![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af, is er al ergens een draadje over dit?
https://en.wikipedia.org/wiki/New_Yo...unnel_incident Conspiracy Theories a volonte! Het lijkt wel de nieuwe Pizzagate. Ik heb het forum snel even afgezocht, maar ik vind precies nog niks hierover. Is nochtans de ideale "content" voor de talloze liefhebbers van Conspiracy Theories op dit forum. Nu ja, misschien wat onnozel om te beginnen fact checken als er nog geen crazy claims zijn gemaakt... ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joden die tunnels graven. Het is eens wat anders.
NYPD kan eventueel de IDF vragen om de tunnels te helpen ontruimen. ![]()
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kinderstoeltjes en bevuilde kindermatrassen in geheime kamers. Dat geeft voer voor speculatie. Er waren schijnt al jaren geruchten. Die tunnels zijn niet van de laatste 6 maanden. En voor ze vol te storten met beton dient het eerst onderzocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is Soros al in verband gebracht met dit incident? Indien nog niet, ik geef het 2-3 dagen ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geheime uit- ingangen zullen wel in vele andere gelovige gebouwen aanwezig zijn.
Dit is niet zo abnormaal, wel vaak illegaal in deze tijd.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de christelijke clerus was de jeugdelijke achtertunnel heel populair.
![]() |
#9 |
|
![]() ...aangezien diezelfde groep een aantal jaren eerder in die creepy context vernoemd werd, met bijhorende arrestaties. En als men dan die kinderstoeltjes en gebruikte matrassen ziet maken mensen wel eens van die associaties niet waar?
Vlug cement er over zullen anderen denken. Why are there HIDDEN Jewish Tunnels in New York City? | Redacted News Laatst gewijzigd door Bach : 12 januari 2024 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar kan ik daar meer over lezen? Genuinely intrigued
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 17 januari 2024 om 05:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge als bevolking met constante vervolging en aanslagen te maken hebt, terwijl politici derde rijkers zijn; is een tunnelnetwerk een preventieve maatregel.
![]() |
#13 |
|
![]() Ik kom juist dit tegen en ik denk "dat is raar dat een fact checker de aanwezigheid van kindermatrassen en stoeltjes ontkent" want ik heb ze zelf gezien op videobeelden van een camera die door de tunnels ging vlak na de feiten. Trap af. Gangen. Kamers met rommel. Één lange opname. Is de video fake of is de fact checker het tegenovergestelde aan het doen van wat hij/zij pretendeert te doen. Ik denk het laatste. Orwelliaanse tijden. De leugen regeert. Laatst gewijzigd door Bach : 23 januari 2024 om 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is enkel de headline wel, wat staat er in de factcheck zelf? Geeft ze daar een verklaring voor die video?
![]() |