![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel als je zelf een middagmaal in mekaar flanst.
Geen ontbijt, ook niet iets wat je gaat eten maar wat iemand anders heeft klaargemaakt. Nee, enkel eigen kooksels. Nadien melden of het lekker was, of het makkelijk klaar te maken was en of de lokale spoedafdeling er is in tussen moeten komen mag ook altijd natuurlijk. Ik zal beginnen met hetgeen ik seffens klaar ga maken: Spaghetti met gegrilde pompoen, kip, en een bloemkool/curry-roomsausje, gegratineerd in de oven.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zal mijn contacten bij het antigif centrum al eens vragen wat ze tegen een accuute pompoen curry allergie kunnen doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() kaar ? karig ??
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan! Wat een flater seg...
Ni gezien en ik krijg het ook niet meer veranderd. Ge gaat er dus mee moeten leren leven.