![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ernstige waarneming:
We importeren medicijnen, chemische stoffen in speelgoed en verpakkingen, onze samenleving feminiseert. Men is bezig om abortus in termijn te verlengen en ziet dit als een gunstige evolutie. Terwijl ik me zorgen baar over zaken als de pil, lijkt het me gezonder gewoon veel kinderen te werpen en daarop een lokale economie te voorzien in een land waar ze vrij en zelfstandig kunnen ondernemen zonder teveel wereldpolitiek? We laten ons teveel leiden door politiekers die ons misleiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn met 11 500 000 "Belgen". Da's 4 600 000 000 m² rietland. Waar gaan we dat vinden? Want die mensen hebben nog eten nodig. In dat rietland kunnen we wel iets vinden, maar niet genoeg. Op een puur overlevingsdieet -Noord Koreaanse stijl- moeten we nog eens 100m² bijtellen. Maar alleen met de juiste technologie.... (oftewel het omzetten van fossiele brandstof naar eten) Oftewel, lap er nog eens 400m² pp bij. Overleven , 20m² pp -van baby tot bedlegerige ouderling- lijkt me niet overdreven. Om het beste gebruik te maken van de bioligische mogelijkheden komen we dus uit op een vroege landbouw gemeenschap. Dorpen die elks met een specialiteit de andere kunnen voorzien van andere overlevingsmogelijkheden. Bosbouw, zelfs vroege keramiek-opties, maar al zeker geen metalen (geen koper, geen brons, geen staal, niks, textielverwerking doe je maar met botjes, graten en stokjes en handgesponnen/geweven spul of natuurlijk gelooide beestenvellen). Lap, weer 100m² pp erbij om een hut en wat simpele kledij te hebben en te onderhouden. Medische ondersteuning. Vergeet het maar. Kruidendrankjes en dergelijke gaan het zijn, misschien simpele chirurgie om het aan te vullen, zelfs met de huidige kennis... Maar voor die kruiden, en habitat voor beestjes die vellen en wat extra proteïnes kunnen leveren. Afgerond 1000m² pp. Mogen ze wat ruimte hebben? 5 keer de oppervlakte van 1 persoon voor "de natuur"? Voor elke Belg, die als een neolitische landbouwer op overlevingsmodus gaat leven tot zijn 40-45 jaar, hebben we 6000m² grond nodig. 11 500 000 *6000= 69 000 km² België is 32 000km² groot. En niet perfect uitgesmeerd om iedereen gelijke kansen te geven. De ene groep droogt uit tijdens een hete zomer, de andere groep spoelt weg tijdens een nat voorjaar.... Ja hoor, bevorder het maar, meer kleine consumentjes te produceren, en ondertussen " de nobele wilde onder de benevolente leiding van onzichtbare opperwezens" te promoten.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan wel handel drijven he, maar daarvoor zijn geenn wereldrijkers nodig.
Het belangrijkste is dat we een andere gunstige evolutie voorzien. Wat meer op onszelf en wat minder op de wereld gericht. Medische ondersteuning is nu in handen van aristokraten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe véél kinderen hebt u al geworpen, en eventueel waarin/waarnaartoe/waaruit hebt u ze geworpen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die krijgen de gezonde leer mee. Dat ze niet gelijk mogen worden aan de wereld maar onze cultuur gebouwd is op de Bijbel. Het gaat enkel mis door ongehoorzaamheid. Ze moeten mij niet gehoorzamen maar de Vader. We mogen de zondaars niet als maatstaf voor christendom nemen, maar moeten volgen in wat ons overgeleverd is zonder dat absurd te vertalen. Fout te interpreteren. Hij weet het beter en Hij is de Weg naar onze Vader. Geen aardse vader, geen politiekers, geen popidolen: alleen Christus is de weg waarin we zonen van de Vader kunnen worden. Daarom moet 1 ieder die zich boven de mens wilt stellen buigen voor de mens. Moet de mensheid buigen, deze bron is niet van de Vader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want God gaat alles weer herstellen zoals in Genesis 1:29. Waar alleen plantenvoedsel de mens zal reinigen. Waar drinken gewoon zuiver water is.
Meegaan met de seizoenen en pakken wat u gegeven is en daar den lieve Heernmee prijzen die ons spijst. What else hebben we nodig om te overleven? Waar komen die ziektes vandaan? Ze maken u wijs dat wij een goede gezondheidszorg hebben, terwijl hun (wereldrijkers) hun systeem ons doodziek maakt en chronische ziektes veroorzaakt. De duivel als archetype is zeer reëel aanwezig in ons voedsel, kledij, de lucht, medicijnen, water,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen die niet met liefde kunnen worden ontvangen kunnen beter naar de hemel gaan.
Jezus: laat de kinderen tot mij komen. En bovendien zijn er al genoeg mensen op aard'.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me één uitspraak van de huidige paus, hele tijd geleden, die me flink verwonderde: "... dat wil niet zeggen dat we moeten kweken gelijk konijnen .."
Al de rest, van heel die kaloten-bende is dikke, heel dikke zever.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De paus is onze Vader niet en de Vader zegt wél te kweken als konijnen. Het had ons beter gedaan dan wat we in de plaats kregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is de duivel die de koninkrijken dezer aarde verdeeld. Daarom dat we altijd dezelfde rode draad in het agenda hebben, maar kunnen we de minions van de prins der duisternis ook meteen herkennen. Het is dus beter terug naar de Vader te keren en de machthebbers als plebs van hun vader der leugens te zien. Ze hebben ons misleid, moedwillig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij wierpt/werpt die niet ZELF, hé. Dat zijn dan ook géén 'eigen pluimen' op uw hoed. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wet. Anders spoten ze vandaag hun gat, lippen en borsten niet op, nietwaar? Niet dat ik voorstander van die plastische brol ben, maar het toont wel wie zich aan wie onderwerpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betwist jij de evolutieleer?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Christenen hebben die grotendeels ontdekt.
Tot Darwin de natuurlijke selectie stal om van zijn rassenleer naar soortenleer te gaan. Zonder Alfred Wallace zat die nog barbaars missing links in aboriginals en consoorten te zoeken. Met alle gevolgen van doen. Maar neen, ik geloof niet in de theorie van evolutie wel in de wetten daarvan. Zoals de wet van Mendel. Mendel kon dankzij de katholieken zijn studies volbrengen. Vandaag leren ze die wetten af met pseudowetenschap zoals genderleer. Genderleer wordt intussen identiek gebracht zoals de nazi met rassenleer omgingen na Spencer. U ziet dat dus niet de christenen het probleem of fascisme van vandaag zijn. Evenmin de moslim of Jood. Het is de democraat die alles zélf doet wat ze het verleden of de ander verwijt. Van kindermoord tot genitale mutilatie. Laatst gewijzigd door CUFI : 2 oktober 2024 om 06:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U en ik, wij behoren tot de rijkste stinkers in de menselijke geschiedenis.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot de inflatie zichtbaar wordt en de wereld begint te ruilen met andere valuta. Die rijkdom is schijn Maddox. De politiekers zijn decennia corrupt tekeer gegaan met wereldrijkers en ze hebben verkeerd gegokt met een all in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk, hoe maakt die kennis uw leven armer of leger?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 oktober 2024 om 06:49. |
|
![]() |
![]() |