![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230921_94849689
Onze fotografe spot Shana (20) in Maasmechelen: “Ik draag niets meer dan drie keer” Onze fotografe speurt naar bijzondere outfits op straat. In Maasmechelen Village spotten we Shana Aberkane (20) uit Grasse (Frankrijk), digital marketing director. “Ik draag niets meer dan drie keer.” Wat ne voetafdruk laat zo ne snob na? We moeten net naar duurzamer gaan. Ze draagt dezelfde kleren maximum drie keer. Voor mij mag zo iemand van vandaag op morgen aan de grond zitten, terwijl veel mensen moeite hebben om rond te komen, baadt zo'n stuk onbenul in luxe en weelde. En dat de kleren nadien naar het goede doel gaan, doet daar niets aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men plaatst een titel die u kwaad maakt boven een nonsens artikel in de hoop dat ge op de titel gaat klikken en extra advertenties in uw browser laadt want een nieuwe pagina. Zolang mensen als jij dat doen, gaan ze zulke kut-artikels en -titels blijven plaatsen.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Of het er nu een is dat haar kleren te weinig draagt of 't is er ene die een das op een veld doodknuppelt of 't is er ene die peuken op 't straat gooit of klasgenootjes met een mes bewerkt.... 't speelt gene cinema, de conclusie is immers telkens dezelfde: minstens 80% van de bevolking is te veel en moet weg.
Zodra dat gebeurt is, jammert niemand nog over de voetafdruk en duurzaamheid en vervuiling en ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Er zijn wel meer dingen die niet illegaal zijn, maar wel degoutant.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan ik die tafel voor 2 maar beter annuleren vanavond. Stel je voor dat daar een leefloner voorbij wandelt, net terwijl ik mijn filet pur aan flarden snij... Nee, gaat voor mij niet op. Als dat mens er geld voor heeft en die koopt graag om de twee weken een nieuwe outfit moet ze dat vooral doen. En als de gazetten het de moeite vinden om haar daarvoor in de krant te zetten weet ik waarom ik nagenoeg geen kranten meer lees. Waarom trekken ze niet naar St Tropez? Kunnen ze iemand 'spotten' die maandelijks de kostprijs van een gemiddeld huis uitgeeft om zijn superjacht te onderhouden. En zo kunnen we wel bezig blijven. Er zullen altijd mensen zijn die meer geld op doen dan de gemiddelde Belg normaal vindt. Maar of dat daarom onbenullen zijn...? Geld moet rollen, ze laten de economie tenminste draaien.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Een 20jarige digital marketing director…
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het gaat om voetafdrukken te verminderen, wat nu blijkbaar een soort van Goddelijke Plicht geworden is, waarom laat men dan niet toe om makakken dood te meppen ? Aangezien het er veel zijn, zijn al die voetafdrukskes samen gewonnen toch veel meer dan zo een enkelingen, nee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, zolang wij tolaten dat er elders in de wereld 10 keer meer volk rondloopt dan bij ons, moeten we ons NIKS aantrekken van wat WIJ verbruiken he. Eerst die 10 keer meer dan wij afmaken, en DAN kunnen we terug eens praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het bedrijf van papa…
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik snap eigenlijk niet waarom de Extinction rebellisten al lang niet het lemmingen voorbeeld hebben gegeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen heeft zo wel iets dat hem erg tegen de borst stoot.
Soms voedselverspilling, soms kledij, soms auto- of motorsport, soms de vraag naar fossiele verbranding van een wielerploeg naar Australië over te vliegen om eens een dikke 100 km zeer snel te fietsen en dan terug naar huis ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we ons daar altijd druk in moeten gaan maken kunnen we ons al veel beter ophangen. Wat dan zowel persoonlijk als maatschappelijk een oplossing is voor het probleem. ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar gij wilt de rest uitroeien, ik heb het nog over onszelf ophangen.
"Verbeter de wereld, begin bij jezelf.", weet je wel. Kleine nuance nog maar we groeien naar mekaar toe! ![]()
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we overigens alles zouden moeten bekijken in het licht van verspilling van grondstoffen dan zijn we nog niet thuis. Blijkbaar zie je het maar als een verspilling van grondstoffen als je zelf een bepaalde handeling niet stelt, maar elke vorm van luxe die je jezelf permitteert is een verspilling van grondstoffen. U rijdt rond met een elektrische fiets? Verspilling van grondstoffen. U gaat wel eens op reis als ontspanning? Verspilling van grondstoffen. U hebt een 2e tv op de slaapkamer? Verspilling van grondstoffen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. De lijst is eindeloos.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |