![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel vrouwen eten graag zwarte beulingen, hoe komt dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de stront tussen hun oren begint te werken gebeurt er meestal niet veel.
Genoeg duiding.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt veel duidelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kent dat zo'n relatie; enzo. Jij moet plooien op alle vlakken. Zij moet genoeg zagen ook al heeft ze de intelligentie van een eekhoorn. "The Gorilla woman, she's got more shit than brains between her ears." Dat kan je niet zeggen, hé.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle relaties draaien om macht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aah. "Neen, het is precies niet chill het is alsof ik altijd met een antwoord moet komen." Wie pist verder. Ja, zo van die mannen heb ik genoeg gehad in mijn leven.
Het L-woord heb ik nog niet vernoemd want dan is het weer ambras. Ik weet niet waarom maar; ik heb al vele mensen tot hopeloze woede gebracht met dit lied. https://www.youtube.com/watch?v=2uX60Tie088 "Off He Goes"
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Demper is terug! Kloek staan met paardenvlees en Bulgaarse saus! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, wij lusten ook wel eens een oester.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oesters zijn oesters.
Maar zwarte beulingen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afrikaanse appelmoes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zuigen graag aan iets donker, lang, dik en hard. Maar je moet opletten met dat te zeggen want vrouwen worden kwaad of sarcastisch/oogrollend als ze weten dat je gelijk hebt. Dan "sta je niet aan hun kant" en beginnen ze te bleiten.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit is niet moeilijk. In zwarte beulingen ofte "bloedworsten" zit er uiteraard bloed verwerkt. Wijven zijn bloedzuigertjes. Met groot geschapen groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 31 december 2024 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is me nogal wat hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeeeeeeet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HAPsoluut zelfs
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |