![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ross Ulbricht komt vrij, de man achter de Silk Road ...
Ging Trump niet iets doen aan het drugsprobleem ? Hij lijkt op veel vlakken de libertaire ipv de conservatieve weg in te slaan ... ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kijk er met gretige ogen naar.
![]() Maar ik ben waakzaam....
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek je een huurmoordenaar ...
Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Soit, andere discussie. Maar gezien jij blijkbaar het libertaristisch gedachtegoed in de Trump -administratie ziet, treed ik U bij. Maar zoals gezegd, ik blijf waakzaam, want macht corrumpeert hé.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 januari 2025 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeilijk.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 23 januari 2025 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals bekend heeft Biden 11 miljoen illegalen binnengelaten in zijn land. Om dat euvel terug recht te zetten zijn de grove middelen nodig.
Trump heeft al een eerste golf van 1500 militairen naar de zuidelijke grens bevolen, waaronder 500 mariniers. Dit gaat opgetrokken worden tot 10.000 troepen. Om de massa-deportaties uit te voeren worden er twee C-17 Globemaster en twee C-130 Hercules transportvliegtuigen ingezet. https://edition.cnn.com/2025/01/22/p...der/index.html De hulp van de militairen is nodig. Op de dag van Trump zijn eedaflegging werd aan de Canadese grens een agent van de US Border Patrol doodgeschoten door een transgender met een vervallen H1-B visum. Intussen kunnen ICE agenten eindelijk werk maken van een reeks aanhoudingen die al veel te lang op zich lieten wachten: https://x.com/CollinRugg/status/1882447631860830430 Stuk voor stuk gevaarlijke jongens, met zware misdaden als verkrachtingen en gewapende overvallen op hun kerfstok. Toch konden ze rustig blijven gedijen in de gastvrije armen van de sanctuary city Boston. Onder het goedkeurend oog van het Biden regime. Maar die tijd is nu voorbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Trump ging tot 60% douane rechten op chinese goederen opleggen ...
US president Donald Trump says he would “rather not” impose tariffs on China, after repeatedly pledging to hit the nation with hefty import levies. https://www.theguardian.com/us-news/...081e8e91cb193c |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump maakt de dossiers over de moorden op de Kennedy's en Martin Luther King openbaar.
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/hBMoPUAeLnY?t=9761 Enkele ogenblikken later beloofde hij dat één van de eerste dingen die hij zal doen wanneer hij terug in het Witte Huis is, de vrijgave van het JFK dossier is. Belofte gemaakt, belofte gehouden. ![]() Maar wat je tussen de lijnen moet opmaken, is dat die betrokkenen ondertussen niet langer in leven zijn. Anders zou dezelfde reden om het dossier in Trumps eerste ambtstermijn geheim te houden nog steeds van kracht zijn, niet? Wie o wie - die vaak wordt genoemd als mogelijke betrokkene bij de moord op JFK - is sindsdien overleden? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit natuurlijk het precieze tegendeel: het zijn wat afwijkers dat progressief is, het libertaire staat diametraal tegenover het centraal geplande, en dat is wat nu "uitkomt". Trump zou beter eigenlijk ALLES waar de vorige VS regimes, incluis tijdens Trump 1, "SECRET" op "stempelden", uit die geheimhouding halen. Glasnost en perestroika. Der zouden me dunkt nogal wat groenkijkers zitten tussen de lieden bekend bij het hedendaagse publiek. Want dat spreekt boekdelen he, zo zaken anno 1963 nog steeds willen geheimhouden anno 2025? Kijk naar de documenten van de rond 1990 gesprekken tussen toenmalige Vrije Westen leiders en Sovjetunie Gorbachev. Die stonden vol statements die tijdens de decennia erna op flagrante wijze vals bleken. Opzettelijk dus. Gelogen. Blaaskes wijsmaken en weten dat ge blaaskes wijs maakt. Hadden die publiek geweest, publiek zou al DIRECT door hebben gehad wat die Westerse leiders toen van zinnens waren, en wat ook BLEEK. Dan gingen die tegenstand hebben ervaren, en gehinderd geweest zijn in wat ze van zinnens waren. Het Vrije Westen ging gebleven zijn, en de toenmalige toestand van vrede in de wereld, dito.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 24 januari 2025 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Tijdens de eerste dagen van het Trump-regime (ja, zo mogen we dat zeker noemen) tekende hij een hele resem "executive orders."
En passant kwam de oorlog in Oekraïne aan bod, en de intentie van Trump om zo snel mogelijk met Putin aan de tafel te gaan zitten om een onderhandeld einde aan de oorlog te bewerkstellingen. Trump maakte daarbij de opmerking dat als Putin "niet luistert" dat er dan bijkomende sancties zullen opgelegd worden tegen de Russische economie, die volgens Trump toch al "in de touwen hangt." Ik parafraseer. Dit strookt niet met volgende waarnemingen; https://exxpress.at/economy/russland...uf-rekordhoch/ Het Russische handelsoverschot boekt record-overschotten. Overspeelt Trump zijn hand nu al???
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Via Reuters is het begrotingstekort groter tov vorig jaar: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 24 januari 2025 om 20:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Maar de inkomstenzijde staat wel degelijk op een record, terwijl het net daar was dat men de russen pijn wilde doen. De olie en gas die vroeger naar het westen vloeide, vloeit nu naar het oosten. En via via komt er zelfs toch nog een groot stuk hier terug aan. Dat ze niet zomaar 123 hun budget terug in balans zullen krijgen is evident, maar het is evengoed een gegeven dat de US een maandelijks tekort van 150 miljard hebben. Een TEKORT. Dat is niet het geld dat ze maandelijks spenderen he, dat is het geld dat ze maandelijks moeten BIJLENEN om al hun uitgaven gedaan te krijgen. https://www.reuters.com/markets/us/c...%20on%20Monday. Ik wil maar zeggen, met de hete adem van de BRICS in de nek zou ik als ik trump was er toch maar trachten voor te zorgen dat de reserve-status van de (petro) dollar niet verder onder druk komt te staan, want als al die dollars ooit terug moeten vloeien, dan ga je pas zien wat een geldontwaarding er de amerikanen te wachten staat... En dat terwijl trump zegt dat de russische economie in de touwen ligt. Dat is mijn punt.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Dus, 30 miljard tekort per jaar in rusland, tegen 150 miljard te kort per MAAND in de US.
Het gdp van de us is 20 keer groter dan dat in rusland, het tekort is 63 keer groter. Reken ik juist?
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Belofte gemaakt. Belofte gehouden.
De meer dan 8000 militairen die onder Biden werden ontslagen wegens het weigeren van die Pfizer mRNA brol, mogen terug aan de slag en krijgen hun achterstallig loon volledig uitbetaald. ![]() REINSTATING SERVICE MEMBERS DISCHARGED UNDER THE MILITARY’S COVID-19 VACCINATION MANDATE Trump to reinstate military members dismissed over COVID-19 shot refusal ____________________ Nathaniel Weixel - 01/27/25 Service members dismissed from the military for failing to get vaccinated against COVID-19 will be reinstated with full back pay and benefits under an executive order President Trump is expected to sign Monday. The move makes good on a Trump campaign promise and is something he previewed during his inaugural address. It’s part of a series of actions and orders the new administration has taken to undo many Biden policies he considered “woke.” Defense Secretary Pete Hegseth also vowed to reinstate military members dismissed over the COVID-19 shot, saying during his confirmation hearing that those service members “will be apologized to. They will be reinstated, reinstituted with pay and rank.” From August 2021 to January 2023, the Biden administration and former Secretary of Defense Lloyd Austin discharged more than 8,000 troops over their refusal to get a mandated COVID-19 shot, with limited exceptions for medical issues or religious objections. That number represented less than 1 percent of the total military strength, but the dismissals became a rallying cry for Republicans who accused Biden officials of hampering military readiness and of religious discrimination. The Pentagon allowed dismissed soldiers to reapply once the mandate was rescinded in 2023, but only 43 chose to do so, according to federal statistics. Military members are required to receive more than a dozen vaccines as part of their normal onboarding process, but the COVID-19 vaccine became a flash point of controversy, and the dismissals became a political headache for the Biden White House. The first Trump administration laid the groundwork for the vaccine to be developed and brought to market in record time through its Operation Warp Speed. The vaccine was only mandated by the military once it received full approval from the Food and Drug Administration. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Tulsi op haar hearing zegt wat ongemakkelijke waarheden die mogelijk neerkomen op verraad hardop.
Citaat:
Bedenk dat elk van die drie zaken op dit forum in een verleden door een aantal mensen beschouwd werden als een samenzweringstheorie. Dit in meestal in navolging van de main stream media. Laatst gewijzigd door Bach : 1 februari 2025 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Belofte gemaakt. Belofte gehouden.
Trump vaardigt een decreet uit dat mannen niet kunnen deelnemen aan sportcompetities voor vrouwen. ![]() Zoals Riley Gaines zegt: eigenlijk krankzinnig dat daar een decreet voor nodig is, maar hier zijn we. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Trump heeft het ontzettend druk met het tekenen van decreten
citaat telegraaf Trump opent jacht op papieren rietjes: terug naar plastic! WASHINGTON - De Amerikaanse president Donald Trump wil dat Amerikanen weer plastic wegwerprietjes kunnen gebruiken, in plaats van papieren. Hij zegt volgende week een decreet te gaan tekenen om de "belachelijke" wetgeving van zijn voorganger terug te draaien. "Terug naar het plastic!", schreef de president op Truth Social. Joe Biden probeerde als president het gebruik van wegwerpplastic terug te dringen in de strijd tegen milieuvervuiling. Rietjes moesten bijvoorbeeld van papier worden gemaakt. Trump stelt nu dat de papieren rietjes "niet werken" en dat er daarom weer plastic moet worden gebruikt. Laatst gewijzigd door cato : 8 februari 2025 om 00:21. |
![]() |
![]() |