![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Vraag in OP | |||
(1) Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
(1) Nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
(2) Ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
(2) Ja maar ... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
(2) Nee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
(2) Nee maar ... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(2) Vindt u dat de avondmensen herstelbetalingen moet doen aan de ochtendmensen ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 15 december 2023 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fok
Had meerdere antwoorden mogelijk moeten aanduiden ![]() Antwoorden dan maar in woorden en zinnen ipv de enquête in te vullen ... ![]() Ik ben een ochtendmens, een Neanderthaler, en vind dat de avondmensen, de verkrachtende genocidaire mensen uit Afrika, herstelbetalingen dienen op te hoesten aan mij. ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 15 december 2023 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist het,mijn innerlijke Neanderthaler speelt wel eens op....
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat verklaart waarom ochtendmensen zo vervelend doen in de ochtend in plaats van gewoon hun gore luide bek te houden en te zwijgen. Zeker degenen die de radio nog eens aanzetten. Verschrikkelijk gewoon.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ochtendmensen dienen verbannen te worden naar Mexico.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wel een ochtendmens. En ik haat (oeps, dat is toch niet onwettig, of crimineel, of niet poco ...???) avondmensen of nachtraven die dat niet kunnen respecteren. Kloot van een noot: kijk eens naar politici met hun avondlijke en nachtelijke vergaderingen. Wat is daar al voor positiefs uit gekomen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben absoluut geen ochtendmens.
Toen ik mijn kinderen nog naar school gingen moest ik eruit rond 5u30- 5u45 ten laatste. Tot een uur of 9 was ik niet aanspreekbaar! Gelukkig bevind ik me nu in de situatie dat ik op weekdagen tussen 8u15 en 8u30 opsta. In het weekend kan het gebeuren dat ik lekker in bed blijf tot 9u30 ![]() ![]() ![]() Ook ga ik (te) laat slapen; meestal rond 00u00 en 00u30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan wel goed tegen avondlijke vergaderingen die soms uitlopen, door de nabeschouwingen (lees aan den toog), tot 1 uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt ervan af. Als het is om niks te doen ben ik een avondmens. Als er moet gewerkt worden dan gaat dat toch beter ‘s morgens en ‘s namiddags.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No way dat ik ooit om 5u00 had kunnen beginnen te werken. Dat had sowieso niet gekund met indertijd 3 kinderen en Albeir die ook in ploegen werkte. Enfin; ik heb nu de luxe om elke dag tot minstens 8u te kunnen slapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik alleen zou zijn en niet zou moeten werken, zou ik gaan slapen rond 2 uur en opstaan rond 11 uur. Ik ben getrouwd met en ben vader van ochtendmensen. Vreselijk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Is er een bijzondere reden waarom Neanderdaalse ochtendmensen naar dit land verbannen dienen te worden. Waar dienen de avondmensen (luilakken) verbannen te worden? Let op! (Achtung!) Het begrip "Neanderthaler" is een bijvoeglijke afleiding op zijn Hoogduits vgl. Berlijn-se bollen / Berlin-er Bollen. Neandert(h)aler dient in het hedendaags gebezigde Duits zonder h gespeld te worden. Citaat:
Citaat:
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kom ook met een uur of 4 /5 slaap toe, ik ben bovendien ook nog eens direct wakker, dikwijls voor mijne wekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |