![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Russische zeeblokkade/ terreur tegen LNG schepen uit USA naar Europa?? | |||
Ja, kans is 99,999 procent nu |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Misschien, kans is 50 procent |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, kleine kans, minder dan 3,333 procent |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, NOOIT NUL kans Poetin is NIET zo gek |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Idiote angsten van Dewanand, hij heeft TBS behandelingen nodig in luxueuze klinieken met veel leuke HOMO top mannen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 60,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Onderwerp:
KANS: Russische Zeeblokkade LNG Schepen uit USA..... hele zware energie crisis Analyse: 1) Het viesbruine koelie duiveltje in mijn kop is weer lekker bezig, pillen slikken zo meteen he, maar ik kreeg angsten dat er een vreselijke Russische Zeeblokkade komt van LNG schepen uit USA die naar Europa varen. Er is een vaste vaarroute, niet dwars door zee maar via de kusten geloof ik. Weet het niet goed. 2) Alles kan, Russen kunnen piraten op zee loslaten onder Piraten vlag die LNG schepen opblazen. of Onderzee bootjes he van piraten. 3) OF ze kunnen gewoon de vaarroutes vol met zeemijnen gooien en onbevaarbaar maken of minder bevaarbaar, zodat er grotere gastekorten ontstaan in heel europa. 4) MEn had ook al gezegd dat andere gaspijpleidingen nu opeens ook opgeblazen kunnen worden door Terroristen die Vijanden van de Blanke Europ9ese Heterofiele mannen zijn ok, en hierbij kan je denken aan Links Radicale AFA Klimaat gekken die stuk voor stuk paranoide schizofrenen zijn dus gewetenloos en levensgevaarlijk. Ik hoor hier zelf bij dus ik weet zelf hoe gevaarlijk schizofrene mensen zijn. Vaak ben ik bang voor mijn duivelse ideeen, stemmen en plannen ok, gelukkig sta ik onder controle van de psychiatrie en politie nu dus ik doe het goed nu en wil principieel Satthvisch blijven handelen nu tot mijn dood. Ik ben helaas psychose gevoelig en labiel dus heb geestelijke beperkingen nu. Ongeneeslijk ziek zijn is ahw weten dat je al halfdood bent. 5) Wie heeft andere angsten mbt Russisch Terrorisme, Sabotage, per abuis dijken dammen kapot maken door vissers schepen of als sabotage TEST he volle kracht in mist ertegen rammen, Crash testen in mist ok russische undercover terroristen??? 6) ik vind de Russische Rassen heel intelligent ok en heel STERK, stoer. Doorzetters tot bittere eind. onder Russian warships, indrukwekkend ok genoeg kleine tactische onderzeeers voor zeeblokkades oa zoals de duitsers het deden met hun U-boten onderwater ========================== info Russische zeevloot macht https://duckduckgo.com/?q=russian+wa...=v276-1&ia=web Images for russian warships today This Deadly Russian Warship Is the Closest Thing to a Battleship ... Russian navy ships enter English Channel for drills - ITV News Russia announces 25-ship Mediterranean Sea drill - Naval Today Russian Navy warship returns home after Arctic deployment - Navy Clippings Russian Warships Enter the English Channel "To Conduct Military Drills ... Russia's Navy Day Sets Sail in St. Petersburg - The Moscow Times Russian Navy's landing ship completes sea trials - Naval Today Russian Warships to Reinforce Black Sea Forces Amid U.S.-Led Drills ... Tarmak007 -- A bold blog on Indian defence: More photos of Russian ... Russian warship 'seriously damaged', Ukraine claims missile strike ... More Images https://www.marinevesseltraffic.com?...-navy-warships Russian Warships List and Current Location Live Map Tracker How to track and locate Russian Warships? There are three ways to track your warfare vessel: 1. You can search either by ship's name or MMSI, or IMO number if you know any of these by clicking here. 2. You can manually find the ship if you know the approximate location directly exploring our World Navy Live Map. 3. https://en.wikipedia.org?*›?*wiki › List_of_active_Russian_Navy_ships List of active Russian Navy ships - Wikipedia Naval Ensign of Russia (St. Andrew's flag) Naval Jack of Russia This list of active Russian Navy ships presents a picture which can never be fully agreed upon in the absence of greater data availability and a consistent standard for which ships are considered operational or not. The Soviet Navy, and the Russian Navy which inherited its traditions, had a different attitude to operational status ... russianships.info?*›?*eng › today Russian Navy 2022 :: List of Active Russian Navy Ships and Submarines Russian Navy 2022 :: List of Active Russian Navy Ships and Submarines This is a list of current ships of the Russian Navy. There are more than 290 warships, submarines and warfare boats believed to be in active service with the Russian Navy, on reserve, or under construction, based on public reports compiled in this list. Recent News Vladimir Putin Announces Plans To Deploy Deadly Warship With 'Unstoppable' Hyperson… radaronline27m Ten Russian warships remain combat ready in Black Sea Ukrinform13h Sino-Russian joint naval exercise starts ??*????1h Japan's Defense Ministry: Russian Navy ships sail into East China Sea NHK10h Russian Warships To Participate In Joint Naval Drills With China This Week NDTV3d More News Are these links helpful?YesNo https://www.navalnews.com?*›?*naval-news › 2022 › 02 › 6-russian-warships-and-submarine-now-entering-black-sea-towards-ukraine 6 Russian Warships And Submarine Now Entering Black Sea ... - Naval News Feb 8, 20226 Russian Warships And Submarine Now Entering Black Sea Towards Ukraine. Russia's military build-up around Ukraine is moving into a new phase. Emerging from under a veil of 'drills', 6 landing ships and a submarine are now sailing into the Black Sea. This brings them ever closer to potential operations in Ukraine. https://www.express.co.uk?*›?*news › world › 1689342 › russia-ukraine-war-warships-black-sea-fleet-sevastopol-harbour-vladimir-putin-ukraine-vn Russian warships blow up in fiery explosion in Sevastopol | World ... Oct 29, 2022Russian warships of Black Sea Fleet blown up in fiery explosion in Sevastopol - VIDEO Vladimir Putin was dealt a hammer blow as Russian troops reportedly provoked the accidental explosion in... https://nationalinterest.org?*›?*blog › reboot › these-5-russian-warships-dominate-black-sea—and-it-makes-us-navy-wary-190435 These 5 Russian Warships Dominate the Black Sea—and It Makes the U.S ... Jul 24, 2021On November 25, Russian coast guard and naval forces confronted two Ukrainian Gyurza-M artillery boats and a tugboat attempting to pass under a new bridge connecting the Russian mainland to the... https://www.newsweek.com?*›?*hawai...-close-1603292 Russian Navy Warships Come Within Two Dozen Miles of Hawaii - Newsweek Jun 23, 2021The Russian ships' proximity to the U.S. is at odds with a statement issued by the Kremlin's Ministry of Defense on Monday, which said vessels from its Pacific fleet had been conducting major... https://www.militaryfactory.com?*›?*modern-navy › russian-navy.php Russian Navy Ships (2022) - Military Factory The Russian Navy deploys a large collection of surface and underwater vessels for its modern force - though it still lacks in some areas. There are a total of [ 43 ] Russian Navy Ships (2022) entries in the Military Factory. Entries are listed below in alphanumeric order (1-to-Z). https://www.shiplocation.com?*›?*military › tracker Military Ships Tracker Track current position of MILITARY on Live AIS Map, USCG, NATO & Russian Warships, International Warfare Vessels https://www.thesun.co.uk?*›?*news › 15372748 › royal-navy-ship-destroy-any-russian-admiral Brit warship 'fired at by Russia' could destroy anything its path so ... Jun 23, 2021Russia today said it fired warning shots at HMS Defender in the Black Sea after it violated the country's territorial waters and a Su-24 aircraft ... It bragged the warship then fled Russian waters. https://duckduckgo.com/?q=russian+wa...=v276-1&ia=web ================================ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() dit is echt DERDE Wereldoorlog DRAMA in heel Europa nu
Bloedige Totalitaire Oorlog op Europese Continentaal plat sedert 1945 alle vijanden van de Blanke Heterofiele Europese Mannen zijn nu heel BLIJ ok, ik sprak er vandaag nog met eentje uit ZWART India. KUTzooi. Dit is een White Genocide OORLOG en China is ook aan het glunderen als zij horen dat poetin dus blanke ariers vernietigd en hen de vriesdood in bombardeerd. NU is het bittere vrieskou in Oekraine Ik heb heel veel blankenhaters gekend uit INdia, suriname, afrika Mena gebieden en ok Trojaanse Paarden en dwaze mekkaanse bergGeiten importeren is je eigen zelfmoord regisseren en financieren als volk en RAS. VOL=VOL project EXpansie FB SS is meest intelligente oplossing van ons Arisch Katten legertje uit Delft Kattenstad ================================ https://www.nu.nl/economie/6243524/n...ngevraagd.html Negen op de tien mensen hebben volgens Schouten energietoeslag aangevraagd Door onze economieredactie 21 dec 2022 om 17:00 742 reacties Ongeveer 90 procent van de mensen die recht hebben op de energietoeslag van 1.300 euro heeft die ook aangevraagd. Dat zei minister Carola Schouten (Armoedebeleid) woensdag in de Tweede Kamer. Volgens de minister blijkt dat uit gegevens van de gemeenten. Dit cijfer is volgens haar erg groot. Andere armoede- en schuldenregelingen bereiken doorgaans minder mensen. Het geld is een tegemoetkoming voor de hoge energiekosten. De energietoeslag is bedoeld voor mensen die van maximaal 120 procent van het sociaal minimum moeten rondkomen. Een aantal partijen, waaronder SP, PvdA en PVV, vindt dat dat percentage omhoog moet. Op die manier moeten meer mensen in aanmerking komen voor de energietoeslag. Dat is in een aantal gemeenten al gebeurd, bijvoorbeeld in Rotterdam. Minister Schouten ziet een algemene verhoging van het percentage niet zitten. Volgens haar heeft het kabinet voor dit percentage gekozen omdat het aansluit bij het armoedebeleid van de gemeenten. Daardoor kon de energietoeslag ook zo snel worden ingevoerd. Voor mensen die net iets meer verdienen heeft het kabinet andere regelingen opgezet, zoals een verhoging van de zorg- en huurtoeslag. https://www.nu.nl/economie/6243524/n...ngevraagd.html ============================= Laatst gewijzigd door dewanand : 22 december 2022 om 01:50. Reden: aanvullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pillen slikken zo meteen ...
en .... weet het niet goed. Dat zijn twee stukjes uit de eerste alinea van je zogezegde analyse, waar ik volledig mee akkoord kan gaan. Maar met de rest helemaal niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kans op NATO blokkade van Baltische zee is groter. Vergeet niet dat de aanvoerder van de NATO de gevolgen minder zal voelen dan de volgers uit Europa. Dat is een gevaarlijke situatie die de kans op zelfdestructieve acties in Europa verhoogt. En ik schat dat Europa toch nog onze prioriteit dient te zijn. Alhoewel ik dat vaak betwijfel als ik sommigen hier lees.
Laatst gewijzigd door Bach : 22 december 2022 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het Linkse Gestapo staatsbeleid is ook dat iedere burger een PIL in zijn reet moet krijgen ok om NORMAAL DOMlinks en domiciel te zijn. Zo kan je de volkmassa lobotomiseren he en heb je absolute macht. Gewapende Politie kwam al vijf keer bij mij langs he dit jaar 2022, om te kijken of de pillen goed werken. Ik sta onder politie toezicht nu iov de psychiatrie. Wieroe als schrijven en Vrijdenkende Hollands Arische kat vond men ook een gevaar voor de maatschappij vroeger. Alles wat Arisch ruikt en stinkt is per definitie nu staatsvijand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() er zijn zeker al honderden russische terreur cellen in heel europa uitgezaaid en ook russische serie moordenaars dus nu afwachten tot zij toeslaan.
de oorlog en bloedbaden in hartje west europa komen eraan, dit is ook wat poetin wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() mijn voorgevoel zegt mij dat er een grote Russische ramp aankomt in hartje West Europa binnen 12 maanden. sabotage van elektrische installaties is meest waarschijnlijkst denk ik, en dan krijg je een ketting reactie van rampen en vernietiging van materieel.
===================== LAFFE Scenario goedkoper, gemakzuchtigheid: Laat Rusland de Oekraine maar naaien, geef hen geen wapens, sterkste beest wint, ze zoeken het uit, zou het goedkoopst zijn voor hele EU bevolking, let them die, het is hun karma. ========================= |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had jij wel een voorgevoel toen je huwde?
't Is maar om te weten wat jouw voorgevoelens waard zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg eens schoof, hoe is uw voorgevoel ingelost tov de realiteit. Zoiets dat je een gratis huisslaaf, en gratis poetsdienst, en sexslavin veroverd hebt op dat moment ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Russia will not sell oil to countries that impose a price cap on its crude exports, Deputy Prime Minister Aleksandr Novak warned on Friday."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja ach liefde is iets heel anders dan seks en trouwen ok. Ik droomde altijd over mijn hindu dreamgirl en daarom trouwde ik met soenita. Mijn voorgevoel zei mij wel dat dit huwelijk niet lang zal duren vlak nadat ik getekend had voor dit huwelijk met haar samen bij de pandiet in suriname. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() oude topic van 22 dec 2022, maar toch nu nog aktueel, dit gevaar is toch groter dan ooit.
Hoeveel LNG schepen uit Amerika voorzien Europa nu van voldoende GAS? Ik weet het niet goed. Hoe zou Rusland deze LNG schepen dus kunnen blokkeren?? of dit saboteren? vb per abuis met een Poolse KOtter of onderzeebootje onder het mom van Islamitische Terrorisme dus gewoon 10.000 Zeemijnen leggen voor de zeehavens in Rotterdam en Hamburg?? Alles is mogelijk ok, of een containerschip vol met 100.000 lichte zeemijnen laten ontploffen zodat alles lekker voor de haven van rotterdam gaan ronddobberen op scherp?? False FLAG operations, Blame it on ISLAM, ISIS, Jihad, Taliban, Al Qaida....... RSS hahah NU is WOIII al hard om hard losgebarsten en binnen 24 maanden komt deze bloedige oorlog naar de straten van Nederland en Belgie, reken er maar op ok. De Dam steekpartij in Amsterdam is echte Russische Terrorisme denk ik, is iemand uit Oekraine, maar goed getraind, Russische Genie troepen zijn dit ok, vijf mensen neersteken met verschillende messen kan alleen een goed getrainde Commando denk ik. En het ging supersnel, dus het is een professionele messen trekker, huurling, of een DESERTEUR?? Nee, geen deserteur. ==================== Zet in deze topic evt toch het nieuws en jouw mening over deze Steekpartij op de Dam in Amsterdam ===================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() (nieuwe topic openen hoeft niet, dit hoort bij Russische Terrorisme dus in deze oude topic, jouw reacties zetten aub )
Onderwerp: Bij een steekpartij bij de Dam in Amsterdam zijn gistermiddag vijf mensen gewond geraakt. Er zijn veel meer gevallen nu bekend van Russische Terrorisme in Nederland en binnen een blank/ Arisch Westerse Land. =========================== https://www.nhnieuws.nl/nieuws/34707...-van-amsterdam Dit weten we over de steekpartij op de Dam in Amsterdam 27 maart 2025, 17.57 uur · Aangepast 28 maart 2025, 07.47 uur · Door: Redactie Donderdag meldde de politie rond 15.30 uur dat meerdere mensen vlakbij de Dam waren neergestoken. Onder meer in de Sint Nicolaasstraat, vlakbij de Dam, maar ook op andere plekken in de omgeving van de Dam. Er werd meteen groot alarm geslagen. De Dam werd razendsnel afgezet, onder meer voor een traumahelikopter die moest landen voor hulp. Er stonden zeker veertien politieauto's en meerdere ambulances. Lees hier het liveblog terug Straten waar steekpartij plaatsvond vrijgegeven, politie valt hotel binnen Straten waar steekpartij plaatsvond vrijgegeven, politie valt hotel binnen Veel mensen waren getuige van de steekpartij. Een van de getuigen was op de Nieuwezijds Voorburgwal aan het bellen toen hij een meisje met veel pijn uit een steeg zag lopen. "Er stond een Amerikaanse toerist bij die schreeuwde dat we een ambulance moesten bellen. Toen zag ik pas dat ze een groot mes in haar rug had." Tekst gaat verder onder de video. Vijf slachtoffers, weinig bekend over toestand Bij de steekpartij zijn vijf slachtoffers gevallen. Daarvan zijn er volgens de politie twee ernstig gewond geraakt. Het is niet duidelijk of zij in levensgevaar verkeren. Onder de slachtoffers zijn een 67-jarige vrouw en 69-jarige man uit de Verenigde Staten, een 26-jarige man uit Polen, een 73-jarige vrouw uit België en een 19-jarige vrouw uit Amsterdam. Volgens de politie zijn de slachtoffers hoogstwaarschijnlijk willekeurig neergestoken door de verdachte. Verdachte aangehouden, niks bekend over motief De steekpartij heeft enkele minuten geduurd, vanaf het moment dat de verdachte begon met steken totdat hij werd overmeesterd door een voorbijganger, zegt een woordvoerder van de politie. Dat gebeurde in de Gravenstraat, een straat parallel aan de Sint Nicolaasstraat waar de steekpartij was. De verdachte is met een verwonding aan zijn been naar het ziekenhuis gebracht. De politie kan nog niks zeggen over zijn motief. Gisteravond heeft de recherche onderzoek gedaan naar de steekpartij op en rond de Dam. Dat gebeurt onder meer in een hotel in de buurt van de Dam. Volgens Hart van Nederland werd daar een inval gedaan door de Dienst Speciale Interventies (DSI). Wat het hotel te maken heeft met de steekpartij, is niet bekend. Bij een steekpartij bij de Dam in Amsterdam zijn gistermiddag vijf mensen gewond geraakt. Twee van hen zijn ernstig gewond. De politie heeft een verdachte aangehouden, die ook gewond is geraakt. Dit weten we tot nu toe over de steekpartij. https://www.nhnieuws.nl/nieuws/34707...-van-amsterdam =============================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de vloot van Rusland is een lachtertje vergeleken met de NATO, dus binnen de kortste keren is die vloot gekelderd.
Het grootste probleem is daarentegen hun vloot duikboten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bemerken we echter dat de Russische duikbootvloot,en ik heb het speciaal over de aanvalsduikboten die het werk zouden moeten doen waarmee dit draadje begon,(niet de "boomers" die best diep en ver weg blijven) al in serieuze problemen is.... De Zwarte Zee is onbruikbaar.Ze kunnen er uit maar niet meer in zolang Turkije de poort bewaakt,en Turkije zal niet licht toegeven. De Middellandse Zee is onbruikbaar want sedert het verlies van tartus(Syrie) hebben de Russen geen enkele grote faciliteit meer voor approvisionering,reparatie of gewoon R&R...Stel je voor,in zowat de belangrijkste Zee van de Mensheid... Er in en er uit is bovendien niet evident als je het stiekem wil doen. De Baltische Zee wordt natuurlijk steeds beter bewaakt.Ik geloof niet dat een Russische duikboot ongemerkt daar in - of uit kan,ook al omdat die zee niet bijzonder diep is....In het slechtste geval zijn de redes van Leningrad en Kaliningrad snel te blokkeren trouwens... Blijven dan nog over de Arctische installaties boven Moermansk....VER weg,en wegens klimatologische omstandigheden en technische (on)mogelijkheden maar beperkt geschikt als basis..... ergo... Russische duikbootaanvallen op de scheepvaart in gans het Noordelijk Atlanticum zouden zelfmoordoperaties worden.... Laatst gewijzigd door kelt : 30 maart 2025 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |