![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De prijs om hem nog langer vast te houden was waarschijnlijk te hoog voor de VS. De boodschap voor klokkenluiders van VS misdaden zal ook wel aangekomen zijn.
Hoe het begon... Inconvenient facts Laatst gewijzigd door Bach : 25 juni 2024 om 03:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hij ook vrijgesproken voor die verkrachting?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk.
Dan kan het gezemel over die vent ook stilaan uitdoven. Typisch voorbeeld van een klootzak die om één of andere reden in de rol van slachtoffer is gesukkeld.
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee het 'gezemel' begint juist weer. Assange gaat echt niet stilzitten... Ik hoop dat er veel pedoschandalen van onze zgn bestuurders naar boven komen, nieuwsbronnen door Assange mogelijk gemaakt. Soit, misschien is mijn hoop onterecht; Assange blijft immers een eigengereid persoon..
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 juni 2024 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aandachtshoer die het leven van veel mensen op spel heeft gezet. De electrische stoel was goed voor hem geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Oei, den Angelsaks laat een steekje vallen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ja, hoe gaan onze NWO believers dat nu weer verklaren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Mss toch even van onder uw steen kruipen. 't zijn in de us binnenkort presidentsverkiezingen en ik vermoed dat de handlers van seniele pedo-snuffelaar biden denken op deze manier hem toch nog verkozen te krijgen, EN ze ontnemen trump de kans om assange vrij te laten.
Bovendien moest assange bekennen (zo werkt een inquisitie dan ook) dat hij "geheime oorlogsmisdaden" in de openbaarheid bracht. die handlers zijn nog dommer dan ik dacht; dit gaat juist de kloten van de schoof verschil maken in de verkiezingen, én men geeft trump een enorm cadeau dat hij de kritiek van loemp-links niet moet ondergaan zodra hij assange zou vrijlaten. zowaar een lose/lose situatie voor de quasi communisten in de us! Ge weet wat ze zeggen hé, als uw vijand de boel aan't verkloten is, laat hem dan rustig doen.
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Die vermoorde mensen hun leven stond niet "op het spel;" hun leven werd hen gewoon ontnomen.
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Als je een aantal reacties leest, lijkt het wel dat Trumps presidentschap een hallucinatie was.
Assange werd onder Obama niet aangeklaagd. Dat gebeurde onder Trump, door oa Assistant Attorney General for National Security John C. Demers, U.S. Attorney G. Zachary Terwilliger for the Eastern District of Virginia, beide benoemd door Trump. Trump had vier jaar de tijd Assange vrij te laten, maar deed net het tegendeel. https://www.justice.gov/opa/pr/wikil...ing-indictment
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Details over de vrijlating (via Geopolitics live):
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 25 juni 2024 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Dat was een valse beschuldiging om hem pogen te kunnen oppakken en uit te leveren aan de VS, is naderhand gebleken. Als gevolg daarvan vluchte hij maar de Equatoriaanse ambassade beseffend dat hij geen gerechtigheid zou krijgen.
Laatst gewijzigd door Bach : 25 juni 2024 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat uw verbeelding op hol is geslagen of uw geheugen hapert.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt grosso modo op neer. Extraterritoriale jurisprudentie.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Assange heeft onrechtmatig verworven documenten kunnen misbruiken door het verraad van een LGTB+ geval, een transvrouw-beroepsmilitair in het Amerikaans leger. Met andere woorden, het was een samenwerking van twee criminelen. Dergelijk soort diefstal wordt in elk land dat zichzelf respecteert streng bestraft. Nergens ga je voor zoiets vrijuit. De miserie die Assange daarna heeft gehad heeft hij driedubbel dik verdiend. Maar voor de linkse zogezegd "progressieve" bende in Europa was het ganse verhaal natuurlijk een heerlijk snoepje.
![]() |
#19 | |
|
![]() Assange is den wel vrij, gerechtigheid is niet gediend geweest...
Citaat:
https://www.caitlinjohnst.one/p/assange-… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |