![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() VTM gaat in samenwerking met het weekblad 'dag allemaal' een programma maken over honderd 'helden' van 2004.
Dag allemaal heeft al een selectie gemaakt waar je uit mag kiezen. Om het in de poltiek te houden heb ik de geselcteerde politici eruit gehaald. Ze worden voorgesteld volgens het alfabet. Eén ding zal je direkt opvallen. 9 Bert Anciaux: Vlaams minister 19 Elio Di Rupo : PS- voorzitter 30 Freya Van Den Bossche: SPa- politica 32 Guy Verhofstadt: federaal premier 41 Inge Vervotte : CD&V politica 47 JHL Dehaene Burgemeester Vilvoorde Euro parlementslid 57 Karel Degucht: Minister van buitenlandse zaken 88 Steve Stevaert: spa voorzitter 92 Vera Dua: voorzitster Groen! 100 Yves Leterme: Vlaams minister president. 101 kies zelf een naam. Je ziet dus duidelijk geen Vlaams Belangers bij het geselecteerd clubje. Filip Dewinter, die elk jaar overal steevast in de top tien staat wordt achterwege gelaten. Correct Vlaanderen weer ten top ![]() ![]() Op de vtm-site kan je rechtstreeks je voorkeur geven. Bij deze wil ik oproepen om zoveel mogelijk een Vlaams Belanger te kiezen. Die men kan invullen onder " eigen keuze". http://www.vtm.be/tv/helden2004_vote.php Laatst gewijzigd door De Prof : 18 november 2004 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Politieke correctheid van het hoogste niveau natuurlijk.
![]() Die menen dat dus echt hé... ![]() Er staat gewoon geen énkele VB'er tussen. 3X raden wie er wél tussenstaat: Etienne Vermeersch ![]() Welke opzienbarende prestatie heeft die snul dan wel geleverd? Het zijn de laatste kronkels van het wankelende pc-systeem. Bij mij komt het over zoals de nazi's tijdens hun laatste dagen: Nog een extra vijs bijdraaien om het geldende establishment toch maar in stand te houden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ze denken waarschijnlijk dat alleen maar nieuwe belgen naar hun programma's kijken .... geef vtm maar lik op stuk!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filip staat er nu wel bij !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Zeg jongens, hoe doen jullie dat, die "eigen keuze"?
Die site blijft bij mij zeuren om 10 namen te kiezen, maar daar staan er écht geen 10 tussen die het waard zijn.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() tj age moet eerst 10 dwazen kiezen ( Boel bv) en zet dan bvb1. FDW
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Euhm, denk ik toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Allé, vooruit, nog éne voor Dewinter. (en voor de volgens mij 10 minst onozele van de lijst)
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() staat storme er ook tussen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() jaaaa
dan gaat de beker hopelijk naar Filip, want Filip is een echte held. Hij wil de buitenlanders buitenvegen en de maatschappij steriel verlossen van al de rottigheid waar ze mee verpest is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() voilla 10 tjolders geselecteerd, eigen keuze: Filip de Winter
damn had graag nog een resem aan namen willen toevoegen ![]()
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() ik heb mijn keuze ook gemaakt
eigen keuze kris van dijck |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Aangezien er geen tussenstand is ofzo, betwijfel ik dat de score van Dewinter bekend gaat gemaakt worden, zelfs al eindigt hij eerst. Maar we kunnen altijd proberen
![]() De voltallige koninklijke familie staat er natuurlijk wél bij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is da mister Blond in uwen avatar, ? .... ![]() Ik heb Nicole en Hugo gekozen voor hune comeback, Eddy Waly omdat die mens de kanker overwonnen heeft, en bezig is aan zijne come terug, (dat zie ik ansjovis nog nie doen, ... ) De pompiers en slachtoffers van gelingen, de enige echte helden die daar tussen staan, ... En dan zo nog wa volk gewoon om aan 10 te geraken, en dan een Vlaamse Belanger natuurlijk, ! Ik heb natuurlijk ook madam Boel genomineerd, ... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 19 november 2004 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100 helden van het jaar, ...
als ge die lijst ies bekijkt ligde in een deuk, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tracht bij de 10 verplicht genomineerden zo weinig mogelijk echte kanshebbers op te geven. Ge weet maar nooit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heel terecht staat diene De Winter niet bij...
dat uitschot verdient geen plaats... men zou beter een verkeizing erbij zetten... die van de 100 meest nefaste bewoners van de NL-talige regio van België... en daar past diene pipo De Winter in...