![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En enkel electrisch.
Prijssegment > € 200k De voorstelling van de conceptwagen moest zoveel mogelijk opvallen, dus hoe meer kritiek hoe beter. Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 4 december 2024 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen Jaguar nog van Ford was, had het bedrijf veel kansen om te groeien, te beginnen met de baby Jag, hierin zaten veel onderdelen van de Ford Mondeo en er werden nogal wat onderdelen in Genk geperst.
Nadeel van het perswerk van Genk was, dat ze werkten met slagpersen, met een slagpers krijgt het materiaal niet voldoende tijd om te vloeien, het gevolg was dat er veel wellen in de zijwanden zaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij was het punt dat Jaguar met dieselmotoren begon het begin van het einde in het premiumsegment.
Maar nu ze naar het superluxe segment gaan zal er geen gejank/gezaag van Jan-met/zonder-pet zijn, daar zijn ze echt vanaf. En bij electrisch rijden ook geen gejank over het rijbereik, verbruik enz... Porsche is een klein vb dat men in het electrisch topsegment geld kan verdienen aan E-wagens.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 4 december 2024 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaguar heeft nog nooit naast Rolls of Bentley gestaan,
maar kom ze mogen ambitie hebben. Vraag is in welke vijver van rijke mensen ze willen gaan vissen. nu ja ene die geld mee hopen heeft die trekt hem dat eigenlijk weinig aan, die wil een voituur waar hij mee kan uitpakken of choqueren. Persoonlijk zou ik dan kiezen voor den dikste V12 die ik kon vinden waar desnoods een olieboor platform bijhoort om hem op tijd getankt te krijgen, maar ja voor spielerij eens ene op pielen die niemand anders heeft waarom niet. alleen voor mij persoonlijk is het woke reclameke er wat veel aan en zou ik dan eerder een klassieker laten ombouwen waarvan ik toch een carosserie te veel had staan in mijn garage, maar smaken verschillen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de MK II dateert nog uit een tijd toen auto's nog kunstwerken mochten zijn : ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals een Range Rover zelf al is het de Holland & Holland editie daar niet naast kan staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |