![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die met die criminele oplichtster/dievegge in zee willen gaan.
https://www.v-nieuws.be/sihame-el-ka...ch-consultant/ Laatst gewijzigd door daiwa : 11 april 2025 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SEK vooralsnog niet. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 april 2025 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feiten .666
Ik geef gewoon feiten. Het staat u vrij om deze te weerleggen. ![]()
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of misschien de wever hoe hij nog meer islamstemmetjes kan binnenhalen. (nu krijg ik gegarandeerd weer de woordvoerders op mijn kap) dat ik 0 bijdraag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() gegarandeerd zeker dat er oetlullen in die scam gaan trappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me een perfect programma te gaan worden voor de Bullshit-sector.
Ik voorspel een groot succes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van die twee is de overtreffende trap van zweef teef. Ik verdenk er haar zelf van om 's nachts toerkes te vliegen op haar bezemsteel. Het zotte is, dat er nog mensen zijn die dat soort stierestront slikken als zoete koek en er nog voor willen betalen ook. zet uw eigen kop op orde, drinkt een pint, gaat een kaarske branden in de lokale kapel, zet u een achternoen of avond op een bank in de vrije natuur of ga eens wandelen of fietsen en uw kop zal veel leger zijn. ga hout hakken of knal een paar magazijnen leeg op de schietbaan . Maar honderden euro's laten liggen bij dat soort kwakzalvers, no way Jose. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |