatrische patient, dus ok ik denk veel aan zelfmoord ok. de harde maatschappij dwingt nu sociaal zwakkeren en paria's tot zelfmoord en verstoot hen keihard om uit eenzaamheid en verdriet echt die zelfmoord te plegen.

====================================

Ze voelde zich gedehydrateerd en had hoofdpijn, dus dronk Ashley Summers (35) uit Indiana twee liter water in twintig minuten tijd. De moeder van twee overleed door watervergiftiging, een zeldzaam gevolg van te snel te veel water drinken.
Gisteren om 16:33

De moeder van twee was op vakantie met haar man en hun twee jonge dochters toen ze zich ernstig uitgedroogd begon te voelen. Hoewel ze dronk, kreeg ze geen gevoel van verzadiging. Summers klaagde dat ze zich licht in het hoofd voelde en hardnekkige hoofdpijn had.

“Iemand zei dat ze in twintig minuten tijd vier flesjes water opdronk”, vertelde haar broer Devon Miller aan WRTV. “Een gemiddelde fles is 16 ounces (ongeveer een halve liter, nvdr.). Zij dronk zo’n 64 ounces op twintig minuten. Dat is wat je op een hele dag zou moeten drinken.”

LEES OOK. Toxicoloog Jan Tytgat: “Te veel water drinken kan dodelijk zijn”

Uiteindelijk overleed Summers na haar terugkeer van vakantie aan de gevolgen van watervergiftiging. “Het was een schok voor ons allemaal toen ze over de watervergiftiging begonnen”, aldus Miller. Watervergiftiging treedt op wanneer op korte tijd veel water wordt geconsumeerd of wanneer de nieren te veel water vasthouden door onderliggende gezondheidsproblemen. De symptomen zijn onder andere een algemeen onwel gevoel, spierkrampen, pijn, misselijkheid en hoofdpijn.

Summers was orgaandonor, waardoor haar hart, lever, nieren, longen en een deel van haar botweefsel gedoneerd kon worden. Uiteindelijk redde ze vijf andere levens, aldus haar familie.

=========================================
Dat wisten wij toch al lang.
Het werd zelfs aangehaald in mijn draad over paracetamol
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 07:26   #4
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Is meteen mijn kritiek op de docufilm "Supersize me": man eet maandenlang alleen maar grote hoeveelheden hamburgers, en nadat ie uiteraard gezondheidsproblemen krijgt, gaat hij beweren dat hamburgers ongezond zijn.

Gelijk wat het is: als je het in bijzonder grote hoeveelheden eet of drinkt en voor langere tijd, zal je er altijd wel negatieve gevolgen van hebben. Een appel is gezond, maar ik zou ook niemand aanraden om gedurende een paar maanden hele dagen grote hoeveelheden appels te vreten.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 07:27   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Is meteen mijn kritiek op de docufilm "Supersize me": man eet maandenlang alleen maar grote hoeveelheden hamburgers, en nadat ie uiteraard gezondheidsproblemen krijgt, gaat hij beweren dat hamburgers ongezond zijn.

Gelijk wat het is: als je het in bijzonder grote hoeveelheden eet of drinkt en voor langere tijd, zal je er altijd wel negatieve gevolgen van hebben. Een appel is gezond, maar ik zou ook niemand aanraden om gedurende een paar maanden hele dagen grote hoeveelheden appels te vreten.
Inderdaad.
Oud 6 augustus 2023, 08:15   #6
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat wisten wij toch al lang.
Het werd zelfs aangehaald in mijn draad over paracetamol
Ik geloof er niks van dat dit niet van een onderliggend ander probleem kwam.

2 liter water drinken op 20 minuten is nu ook niet zo spectaculair, ik ben er zeker van dat ik dat al gedaan heb.

Dat het de concrete aanleiding is voor een akuut probleem als je een onderliggend probleem hebt wil ik wel geloven. Dat een gezond persoon serieuze kans heeft om dood te gaan door 2 liter water te drinken daar geloof ik geen snars van.

Op de bierfesten in Beieren wordt er meer dan 2 liter gedronken op 20 minuten tijd he

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 augustus 2023 om 08:16.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 08:21   #7
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik geloof er niks van dat dit niet van een onderliggend ander probleem kwam.

2 liter water drinken op 20 minuten is nu ook niet zo spectaculair, ik ben er zeker van dat ik dat al gedaan heb.

Dat het de concrete aanleiding is voor een akuut probleem als je een onderliggend probleem hebt wil ik wel geloven. Dat een gezond persoon serieuze kans heeft om dood te gaan door 2 liter water te drinken daar geloof ik geen snars van.

Op de bierfesten in Beieren wordt er meer dan 2 liter gedronken op 20 minuten tijd he
Dat is wel maar voor 90% water hé.
Oud 6 augustus 2023, 08:25   #8
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat gebeurt er als je teveel water gedronken hebt?
Als je meer dan 8 tot 10 liter water drinkt, dan komen je nieren in de problemen. Je nieren kunnen maximaal 0,7 tot 1 liter water per uur verwerken. Als je te veel drinkt, kunnen je nieren de enorme hoeveelheid water niet aan. Daardoor ontstaat een tekort aan natrium in je bloed: dan heb je een watervergiftiging. In het ernstigste geval kun je acuut overlijden.

Een teveel aan water kan ook leiden tot vochtophoping in de hersenen. Een grote hoeveelheid liter water per dag is gevaarlijk, dus.

Daarnaast is veel water in korte tijd drinken ook niet goed. Dan hoef je niet eens aan de 8 liter te komen. Maar ook als je bij warm weer of na het sporten in één keer 4 liter water achterover slaat, bestaat de kans dat je dit niet kunt navertellen. Dat is te veel vocht voor je nieren.
Oud 6 augustus 2023, 09:38   #9
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

https://www.antigifcentrum.be/voedin...hoeveel-t-veel

Je hoort het goed. Té veel water op korte tijd drinken kan voor watervergiftiging zorgen. Een gezonde volwassen persoon met een normale voedselinname zou tot maximaal 15 liter water per dag (24 uur) kunnen verdragen. Dit wil uiteraard niet zeggen dat deze hoeveelheid aan te raden is, aangezien de meeste personen al bij lagere hoeveelheden symptomen zullen ontwikkelen.

Het is belangrijk om voldoende te drinken, en vooral dan water. Doorgaans is twee liter water per dag de norm. Voor sportbeoefenaars die extreme inspanningen leveren, kunnen sportdranken die extra toegevoegde suikers en elektrolyten bevatten een oplossing bieden om niet buitensporig veel te drinken. Bij sommige aandoeningen waaronder suikerziekte en nierfalen bespreek je best met je huisarts hoeveel je maximaal per dag mag drinken.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 09:44   #10
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Fuck, sjans gehad, k heb na een wedstrijd ook eens een fles water van 1,5l in een keer leeggedronken.
Oud 6 augustus 2023, 10:05   #11
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Onwetendheid heeft een kost.
Dat was ook het geval wanneer geallieerden destijds de concentratie-kampen bevrijdden. De sukkelaars kregen, in hun eigen belang, slechts mondjesmaat zeer licht verteerbare zaken zoals glucose. Doorgaans was hun maag veel te sterk gekrompen om een normale hoeveelheid aan te kunnen.
Oud 6 augustus 2023, 11:58   #12
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat was ook het geval wanneer geallieerden destijds de concentratie-kampen bevrijdden. De sukkelaars kregen, in hun eigen belang, slechts mondjesmaat zeer licht verteerbare zaken zoals glucose. Doorgaans was hun maag veel te sterk gekrompen om een normale hoeveelheid aan te kunnen.
Klopt, heb gehoord dat er pas bevrijde gevangenen waren, die zich hebben doodgegeten.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 13:00   #13
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Fuck, sjans gehad, k heb na een wedstrijd ook eens een fles water van 1,5l in een keer leeggedronken.
Da's erg veel. Maar misschien ben je vrij groot, dat speelt ook mee.
Oud 6 augustus 2023, 13:01   #14
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's erg veel. Maar misschien ben je vrij groot, dat speelt ook mee.
T was van dorst…
Oud 6 augustus 2023, 13:16   #15
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Lijkt me toch geen aangename dood.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 13:26   #16
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Toen ik nog werkte dronk ik gemakkelijk 1l water/ uur omdat het daar altijd stikheet was.
Nooit last van gehad.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 13:39   #17
DIBO
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Maar misschien ben je vrij groot, dat speelt ook mee.
lengte, maar vooral gewicht speelt zeker mee voor alles wat je inneemt; de dame in kwestie was redelijk klein van gestalte.
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2023, 14:01   #18
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Zoiets als die persoon die 2 keer in zijn leven het groot lot wint.

Wees voorzichtig met wat je verlangd. Is niet helemaal bij de neus gegrepen.

Een zwakke keel. Dat zal het geweest zijn.
Oud 6 augustus 2023, 14:02   #19
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Je moet slikken hé, trut. Niet in je luchtpijp gieten.

Oud 6 augustus 2023, 14:09   #20
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Je moet slikken hé, trut. Niet in je luchtpijp gieten.

Maakt mij niet uit als ze liever spuwen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be