![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verdient een aparte draad;
Rubio; secretary of state Gaetz; attorney general Gabbard; director of national intelligence Musk en Ramaswamy; dep government effeciency Thune; leider senaat
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 november 2024 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
https://www.timesofisrael.com/livebl...oy-to-mideast/ Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 02:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Press Secretary... Tucker Carlson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Trump Completes Trifecta: Republicans Keep Control Of US House
En wat met een derde ambtstermijn voor de president? Trump is er nu al mee bezig:. Het zijn dagen van triomfalisme. Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 02:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Speciale invulling van 'Make America Great Again' moet gezegd. Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 03:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Thomas Homan... Border Czar
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 03:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Het blijft uitkijken naar Kennedy als secretary of health. Dat is een delicate positie gegeven de wil van Kennedy de Covid aanpak uit te spitten. Het gaat hier potentieel zware corruptie met vele doden tot gevolg en wereldwijde vertakkingen. De backlash daarvan kan de imperiale positie van de VS op het wereldtoneel doen wankelen.
Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 03:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() En niet te vergeten...
Citaat:
Citaat:
De VS blijven een rogue war nation Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 03:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Geen geschenk voor Gabbard op het eerste zicht. Warmongers op defensie en state Department. Maar als er terug geslagen wordt wordt er naar anti warmonger Gabbard gekeken voor de breach of security.
Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 04:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Een tendens lijkt sommigen op te vallen
Nu ja. Aipac had de verkiezen steeds gewonnen. Varieert misschien de hoeveelheid religieus fanatisme die Trump kan leveren. Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 04:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik ben voor Kennedy, louter voor zijn standpunt terzake.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 november 2024 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Er zijn wel meer interessante focuspunten in zijn Make America Healthy Again project gericht op preventie. Wordt het niet tijd dat eens naar suiker inname gekeken wordt bv.
Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Het is ironisch dat Tulsi Gabbard door Oekraïense warmongers gezien wordt als "mogelijk een Russisch agent" en om die reden op de beruchte Mirotvorets 'kill list' gezet werd. En nu dient ze de CIA te overzien wiens tentakels ongetwijfeld deze lijst hebben gefaciliteerd. Ik schat dat ze nu vlug van de lijst gehaald zal worden.
De CIA aanpakken is geen risicoloze bezigheid trouwens. De organisatie functioneert als een misdaad syndicaat binnen het staatsaparaat met hele gangen vol kasten met lijken. Een andere Kennedy wou de CIA ontmantelen kondigde hij aan niet lang voor zijn onfortuinlijke dood. Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Wat denkt het Kremlin over Trump's benoemingen? Een vrij optimistische opinie voor wie geen oorlog wil.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Ook de blootstelling aan zonlicht dient eens goed tegen het licht gehouden te worden, en daarmee gepaard gaand, of uw eigen dagen aan een stuk volsmeren met chemische substanties wel de beste manier is om u tegen “over-exposure” te beschermen. Wat met fluor in het water? Etc.
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
De meest intelligente mensen komen sowieso in de bovenlagen van de maatschappij, maar helaas de socio- en psychopaten, systeemgewijs, ook.
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Bij de clinton-clan zijn dat letterlijke lijken, meestal.
![]() |
#20 |
|
![]() De nieuwe minister van defensie waant zich een kruisvaarder. Religieuze fanatici. Element van het christelijk zio proxy leger zou men kunnen zeggen.
https://x.com/TaylorMatthewD/status/1856785904888942783 And, sure enough, Hegseth has 2 Crusader tattoos: a Jerusalem Cross, the symbol of the Crusader kingdom of Jerusalem on his chest, & "Deus Vult" the Crusaders' theological cri de coeur ("God wills it") on his bicep. "Deus Vult" means God mandated Crusaders' violence. 13/ Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2024 om 13:53. |
![]() |
![]() |