![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Zelden meegemaakt
Een kleine week voor de verkiezingen nog peilingen We weten dat er de week voor de verkiezingen nog veel onbesliste kiezers zijn We weten dat een voetbalploeg de match voor de titel veel supporters bijkrijgt Iedereen zit graag in het winnende kamp Vandaar deze topic Hoe schat u het effect van deze laatste peilingen in voor de partijen die in winnende kamp zit ? Ik denk aan VBL en PVDA
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 8 juni 2024 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een voetbalploeg die dreigt te degraderen ziet ook veel supporters weglopen Niemand zit graag in het verliezende kamp. Vooral als de degradatie wenkt In politiek dus de kiesdrempel Voor alle duidelijkheid Ik heb het over een peiling net voor het stemmen bij onbesliste kiezers
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 8 juni 2024 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe graag ik ook in het kamp van de winnaars zou zitten, op mijn stemkeuze hebben die peilingen geen invloed. Of nauwelijks.
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er lopen nog veel onbesliste stemmers rond Die niet bezig zijn met politiek. En MOETEN stemmen En daar kan een peiling de laatste dagen wel een invloed hebben
![]() |