![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() beste forumleden, ik maak een scriptie over oekraine en zoek daar naar de invloed die poetin heeft op het huidige oekraine. Ook ben ik op zoek naar de oorsprong van de tweedeling van het land en waarom deze tweedeling stand houd. als er mensen zijn die me kunnen helpen zou ik dat zeer kunnen waarderen als ze dit willen doen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() "De botsing der beschavingen", of was het "de botsing der culturen"? Anyway, het is een boek van Samuel Huntington en zoals je ziet dus ook vertaalt naar het Nederlands en daarin wordt in drie �* vier pagina's de oorsprong en evolutie van de tweedeling uitgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier vind je allerlei links naar Ukraine-gerelateerde onderwerpen. Er staan ook links naar fora allerhande. Ook een aanrader is : http://www.ukraine.com/forums/index.php3 Je kan daar je vraag stellen aan ukrainers. Altijd interessant. Over de 2deling van het land : Dat heeft alles te maken met de geschiedenis van de verlichting. Die heeft immers invloed gehad ten westen van de Dnjepr maar het oosten heeft er nooit kennis mee gemaakt. Daarnaast had het oosten natuurlijk veel meer invloed van rusland en is een substantieel deel van de bevolking in Oost-Ukraine van Russische afkomst. Laatst gewijzigd door parcifal : 7 januari 2005 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |