![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
(HOMOHAAT) Geschokte reacties omdat man op burgemeester wil inrijden vanwege geaardheid analyse 1) Ziehier homohaat is echt nu toegenomen ok, ik ben afgelopen week ook telefonisch door 7 mensen gebeld uit religieuze kringen en vanuit een echte criminele HOMOHATERS bende, bedreigd met dood, mishandeling en ze eisen nu een anti HOMO ritueel (PUJA). De Katholieke Bisshop die belde wil volgende week langskomen bij mij met hele groep mannen om mij te onderwerpen aan HOMO uitdrijvings rituelen en hij komt met de politie en criminelen zei hij. 4 hindoe priesters belden afgelopen tien dagen en 1 man van een moskee. Hele gevaarlijke zaak nu omdat een grote HOMOHATERS bende erbij betrokken is. Hoe dit verder moet weet ik nu niet maar ik moet nu iets doen anders ben ik binnen een paar maanden dood of zwaar mishandeld. 2) zie onder de HOMOHAAT is het begin van een hele grote Europese burgeroorlog denk ik, zo gaat dit altijd Radicalisering met bendes en grof geweld tegen openbaar bekende homoseksuelen. De vrijheid zijn wij allang kwijt in Nederland ok door al die intimidatie en geweld overal, agressie. 3) NOG tien jaar en er is geen Nederlandse samenleving meer over denk ik. Gevoel van onveiligheid was al 15 jaar geleden weg door de Moord op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, en Peter R. De Vries ea. 4) Enige wat echt kan helpen is de politie zwaarder bewapenen en meer bevoegdheden geven om hard en preventief in te kunnen grijpen. 5) Die bendes hebben mij al zes maanden met dood en geweld bedreigd ok, nu overleefd, en ik mag geen Gammafiele HHM Kattenmode meer maken openbaar, zij zien dat als HOMO Mode ok. En zij luisteren mijn telefoon, email, whatsapp echt af al maandenlang, dus ik zit nu gevangen en kan geen kant op meer. Leef in angst ok, hele dag bellen zij met intimidatie en bedreigingen nu, 4 hindoe priesters belden al ok van diverse mandirs, dus dit is een samenzwering nu tegen mij. MOrgen moet ik dit echt bekijken of politie aangifte nu zin heeft, want de politie zal toch niets doen. Dus moet het zelf uitvechten nu tot ik dood ben. Het is echt oorlog nu tot DOOD dan maar. Zo is mijn hele leven. Goed dat er een DOOD is ok, maar ik zal nu harde akties moeten ondernemen en mijn hele buurt waarschuwen voor deze anti HOMO oorlog van de gewelddadige bende HOMOHATERS. ============================ https://www.nu.nl/binnenland/6288577...eaardheid.html Geschokte reacties omdat man op burgemeester wil inrijden vanwege geaardheid Door onze nieuwsredactie 06 nov 2023 om 23:54 Update: 13 minuten geleden 0 reacties De aanhouding van een man die probeerde in te rijden op de burgemeester van de Brabantse plaats Drimmelen heeft tot geschokte reacties geleid. Andere burgemeesters en demissionair justitieminister Dilan Ye?ilgöz noemen het "afschuwelijk" dat Boy Scholtze vermoedelijk vanwege zijn geaardheid werd aangevallen. De politie heeft een 76-jarige man aangehouden voor bedreiging van burgemeester Boy Scholtze van het Brabantse Drimmelen. De man uitte eerder dreigementen aan het adres van de burgervader omdat hij met een man getrouwd is. De inwoner van de gemeente wordt ervan verdacht dat hij Scholtze maandag probeerde aan te rijden toen hij naar zijn auto liep. De burgemeester moest opzij springen om niet te worden geraakt, meldt de politie. Voorafgaand daaraan riep de man vanuit zijn auto dreigementen en beledigingen naar de burgemeester. Na de confrontatie op de parkeerplaats ging de man het gemeentehuis binnen, ondanks dat hij een verbod had om dat te betreden. Aan de balie herhaalde hij zijn dreigementen. Zo vaak krijgen lhbti'ers in Nederland nog te maken met discriminatie Zie ookZo vaak krijgen lhbti'ers in Nederland nog te maken met discriminatie Ye?ilgöz: 'In Nederland moet je houden van wie je wilt' Demissionair minister van Justitie Dilan Ye?ilgöz noemt het op X "afschuwelijk" dat Scholtze daarom is belaagd. "In Nederland mag je zijn wie je bent en houden van wie je wilt", schrijft ze. Ook collega-burgemeesters spreken op het sociale medium hun steun uit. Wouter Kolff van Dordrecht noemt het voorval "bizar". Sjoerd Potters van De Bilt schrijft: "Laten we allemaal vierkant achter mijn collega Boy Scholtze gaan staan en nooit, nooit buigen voor intimidatie en geweld." Charlie Aptroot van Wijdemeren steekt Scholtze een hart onder de riem. "Weet dat jouw collega's en ongetwijfeld ook de inwoners achter jou staan en zulk gedrag volstrekt afwijzen", schrijft hij. Lhbti-acceptatie in Nederland: We zijn er nog lang niet Zie ookLhbti-acceptatie in Nederland: We zijn er nog lang niet Eerder werd al ruit bij de burgemeester ingegooid De 32-jarige Scholtze is sinds december vorig jaar burgemeester van de Brabantse gemeente. Hij is openlijk gay en getrouwd met een man. Volgens de politie hadden de bedreigingen met zijn geaardheid te maken. Scholtze heeft aangifte gedaan van bedreiging, poging tot zware mishandeling, belediging en discriminatie. Het is niet de eerste keer dat de burgemeester met bedreigingen te maken heeft. In juni werd 's nachts een stoeptegel door een ruit van zijn woning gegooid. Beeld: NU.nl/Gemeente Drimmelen 0 reacties Lees meer over: Lhbtiq+ Antihomogeweld Binnenland https://www.nu.nl/binnenland/6288577...eaardheid.html =============================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Woke en die genderdinges is voor velen dan ook een godsgeschenk om hun homohaat terug vrij te kunnen etaleren onder het mom van anti-woke.
Het kind met het badwater weggooien als het ware. En het stijgend aantal moslims langs de andere kant.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie staat er steeds te schermen met "godsdienstvrijheid" en "mensenrechten" om die nieuwe pest ongestoord verder te laten uitbreiden? Juist... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die homohaters denken ook niet na he, ...
hoe meer homo's hoe beter, des te meer vrouwen zijn er beschikbaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve als die ook allemaal lesbisch zijn hé.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al genoeg forum-zever aan mijn kop met de Vlaamse en met de interactieve Vlaams-Internationale actualiteit,
dan dat ik nog wat zou zeveren over wat er in Holland gebeurt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En daartegen hebben we de rechtse goedgelovigen, die met hun doorgeslagen anti-wokegeleuter op dat gebied ideologisch vrij dicht bij de goedgelovige moslims staan.
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() dit maakte ik mee zonet, die homohaters bende belde mij ok, akkoordje gesloten, eisen ingewilligd anders zouden zij mij vanavond nog afmaken of rolstoel intrappen ok
Begin van deze HOMOHAAT met geweld en zonder politie akties is begin HOLOCAUST ok ze ,kunnen alles afluisteren nu telefoon, email, whatsapp, ik ben gevangene nu in macht van deze bendes HOMOHATERS, kan niet veel doen ertegen, politie zal niets doen verder om mishandeling te voorkomen. ======================= Op 07-11-2023 22:25 schreef waldo: hi MIke HOLOCAUST is begonnen in Nederland Ja HOMOHAAT nu meegemaakt, zonet gebeld, bedreigd mishandeling castratie pik afhakken ok nu is het oorlog tot dood ok dood is dood politie kan mij niet redden, ik moet het alleen uitvechten nu met die hele bende zij eisten dit 1) geen HOMO mode meer 2) Geen HOMO kontakten, dating, seks 3) Anti HOMO Duivels/ Puja/ ritueel uitdrijvingen ondergaan Jij vindt dit zeker goed he?? Jij bent HOMOHATER omdat jij blanke christen bent. ja ik vecht het uit tot dood, dood is dood dan maar, politie gaat niets willen doen nu. ================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het van den Bart afhangt, zijn we binnenkort een Schoof, een geinformeerde Schoof is er twee waard he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de moslims en rechts het over iets eens zijn, zou je dan niet denken dat ze wel eens gelijk kunnen hebben ? Allee ja,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
woke is woke en heeft niks met homo's te maken. Er zijn homo's die die wokers minstens even erg vinden als ik. Onder woke versta ik een bende watjes die niks meer kunnen hebben en geen fluit gevoel voor humor meer in hun hersenloze hersenpan hebben. Ik ken verschillende homo's en lesbiennes die meer humor en verstand in hun kleinen teen hebben dan heel die woke beweging bij elkaar opgeteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat is daarom geen noodzakelijk gevolg.