![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Jaja,
Verafstoot met zijn OCMW-brilleke van Gucci doet er alles aan om de meerderheid van de eensgezinde Vlamingen te NEUKEN!!! Meerderheidspartijen akkoord over drooglegging racistische partijen De meerderheidspartijen hebben een politiek akkoord bereikt over de zogenaamde 'droogleggingswet'. Daarmee kan de Raad van State de overheidsfinanciering stopzetten van partijen die zich aan racisme bezondigen of de mensenrechten schenden. Het wetsontwerp staat dinsdag op de agenda van de senaatscommissie Binnenlandse Zaken. Het staat niet vast of er vandaag al over gestemd wordt. Volgens het bereikte compromis zou de wet geen terugwerkende kracht hebben, maar als een partij zich bezondigt aan racistische uitspraken, kan de Raad van State wel teruggrijpen naar feiten uit het verleden. Het is de Raad die oordeelt over de intrekking van de dotatie. Als de Raad van State de geldkraan van het Vlaams Belang zou dichtdraaien, verliest de partij ruim twee miljoen euro per jaar. --------------------- 100wetswijzigingen, 1 GRONDWETSWIJZIGING en nu dit... ZIJN ZE ZO BANG VAN HET BELANG DAT ZE OP ONDEMOCRATISCHE MANIEREN DE PARTIJ PROBEERT TE STOPPEN. Dit betuigt van de lafheid van de regering en dit zal zich ZWAAR WREKEN bij de volgende verkiezingen. De minderheid in dit land blijft ervan uitgaan dat er geen rekening moet gehouden worden met wat de kiezers van de grootste partij willen. LUISTEREN!! Dat willen ze, en hun mening geven, en niet steeds die onzin slikken van Guyke en zijn Waalse vrienden. BHV zal ook wel lukken als we weer enkele miljarden geven aan die luie zakken int zuiden.... DANK U GUY!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit voorstel gaat niet ver genoeg in het droogleggen van deze anti-Belgische verraderskliek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat de Raad van State niet meteen de centen van het VB wil afpakken, ze hebben nochtans de wet aan hun kant om dat onmiddellijk te doen.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ach, nu kunnen die honden ons nog wat jennen, maar later zullen we ze met gelijke munt terugbetalen, en ze zullen het niet gestolen hebben !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vloamsbelang, stel het FDF of de PS doet een uitspraak over de vlamingen, geld dit dan ook ? ... if you know what i mean, ?... laat verhofstad zijn speelgoedpistoolke maar kopen, ... hij zal er zich nog mee in zijn eigen voeten schieten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is zonder terugwerkende kracht, dus het Belang verliest zijn dotatie niet.
Het komt een beetje over als een dreiging tov het Belang: Als jullie weer stout zijn zullen we jullie snoepjes afpakken. Ik heb geen probleem met dat wetsontwerp per sé, maar dat racisme is natuurlijk zeer relatief. Ik stel me ook wel vragen bij de motivatie van zo'n wetsontwerp. Het ligt er nogal dik op dat het gericht is tegen het Belang, wat overkomt als een politieke afrekening. En dan Di Rupo zeveren dat hij niet begrijpt dat de Vlaamse partijen bezig zijn met B-H-V terwijl er veel dringender en belangrijkere zaken op de agenda zouden moeten staan. Is het dan dit wat belangrijker is dan B-H-V? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk gaan ze de prijs moeten betalen voor hun associaal ondemocratisch dictatoriaal gedrag en dan heb ik het over VLD, Spirit, de Sossen enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar als het Belang zelf actief hen zou terugpakken vind ik belachelijk. Dat is helemaal geen oplossing en getuigt van een laag democratisch gehalte. Het zou opnieuw voor meer polarisering zorgen, alsof we daar al niet genoeg van hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Het is duidelijk te zien aan hun gekronkel hoe pijnlijk het moet zijn om eens voor de wet en hun eigen mensen op te moeten komen. Citaat:
Scheiding der machten? ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 januari 2005 om 09:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Sinds de oorlogsperiode is er in ons land geen grotere incriminering en vervolging meer geweest tegen andersdenkenden dan vandaag. Vind jij dat de auteurs van deze antidemocratische neo-diktatoriale wetten en hun herauten moeten gerustgelaten worden eens de democratie wordt hersteld?
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde inderdaad het stemhokje, ... Het belang had , had het dat gewillen al een aantal andere politici een proces voor racisme aan hun broek kunnen doen, denken we maar aan de VLD er die (overigens terecht) bepaalde jongeren uit bepaalde zwembaden wou weren... Ik ben persoonlijk 100 % tegen die kleutertuin mentaliteit, van : "ik ga het tegen de meester gaan vertellen... " Ge moet een kat een kat kunnen noemen, en daar moeten geen engeestige wettekes bestaan om dat aan banden te leggen. Idem dito met wetten tegen revisionisme, het is tegenwoordig verboden om wetenschappelijk onderzoek te doen naar het al dan niet plaatsvinden van de genocide op joden. Ieder normaal functioneren mens weet natuurlijk dat er daar een boel mensen gestorven zijn, maar als Prof X wil bewijzen dat het er maar 2000 000 waren ipv 8 (louter fictief voorbeeld) dan is hij strafbaar, ... Ondertussen mag iedereen wel staan roepen dat Stalin en de Turken brave jongens waren die geen vlieg hebben kwaad gedaan en er zijn daar mensen gestorven in die goelags, en de armeniërs leven ook allemaal nog. Heel dat gedoe is zo hypocriet als het groot is, 2 maten en 2 gewichten om de vriendjes gunstig te stemmen en om de slechte nog slechter te maken. kleuters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een veredelde vorm van de securitaté, maar voorloppig zonder geheime martelkamers wolfijzers en pistolen, ? moet ik het zo zien... Wel Pianismo, de moment dat ik merk dat mijn adres in een van ulle bestanden zou zitten doe ik jullie een proces aan wegens schending van de Privacy. Is het dat wat jullie doen, ? namen en gegevens verzamelen in de hoop dat als de revolutie ooit komt je al die venijnige blokkers zult kunnen uitroeien... Want wat moet ik mij anders met Blokwatch voorstellen, ... |
|
![]() |
![]() |