![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de VS de Russen gaat uitnodigen voor een airshow dan begin je toch aan de oorlog te twijfelen Rusland/Oekraïne???
Russische straaljager crasht tijdens vliegshow in VS (video) En dan heb je nog de vliegtuigen die boven de NAVO landen gaan vliegen zonder toestemming Is de tijd gekomen dat men Rusland volledig plat moet gooien want het gevaar breidt zich uit. ![]() En dit... Russische bommenwerper op weg naar Nederland, maar wordt onderschept Die zitten in Rusland dus gewoon te wachten tot ze één van die toestellen uit de lucht knallen om hun oorlog verder te zetten dan alleen in de Oekraïne. ![]() Het is dus opletten 'geblazen'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 augustus 2023 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik doe (enkel) je tweede link open en wat blijkt
"Het gebied waar de vliegtuigen actief waren is ook internationaal luchtruim" Mensen opjutten. Dat is men aan het doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast Deense luchtmacht onderscheppen ook Britse gevechtsvliegtuigen Russische bommenwerpers misschien wil met de mensen opjutten al denk ik dat het geen overdreven optie is de Russen te mijden op huidig ogenblik??? Uit de tekst van het iets hogerop staande artikel: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het eerste dat je denkt, waarom knallen ze die bommenwerpers niet gewoon af, maar idd, de Ghandi houding, waar je waakzaam blijft maar gewoon terug begeleidt naar de deur, is vermoedelijk het pad dat escalatie voorkomt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.wxyz.com/news/what-we-kn...-metro-detroit Citaat:
|
||
![]() |