![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Het gebruik van een "jokerkaart" in discussies? | |||
Ik gebruik wel eens zo'n "kaart" ja. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Het gebruik van zo'n "kaarten" daar doe ik niet aan mee. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Ik gebruik zo'n kaart enkel als het mezelf of mijn eigen ras uitkomt. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 66,67% |
Ik weiger te antwoorden. Trek uw conclusies. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ter verduidelijking: Gebruik je wel eens de racismekaart of antisemitismekaart in een discussie?
Bvb: Het gaat over dat allochtonen niet willen werken en je roept dan gewoon dat het racistisch is ter verdediging naast de feiten. Of men heeft kritiek op Israël en je begint over miljarden jodenhaters en antisemieten op de planeet en dat men zich beter op de problemen in het eigen land zou focussen. Zondigt u daar wel eens aan, of bekijkt u de zaken altijd kritisch? Wat is volgens u de beste manier in het kader van immigratie en integratie van mensen?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik trek bij het minste de racistenkaart. Dat is altijd Troef ( Trump).
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het heerlijk om leugenaars aan te pakken met hun eigen wapens. Bv. de compulsieve racisme-schreeuwers met hun neus op hun eigen racisme duwen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 september 2025 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik voorstander ben van racisme op een vrije manier, zie ik niet goed in wat dat bijbrengt aan het argument.