![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, ze gaan wel ver met die transgenderwetgeving in Californië.
Nog een reden dat Elon Musk beslist om 2 HQ naar Texas te verhuizen. Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 17 juli 2024 om 18:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat zijn personeel mee verhuizen ? de raketingenieurs lopen nu eenmaal niet dik gezaaid.
Maar ja daar zal wel een regeling voor komen, zoals die gasten in Groome Lake die vanut Vegas worden ingevlogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 juli 2024 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het paradijs op aarde, waar je gewoon met uw geweer op uw rug naar de supermarkt mag. Ge moogt daar wel niet drinken op t straat, alleen ja of t moet met zo een papieren zakske er rond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tgoh,... denk dat qua raketingenieurs Texas nog niet zo'n slechte keuze is. Houston?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bigger is better in raketten. Texas is het beste groeihormoon.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mr Musk rijk?
ja mijn voeten,als er een beurscrisis is slaapt hij morgen onder een brug... Mr Musk druk aan het werk....? Hell Yeah....ik vraag mlij af of die kerel WEET hoe dat moet,relaxen....,of het ware om een paar uren te slapen ,een kwartiertje wat onzin op X te duwen of 5 minuten aan de koffiebak in een van zijn bedrijven..... En dan,met verantwoordelijkheden op ZIJN kop,die tientallen miljarden bedragen,..komt hij,alweer,te vernemen dat politici tijd en geld spenderen aan ONZIN...... Dit terwijl Californie JAARLIJKS tienduizenden mensen uit de "hogere middenklasse" verlies,vrijwel geen enkel PRODUKTIEbedrijf daar nog nieuwe investeringen doet en ,inderdaad,het ganse Zuiden van de staat (de voormalige economische motor)overlopen wordt door ongecontroleerd en hopeloos crapuul en zwervers...... Ja,bij Tesla zien we al dat alle NIEUWE investeringen al jarenlang buiten Californie gebeuren....(Ik zie hem die reusachtige fabriek in Californie nog voor 2030 verlaten),X is een chatbarak,hij heeft maar eenb paar honderd mensen meer over sinds hij al de onzinjobbers er uit gezet heeft en dat "hoofdkwartier" kan nu gelijk waar het minste van die bespottelijke taksen zijn op hoofdkwartieren...en dat is NIET in Californie... Space X ....wel.....Elon waarschuwt al jaren...... De Falcon 9 die grotendeels vervaardigd wordt in Californie zal ,schat ik,na 2030 niet meer in dienst zijn.Gezien de produktieplaatsen voor de nieuwe systemen buiten Californie zitten komt het einde .....en de Californische staatsregering heeft NIKS gedaan om hem anders te overtuigen de laatste jaren...... Het probleem is niet specifiek Elon en zijn bedrijven........eigenlijk is ook de ganse oude Silicon Valley crew is al meer dan een decennium aan het desinvesteren in Californie......Ik zie Apple ook nog verkassen. Maar goed......de staatsregering heeft voornamere accenten te leggen.... Zoek op YT maar eens beeldjes van hoe het er aan toe gaat in voormalige grote gemeenschappen als San Fransico,Los Angeles,San Diego...allemaal een soort derdewereldsteden aan het worden.......een stervenproces is langzaam,maar ook grote beesten gaan dood....soms door eigen schuld....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 23 juli 2024 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
da's gewoon een kwestie van econometrie.
![]() |