![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het kan gebeuren hé
Laatst gewijzigd door koe de poing : 14 december 2023 om 00:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het niet weten. Het ergste dat we gehad hebben is mijn afkeur toen ze een spiegelreflexcamera kocht zonder het even te melden.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had je wel iets om onmiddellijk haar blauw oog en uitgeklopte tanden mee vast te leggen natuurlijk...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lach maar niet. Hermès International is beursgenoteerd en ik heb (als discrete belegger) daar reeds een zeer goede ervaring mee. Hoe meer Europese en Oost-Aziatische vrouwtjes in zwijm vallen voor de handtassen van Hermès hoe beter.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw kocht ooit in een achterafstraatje in Parijs voor €10 een Louis Vuitton maar na gedegen onderzoek bleek het geen echte te zijn...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan uwzelf ken je een ander?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn vrouw fatsoenlijk opgevoed.
Die koopt niet zo maar iets zonder toestemming. ![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is wel de stinkende pest van de Chinezen. Ze kunnen het echt niet laten om met hun bedrieglijke namaakbrol Europa te jennen. Nog maar enkele dagen geleden kwam het in het nieuws met beelden uit de douanemagazijnen waarin die aangeslagen rommel werd ondergebracht. De EU en de USA maken die Chinese maffiapraktijk reeds jaren aanhangig bij de World Trade Organisation evenals in bilaterale besprekingen met Peking. Maar tot op heden heeft het nog niet zo gek veel geholpen. Het probleem is dat de Europese afhankelijkheid van China zo groot geworden is dat we ons moeilijk een handelsoorlog met hen kunnen permitteren.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ja dat vraagt ook weer een rechte rug natuurlijk Er zijn maar een paar havens langs waar het binnen komt, Napels, Antwerpen / Rotterdam en Hamburg. Nu ook via de ijzeren zijderoute natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mijn heeft vandaag nieuwe loopschoenen gekocht.
De duurste in het assortiment van die winkel natuurlijk. Maar ik had geluk, mijn schellak 78rpm plaat werd vandaag geleverd uit Duitsland, ze kon dus niets zeggen en ik ook niet. ![]() Ondertussen schalt Erika hier nu uit de koperen hoorn. ![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is weinig in uw huis of op uw lijf dat niet van China komt maar die kwalitatief in orde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boerenbedrog dus.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn echtgenote kwam als onafhankelijke, westers opgevoede vrouw. Daar moest ik geen werk in steken. En echt grote aankopen, die bespreken we sindsdien wel even.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De echte sjakosjhen en kleedjes van Gucci, Hermes etc... worden nog in Italiaanse werkplaatsen gemaakt, Maar er gaat een heel speciaal selectie proces aan vooraf, als je dat wil weten hoe dat in mekaar zit, moet je het boek Gomorah maar eens lezen. (waar de serie op gebaseerd is, maar de serie heeft niks met het boek te maken. Dat gaat oa over de namaak industrie in Italie en China, want je hebt namaak, en namaak, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 december 2023 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met mijn direct drive zijn die nog af te spelen ook, die kan ik in 78 rpm zetten maar met die in de living, nen belt drive, daar gaat het niet meer mee. is zo een minimalistic ding zonder knoppekes design, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen (vaste) madam. Ik vind dat veel te duur.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |