![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met alle respect voor die dame maar blijkbaar is illegaal naar hier komen en in het zwart werken een pak eenvoudiger dan legaal naar hier komen en officieel werken
Gaat die de dag ze teruggaat naar Colombia dan niet worden gestraft en of beboet voor die vele jaren illegaliteit ? En hoe is die eigenlijk binnengekomen ? Met een Toeristen visum of visumvrij ? Ik krijg steeds meer de indruk dat illegalen vooral rechten hebben en legale vooral plichten https://www.bruzz.be/actua/economie/...r-inkomen-2025 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan haar echt geen ongelijk geven.
Ook ons land direct uitgezet worden. https://x.com/ongehoordnedtv/status/1981012679570370925 Als men maar op zijn Merkels gaat blijven binnenhalen gaat het echt vreselijk fout aflopen in de EU dus zij die illegaal landen binnenzwerven en totaal geen meerwaarde zijn voor die landen eruit. Moeten wij daar echt zitten op wachten tot alles van ons gestolen zal worden????? ik vraag mij steeds af of wij zo welgekomen zouden zijn in bepaalde andere landen mocht het hier serieus fout lopen???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 oktober 2025 om 07:46. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb weet van twee groepen mensen met een plan B. Rijke corrupte open VLD'ers en mensen met een tweede nationaliteit (vnl Turken en Marokkanen). De gewone Belgen zijn ferm gescheten.
|