![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet er veel interessanter uit dan die Amerikaanse lelijkaards.
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, k zou daar ook wel eens mee willen worstelen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opletten is de boodschap want dat zou wel eens wreed pijnlijk kunnen aflopen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, daar hangt niets teveel aan….worst-elen.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qua beveiliging is volgende wel een leuke om in huis te hebben???
![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 november 2024 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan je inderdaad meer plezier aan beleven dan aan een 9mm.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bwoaff...pas daar maar mee op,als dat zwaard niet scherp is kan dat nog veel pijn doen hoor . ...O wacht.. je bedoelde dat niet op die manier,maar een activiteit ZONDER dat zwaard waarschijnlijk ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 13 november 2024 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat alles wat je in huis hebt?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet het gemiddelde in Japan ?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of...
![]() Beter dan een 9mm Browning, Glock of Les Bear dat zal zich nog moeten uitwijzen. ![]() Ik weet al niet meer wie in de familie in bezit was van zo een zwaard, netsukes incluis. Mijn keuze zou toch eerder vallen op de juffrouw. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 november 2024 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze niet, kijk maar naar de armspieren. ![]() ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 november 2024 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog wel wat….maar het plezier dat je met die juffrouw kan hebben overstijgt toch dat van andere verweermiddelen.
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Zalig! Haar lichaam zegt "Don't mess with me you silly poor little boy" en haar gezicht zegt "fuck me daddy"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=WIKqgE4BwAY
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar gaan we dan met de WWE
![]() Wrestling federation Ik keek daar vroeger op Euro-sport geloof ik wel veel naar... Bij de heren was ik fan van The Ultimate warrior, The Rock en The Macho Man - Randy Savage Sommigen zijn zelfs al overleden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2024 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heeft goed begrepen dat het trainen van de triceps spier in de arm zijn voordelen heeft in sommige gevallen meer dan de biceps zelfs.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2024 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wrestling = allemaal fake. Dat is 1 grote show!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |