![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg het eens; op welke leeftijd zou je op pensioen willen gaan indien je dat zelf zou kunnen kiezen?
Een tweede vraag is of dat realistisch en haalbaar is in uw geval.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat ze mij met mijn voeten eerst buitendragen op't werk.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() En gij?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet als invalide nog tot mijn 66 werken alvorens ik op pensioen mag.
De staat zegt gewoon, die brengt ons niets meer op, fuck you, Xenophon. Want ik ben van 61, normaal moet ik op 65 op pensioen gaan. Of ben ik verkeerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vraag is tot welke leeftijd je zelf zou willen werken mocht je kunnen kiezen. Citaat:
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 26 juni 2024 om 10:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stop binnen 15 jaar. Ik zal dan 60 zijn, maar ik ga binnen een jaar of 5 wel al beginnen afbouwen, naar een 150 werkdagen per jaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt u ervan.
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En moest het haalbaar zijn stop ik vandaag met werken. Helaas is dat niet het geval. Dus momenteel werk ik 200 dagen per jaar, binnen 5 jaar nog 150 en binnen 15 jaar 0.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik echt wil, en alles on hold zet wat mijn leven plezant maakt, kan ik nu stoppen met werken, en heel lang op mijn persoonlijke mogelijkheden teren. Maar dan doe ik niet veel meer dan mandjesvlechten en neuspeuteren.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo ver, ik stop nu. Genoeg bijgedragen.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een mens kan doen wat hij wil doen, hij gaat nooit op pensioen.
Wij halen de kinderen alleszins van school en weten dat we in een wereldoorlog belanden om de laatste dagen/maanden samen door te brengen in toenadering tot den HEERE. Dit is hier veroordeeld tot in de hoogste orde en we ontsnappen er niet meer aan. Leef in vreugde met elkaar en zoek vergeving voor de zondes.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juni 2024 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was net 61 geworden toen ik op pensioen ging.
Ik trek meer pensioen dan sommige mensen verdienen met voltijds te gaan werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is kiezen tussen tijd en of geld. Ontelbaar zijn deze die nooit hun eerste pensioen zullen nogen ontvangen
En als je dan nog eens een partner hebt blijft ook deze best fit en gezond want van zogauw een van de twee op de sukkel raakt is het gedaan met genieten van het pensioen. Echt rijke mensen hebben veel geld maar ook veel tijd. Niet zo veel mensen hebben een goede mix van de twee. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juni 2024 om 07:21. |
![]() |
![]() |