![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie heeft al eens Bluf! gezien op VTM. Vijf kandidaten beweren allen iets (ze hebben bijvoorbeeld allen een beroemd lief gehad, ...) maar slechts één spreekt de waarheid. En het publiek moet raden wie de waarheid spreekt.
We gaan hier dus just hetzelfde doen. Vijf kandidaten - slechts één spreekt de waarheid. Kandidaat één : ![]() Ik ben géén poujadist Kandidaat twee: ![]() Als sociaal-voelend mens ben ik tegen corruptie en persoonlijke verrijking Kandidaat drie: ![]() Ik ben de eerste minister van dit land Kandidaat vier ![]() Ik ben een democraat die niet gelogen heeft bij zijn asielaanvraag Kandidaat vijf: ![]() Ik ben niet verzuurd |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() [size=1]Als je naar dat soort programma's kijkt, is het geen goed plan om dat aan iemand te vertellen, laat staan te posten op een forum.[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het misschien kandidaat nummer vijf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() volgens mij is het kandidaat 3.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fijn dat 't weer opgehelderd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() kandidaat 3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ik als anti-intellectualistisch klootjesvolker heb uiteraard wel eens een keer naar 'bluf' gekeken.
wat een intriest en plat programma is me dat zeg. hoe dat publiek zo gemeen is tegen die deelnemers, dat creëert zowaar een vervlaamst jerry springer- sfeertje. elkaar zo afblaffen. 'blaf' was dan ook een betere naam geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw prijs wordt U bezorgd per prior-postpakket. Dus te verwachten vanaf 1 maart 2029. |
|
![]() |
![]() |