![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik krijg de error: + You have 3650 weeks left. ? ^ : For age 20, there should be 3640 weeks remaining (De fout is dat hij het resterend aantal weken foutief uitrekent, maar hoezo dan?)
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 17 september 2024 om 08:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fout is niet het schrikkeljaar, maar Python die ingelepeld moest krijgen dat een jaar 52 weken per jaar heeft.
Je moet dus niet delen door 7 maar de overige jaren vermenigvuldigen met 52. Het onderwerp is dus onnodig, maar ik was gisterenavond UUUUREN aan het zoeken en berekeningen aan het doorspitten om het dan nu pas te vinden. Mijn excuses. Het staat ook veel netter: def life_in_weeks(age): age = 90 - age weeks = age * 52 print(f"You have {weeks} weeks left.") life_in_weeks(12)
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 17 september 2024 om 09:01. |
![]() |
![]() |