![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 53,85% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraagstelling is duidelijk.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bent Tom Van Grieken ?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem mee, zolang het geen pedopride of "Free Palestine" betoging wordt, en daar wringt tegenwoordig het schoentje.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb West-Vlaamse roots,, maar ik woon reeds sedert 63 jaar in de Denderstreek. Voor alles wat met carnaval te maken heeft ben ik nooit laaiend enthousiast geweest. Met alle respect voor de kunstzinnigheid waarmee sommige mensen uit de regio er in slagen hun praalwagens en deelnemersgroepen uit te dossen. Vraagt vele uren werk, dus chapeau wat dat betreft.
Maar bepaalde aspecten van het carnaval-gebeuren degouteren mij. Onder meer "de voil jeanetten".
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat we carnaval weer veel serieuzer zouden moeten nemen, de politici en koning die aan de macht zijn het hoofd afslaan, ipv een beetje met een onechte prins te lachen. Fok de folklore, we gaan terug voor het echte carnaval, het doden en vervangen van de machthebber die niet meer voldoet.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 22 juli 2024 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karnaval en gay pride hebben niets met elkaarcte maken of gemeen.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Carnaval was een uitlaatklep, een manier om maatschappelijke ongelijkheid wat te temperen. Een uitvloeisel van de Saturnaliën en dergelijke bachanalen. Gay Pride is gewoon een reclamecampagne voor reetridders en exibitionisten, waar parasieten zoals Palywoodqueens en pedopredatoren op vastgezogen zitten alsof het lamprijen zijn.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is duidelijk, maar volkomen irrelevant.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is hier in het dorp geen carnaval of gay pride dus het kan mij geen bal schelen.
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ben voor zoalng ik niet op blote mannenbillen moet kijken
![]() |
#11 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
dank u |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De decadente exhibitionisten die vandaag meelopen hebben ook daar niets mee te maken en zijn nogal eens een uitwas van de homo beweging. Maar ieder diertje zijn pleziertje, karnaval Oilsjt is net het feest van de verdraagzaamheid waar ieder zijn ding en smaak mogelijk is.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus .. is het mogelijk dat jij ook anders doet dan dat je spreekt? Terzake: niemand is verplicht om naar processies, prides of tutti frutti quanti te gaan kijken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Irrelevante vraag, die er lijkt van uit te gaan dat dat een organisatie is van de overheid.
Dat zijn belangengroepen die een optocht organiseren en het is dan ook aan hen om te beslissen of ze er mee wensen door te gaan.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang ze de pluimen in hun eigen gat steken kan het mij eignelijk niet zoveel schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb ik me daar niet mee te moeien. Maar ergens is er een grens, en seksuele daden in't openbaar, daar is een ferme boom over op te zetten. En ik denk dat de topicstarter daar eigenlijk naar zoekt. Maar zoals ik schreef, Carnaval in België gelijkschakelen aan een Gay/LGBTQxyz++³pride, da's gewoon zeiken om te kunnen zeiken. Hier, een bekertje azijn, kwestie van verzuurd te blijven.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja pietjentrek in t openbaar of andere vunzige streken, dat is not done uiteraard.
maar voor de rest "trek"ik mij dat niet aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Gladiator - Barbarian Horde" ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |