![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Raad voor Vergunningsbetwistingen heeft de omgevingsvergunning voor het crossterrein aan de Rooverstraat in Lille vernietigd. De beslissing komt er nadat Natuurpunt en enkele buurtbewoners naar de raad stapten omdat de geluidsnormen die werden toegepast voor de toegekende vergunning niet streng genoeg zouden geweest zijn.
https://www.rtv.be/artikels/vergunni...zetten-a140122 Het blijft mij verbazen hoe makkelijk een paar enkelingen de hobby en het tijdverdrijf van een moto-cross natie kunnen fnuiken. De tekst van het pers-artikel doet mij ook denken dat de vernietiging van de ministeriële goedkeuring op eerder arbitraire wijze tot stand kwam, en ik hoop dan ook dat de organisatie de moed, het geld, en de juiste personen kan vinden om niet op te geven... noot; ik heb nog nooit op een motorfiets gezeten....
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godverdomme... Het zoveelste iconische cross terrein dat de groene Jihadi's weten kapot te maken. De Kesterheide zijn we zo ook kwijt geraakt, en Neeroeteren, wat toch echt de twee mooiste parcours van België waren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat Motocross in de Koran?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope.
Enkel kamelenkoers. En aangezien kamelen geen trekhaak kunnen gemonteerd krijgen, gaan ze ook nooit op vakantie met een caravan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb. ook vinkenzettingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is even onnozel als zou men morgen beslissen dat wielerwedstrijden niet meer op de openbare weg mogen gereden worden. Dan is die sport per direct dood. En als de groene hoeren ooit kunnen bekomen dat cyclocross niet meer in bos en landbouwgebied mogen plaatsvinden dan is dat ook zo dood als een pier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hoogtij van motocross in België ligt toch al ver achter ons. Na Stefan Everts was het maar zozo.
En laat ons zeggen zoals het is: motocross is een lokaal ding net zoals veldrijden, korfbal en schaatsen.