Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2024, 18:30   #1
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard Er is waarheid onderweg

Leest U zelf maar, en tracht de implicaties te internaliseren dat snotvalling19 "man-made" was.

https://www.zerohedge.com/medical/fo...-origins-truth
Oud 28 december 2024, 19:52   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Voor mij is het minder belangrijk dat de snotvalling man-Made was, het blijft een hoog besmettelijk virus die zal evolueren net zoals een ander gelijkaardig virus. Dat ze dat wilden verbergen is natuurlijk niet goed, de waarheid heeft zijn rechten.

Ik denk dat dit ook de reden is waarom zoveel virologen mee gingen in de paniek, zij hadden wel door dat het waarschijnlijk een lab-lek was. Ze hadden geen vertrouwen in de mild-worden-via-verspreiding theorie omdat de Chinezen in lockdown gingen, zij vangen normaal gezien die eerste slag op door hun giga bevolking.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2024, 16:27   #3
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

't is ook al vreemd dat de Chinezen er niet zouden in geslaagd zijn om een snotvalling onder de mat te vegen. Wellicht is daar dus inderdaad iets uit dat lab ontsnapt waar ze echt schrik van hadden, achteraf gezien - helaas - een lachertje maar de show was in gang en kon niet meer stopgezet worden.

Ik vind het ook maar weinig boeien of dit virus man-made was of niet. Als ze willen leggen ze ons op die manier allemaal het hoekje om, maar waarschijnlijk zijn er hier en daar nog wat bezwaren

Wat we vooral moeten onthouden is het gemak waarmee de bevolking meeging in heel die komedie. Sommigen omdat ze niet slimmer zijn natuurlijk, anderen omdat ze er opportuniteiten in zagen. Als er eens een echte pandemie zou zijn, misschien dat ik dan ook wel mee zou doen. Maar dan verwacht ik wel heel veel doden op zijn minst en geen statistische kul.

En wat een overheid betreft : die moet zich vooral niet moeien.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2025, 13:12   #4
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Sars-cov2 is nie in 1 keer 4% gemuteerd, op wat was het, 30000? basepairs?
Want de dichtst gelijkende is RatG13, dat 4% verschilt.
Het virus "overviel" blijkbaar de gangbare immuunsystemen dus die hebben lange tijd geen contact gehad met "voorzaten". Dus, een omgeving waar de beesten geen contact hadden met andere beesten, en dat gedurende langere tijd.
Hallooo labo?
Wuhan is de grootste stad van midden China. Daar was een staatslabo, dat ook geld kreeg van 't VS regime.
Die labo ontsnapping is gewoon de meest plausibele uitleg.
Ook dat raar sterk uiteenlopend ziektebeeld, de 1 dood op ne week, de andere merkt het niet, en weer anderen hebben der zogezegd looooong last van, zonder opvallend verschilbeeld tussen de personen.
Dat wijst op een selectieproces dat / omstandigheden die niet in de natuur voorkomt/voorkomen.
Sars-cov2 is volgens mij dus ne kweekvirus, in de rudimentaire zin van zoveel mogelijk muteren in zo kort mogelijke tijd, zonder specifiek iets voor ogen te hebben.
Expres "gelekt" op een drukke plek, met als motief bevolking ne ferme lap vrijheid af te pakken zonder teveel gemor ('t is tegen 't Virus Menier we doen et voor uw Goed).

En dan nen Enorm bezigheidsleger om alle verdere mutaties te mappen en op te slaan, compleet met gegevens van zieken en doden, compleet met gegevens van een strict gelimiteerd set vaccins, ne berg gegevens om hun kweek mee te optimaliseren voor een volgende... beurt.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2025, 10:33   #5
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Zuckerberg verhaalt hoe hij 'gedwongen' werd op facebook leugens te verspreiden over het vaccin.

Citaat:
In a podcast with Joe Rogan, Mark Zuckerberg exposed the Biden-Harris administration for forcing META platform to censor content related to COVID-19 vaccines.

"They pushed us super hard to take down things that were honestly true. They basically pushed us and said anything that says vaccines might have side effects, you need to take down."

‘Fact Checkers’ - funded by Big Pharma - were tasked to enforce the ‘narrative’ based on fraud, deception and lies.

Corporate Media - bribed by the Pharma network and the billionaire psychopaths - became the prime source of nonsensical anti-science, anti-health disinformation and MK Ultra-grade psyops.

Truths were getting out on social media. Hence, the brutal crackdown happened on real truth and diverse views, which could have helped / saved countless lives.

Sars Cov2 bioweapon, lockdowns and the ‘slow poison’ jabs were the greatest medical malfeasance in human history - the greatest crime against humanity ever perpetrated by a group of worst creatures to have walked on two legs on planet earth.

The world needs justice: investigations, trials and punishments.

There should be no rest till we get them.[
https://t.me/devdanchaudhuri/4889

Laatst gewijzigd door Bach : 12 januari 2025 om 10:33.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2025, 22:46   #6
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zuckerberg verhaalt hoe hij 'gedwongen' werd op facebook leugens te verspreiden over het vaccin.

https://t.me/devdanchaudhuri/4889
Hij werd vooral gedwongen om waarheden te censureren via vaxcheckers betaald door de iindustrie, ze gaan nu het X model gebruiken net community gestuurde labels.

https://techcrunch.com/2025/01/10/ma...gan-interview/

Behave dan in de EU voorlopig want daar wordt FB verplicht om hun officieel fact check systeem te gebruiken maar dat is nog niet echt goed uitgeregeld, de EU heeft nog een 1000 tal extra wetten nodig daarvoor.

https://www.theguardian.com/technolo...actchecking-eu
Oud 14 januari 2025, 08:37   #7
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Net wat we nodig hebben, de oma’s van deze wereld die via community notes feiten gaan duiden
Oud 14 januari 2025, 12:28   #8
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Net wat we nodig hebben, de oma’s van deze wereld die via community notes feiten gaan duiden
Door de industrie betaalde professionals die ongepast inhoud gaan verwijderen is beter?
Of nog beter, politiekers die ongepaste inhoud verwijderen?

2 van de 3 opties is een democratie onwaardig vind ik.
Oud 14 januari 2025, 13:31   #9
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Als het een man-made virus was dan zijn ze toch dik gebuisd. Ik hoopte op een net iets krachtiger virus met wat meer doden. Een paar miljard zou ideaal geweest zijn. De zaligste tijd die er was: de eerste lockdown en het gemekker van die zich opgesloten voelden.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2025, 09:41   #10
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Als het een man-made virus was dan zijn ze toch dik gebuisd. Ik hoopte op een net iets krachtiger virus met wat meer doden. Een paar miljard zou ideaal geweest zijn. De zaligste tijd die er was: de eerste lockdown en het gemekker van die zich opgesloten voelden.
dikke 2!

Maar mensen bleiten rap hoor. Zelfs een mondkapje opzetten zorgt voor het nodige drama.

Oud 21 januari 2025, 10:55   #11
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
dikke 2!
Maar mensen bleiten rap hoor. Zelfs een mondkapje opzetten zorgt voor het nodige drama.
De bange schaapjes maken er een drama van...niemand verbiedt jou om een mondkapje op te zetten om anderen te beschermen tegen griep en verkoudheid.
Waarom hebben jullie zolang gewacht?
Al decennia lang is er elk jaar een griepseizoen geweest met doden omdat gij geen mondkapje gebruikte.
Oud 21 januari 2025, 11:56   #12
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Anderen beschermen tegen griep en verkoudheid? Ik droeg een mondmasker om mezelf te beschermen. Dat er anderen doodvielen interesseerde mij geen reet. Alleen waren het er VEEL TE WEINIG
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2025, 17:39   #13
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
De bange schaapjes maken er een drama van...niemand verbiedt jou om een mondkapje op te zetten om anderen te beschermen tegen griep en verkoudheid.
Waarom hebben jullie zolang gewacht?
Al decennia lang is er elk jaar een griepseizoen geweest met doden omdat gij geen mondkapje gebruikte.
Wie is jullie?

Natuurlijk, net zoals die ene chauffeur die zonder lichten reed niet de oorzaak is van alle verkeersongevallen. En dat wanneer iedereen met lichten aan rijdt 's nachts er nog altijd verkeersongevallen zullen zijn. Net zoals er nog elk jaar griepseizoen is ongeacht of er mondkapjes gedragen worden. Maar daarom auto's met lichten afschaffen in het verkeer omdat er nog altijd ongevallen zijn wanneer ze wel lichten hebben vind ik gerwoon een beetje vreemd.
Oud 21 januari 2025, 18:43   #14
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie is jullie?
Wie het schoentje past, trekke het aan.
Citaat:
Natuurlijk, net zoals die ene chauffeur die zonder lichten reed niet de oorzaak is van alle verkeersongevallen. En dat wanneer iedereen met lichten aan rijdt 's nachts er nog altijd verkeersongevallen zullen zijn. Net zoals er nog elk jaar griepseizoen is ongeacht of er mondkapjes gedragen worden. Maar daarom auto's met lichten afschaffen in het verkeer omdat er nog altijd ongevallen zijn wanneer ze wel lichten hebben vind ik gerwoon een beetje vreemd.
Natuurlijk is er elk jaar een griepseizoen in de winter en er kunnen voor de 3 andere seizoenen ook nog eentje of zelfs meerdere bijkomen..

Jij hebt de grote ranzige viroloog-expert gemist aan het begin van 2020...hij was tegen mondmaskers want virussen kunnen toch nog door de mazen van het mondmasker glippen.
Oops, je mondmaskertje beschermt je niet en je staat dus ook nog eens ferm voor lul met die nutteloze mondvod.

Laatst gewijzigd door Oma : 21 januari 2025 om 18:44.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2025, 09:51   #15
gunter5148

Standaard

Piers Morgan trekt het boetekleed aan.
Hoewel ik het maar een gladjanus vindt, een louter gevoelsmatige beoordeling, heeft hij een wereldwijd bereik.
Zijn motieven om nu waarheid te spreken ken ik niet, maar hij sluit zich nu in ieder geval aan bij de mensen die altijd gelijk hadden, maar het nooit kregen.

De mensen die gelijk hadden, krijgen met de dag meer gelijk.

https://x.com/TheChiefNerd/status/18...995053075?mx=2

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 31 januari 2025 om 09:51.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2025, 12:54   #16
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie is jullie?

Het nut van auto lichten wordt ook niet in vraag gesteld.

Ook Van Ranst zei dat mondmaskers vooral iets psychologisch zijn en verder niet nuttig, nu is het een jodenster om te tonen hoe volgzaam we wel zijn.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 31 januari 2025 om 12:54.
Oud 27 maart 2025, 17:32   #17
gunter5148

Standaard

Ik vermoed dat niemand er naar kijkt, althans de vaxxinazies niet, maar
The Joe Rogan Experience; met Dr. Suzanne Humphries.

Grootste onthulling; pas de definitie van "polio" aan, en polio verdwijnt.

Zoals de griep, tijdens snotvalling19.

https://www.youtube.com/watch?v=207W1A_bJqI&t=2s

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 maart 2025 om 17:33.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2025, 07:45   #18
gunter5148

Standaard

Een nieuw interview, een nieuwe onthulling;

https://www.zerohedge.com/medical/ex...-causing-surge

Nooit geziene stijging in het aantal agressieve kankers, zeker bij jonge mensen.

De enige omgevingsfactor die wijzigde? De opkomst van vaxxinazi’s en hun chemische moordwapens…

Misschien toch even bij stilstaan voor u zich laat injecteren met het spul…
Oud 28 maart 2025, 08:15   #19
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Piers Morgan trekt het boetekleed aan.
Hoewel ik het maar een gladjanus vindt, een louter gevoelsmatige beoordeling, heeft hij een wereldwijd bereik.
Zijn motieven om nu waarheid te spreken ken ik niet, maar hij sluit zich nu in ieder geval aan bij de mensen die altijd gelijk hadden, maar het nooit kregen.

De mensen die gelijk hadden, krijgen met de dag meer gelijk.

https://x.com/TheChiefNerd/status/18...995053075?mx=2
Ze willen nu mRNA vaccins gebruiken voor griep, RSV en verkoudheden, ik hoor nog niet veel kritische journalisten uit de reguliere media hierover. Het tegenhouden van besmetting is opeens geen onderdeel meer van de werking van vaccins.
Oud 28 maart 2025, 12:46   #20
gunter5148

Standaard

Gevaxxten zijn in realiteit GMO's nu.

En specifiek naar de vaccinazi's onder de forumleden; ik hoop dat Uw kanker lang en pijnlijk is.

https://x.com/gewoonmerels/status/1904908097182642459

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be