![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op 15/10/2009 bij "Koppen" op EEN:
" Extreem-radicaal rechtse jongerengroepering N-SA komt bijeen in Vlaanderen. Hitler-aanbidding, jodenhaat, blank europa en vlaamse kinderen en gezinnen zijn hun motto.De Islam moet vernietigd worden , de Joden vervolgd, de homo's in verplichte klinieken voor hersenoperatie's... Mijn bloeddruk stijgt als ik deze figuranten van het N-SA bezig zie: met hun visie kan er maar 1 uitkomst zijn: wereldoorlog 3! Ik heb er geen woorden voor. Wie heeft hen opgevoed? waarom kunnen jongeren zo een haat creeren? Uit studies blijkt wel dat N-SA leden een IQ hebben van minder dan 50, meestal uit de lagere klassen van de bevolking.Daarom is hun visie zo kort, hun denkvermogen is veel te klein. Een soort virus wat in hun zit, of worden ze gehersenspoelt door extreem radicaal rechts? Kijk vanavond naar "Koppen" !!! Laatst gewijzigd door gertjan22 : 15 oktober 2009 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Brullende bierbekken die de chaotische complexe buitenwereld niet aankunnen en alles eenduidig willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Moest er hier nóg een topic over zijn?
![]() |
#4 |
|
![]() Dan is er meer plaats om ze af te breken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- Op 15/10/2009 bij "Linkse homo's op ons forum": " Extreem-linkse homogroepering komt bijeen in Vlaanderen. Hitler-haat, Vlaminghaat, gekleurd europa en kinderen bij holebi zijn hun motto. Het Vlaams belang moet vernietigd worden , de homofoben vervolgd, de flamiganten in verplichte klinieken voor hersenoperatie's... Mijn bloeddruk stijgt als ik deze figuranten van de linkse homos bezig zie: met hun visie kan er maar 1 uitkomst zijn: wereldoorlog 3! Ik heb er geen woorden voor. Wie heeft hen opgevoed? waarom kunnen jongeren zo een haat creeren? Uit studies blijkt wel dat linkse homo's een IQ hebben van minder dan 50, meestal uit de lagere klassen van de bevolking.Daarom is hun visie zo kort, hun denkvermogen is veel te klein. Een soort virus wat in hun zit, of worden ze gehersenspoelt door de holebibeweging? Kijk vanavond "op ons forum" !!! Of.... Van wie gaat hier de meeste haat uit? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rechtse homo's ![]() Pim Fortuyn ![]() Verschaeve ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er een wedstrijd bezig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 15 oktober 2009 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wrm staan er ook foute dings zoals ": cheer:" en ":c heer:"?
Alles staat nogthans sust ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 15 oktober 2009 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Een maat uit mijn middelbare klas heeft dit nog getekend als cartoon, wth doet dit op internet? ![]()
![]() |
![]() |