![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
onderwerp
HOMO president Rob Jetten met buitenlandse vriend aan de macht in HOMO Nederland analyse (01) Feitelijk wil D66 de immigratie gewoon vergroten ok, grenzen wijd open voor alle HOMO's uit hele wereld, kijk hier Rob Jetten van D66 is openlijk homoseksueel en heeft argentijnse vriend. (02) Buitenlanders veroveren nu Nederland en Belgie, zelfs buitenlandse HOMOseksuelen zijn bezig met flinke invasie. Er blijft zo ahw niets meer over van de arme, inheemse Blanke Belgen en Nederlanders na 2040 op dit tempo van ONTWITTING en OMvolking ok (03) Geert Wilders is niet perse tegenstander van een grootschalige INVASIE van HOMOseksuelen en LHBTIQers uit het buitenland denk ik?? Nu is Nederland dus ahw HOMO Natie nr 1 dankzij een HOMOseksueel als president en winnaar verkiezingen (04) Ik denk dat heel veel LHBTIQ Moslims op Rob Jetten hebben gestemd ok D66 was altijd progressief, intellectueel midden en Pro Immigratie, PRO HOMOseksuelen, Anti Rechts Pro Klimaat ========================= Henry Mac Donald Voorgesteld voor jou · 1 d · Ik weet niet of dit waar is, want ik heb gedurende de hele campagne niets hierover gehoord. In Suriname zou deze issue de belangrijkste politieke verkiezingsaangelegenheid zijn geweest! Trots op de Nederlandse kiezer .. foto Rob Jetten en zijn vriend uit Argentinie ======================= leuke reacties lachen Ronald Snijders Mens + Mens. 23 u Beantwoorden Secod Stanley Effe wat..... 1 d Beantwoorden Fabian Emanuel Klopt. Job Jetten is getrouwd met Nicolaas. Hij is argentijn top sporter. Op dit moment is Jetten de beste op papier om premier te worden. 1 d Beantwoorden Lackin Toetje Ze trouwen in November in Spanje 1 d Beantwoorden Asah Mahabier is waar ???????????????? 1 d Beantwoorden Emojano Rusland Er is niets aan de hand, conform wetgeving is het legaal. Let's focus on things that really matter!! 1 d Beantwoorden John John Even hoor .. Zag iemand zo ver bukken in mn straat . Hopelijk geen rug pijn 1 d Beantwoorden Robert Jerry Leter onze diaspora is zwak mang. 1000 argentijnen wonen er en 400.000 surinamers maar geen enkele met een minister laat staan koning of koningin ???? 1 d Beantwoorden Grapa Pott Waarschijnlijk wordt hij de eerste openlijke homosexuele premier van Nederland.Bij hun en voor hun is het een dood normale zaak.Het crioelt van ze daar man/vrouw. 1 d Beantwoorden Bewerkt Sandra Limon Henry Mac Donald het klopt 1 d Beantwoorden Philip LongJoy Wist het niet eens maar boeit mij ook niet. 1 d Beantwoorden Carmelita Matil Geen probleem maar wie van ze is de premier en wie de first lady 1 d Beantwoorden Sherien Patadien Pierkhan Trots op Nederland. Ze hebben juist gekozen. Ik heb op de juiste kandidaat gestemd. Trollen met zulke foto’s is zo normaal geworden. Vind ik below the belt en walgelijk ????. Gewoon partner van de minster President. Liefde blijft liefde. 1 d Beantwoorden Bewerkt Stan Moriah Sexual orientation niet van belang - Lands belang more important then anything. 23 u Beantwoorden Serena Holland Gelukkig kijken we naar iemands capaciteit en niet naar zijn seksuele geaardheid. 23 u Beantwoorden Felitia Overman Yes .is waar .is zn partner 23 u Beantwoorden Eurliene Niamut Lekker boeiend . Dat mensen anno 2025 zich nog druk maken om een homo stel … 23 u Beantwoorden Doreen Dankerlui Je weet niet of wat waar is? Dat Rob homo/gay is of dat zijn partner Argentijn is? Beiden zijn ja en je hebt er niets over gehoord omdat het niemand boeit in Ned. Het is niet van invloed op het beleid van zijn partij want het is geen partij voor de lhbt community. Hier zou men er idd over vallen omdat men problemen heeft met mensen hun seksuele geaardheid. Waarom denk je dat zoveel jonge mensen van de brug springen of gramoxone drinken? 23 u Beantwoorden Letitia Pinas Een ieder zijn ding,niets mis mee!! 23 u Beantwoorden Gaitrie Soedamah Henry Mac Donald Het is waar en het is geen issue. Waarom zouden de Surinamers er een probleem van maken als het een bekend gegeven is dat heel veel Surinaamse mannen trouwen met Vrouwen en overdreven macho gedrag vertonen om te camoufleren dat ze homo zijn en stiekem trouwe relaties hebben met mannen die ze binnen hun gezin introduceren als 'matties'? Dit stiekeme gedoe maakt dat de geestestoestand van de Surinaamse man getroebleerd raakt wat een voedingsbodem is voor narcisme. Dat verklaart het steeds toenemende geweld tegen Vrouwen en femicide in Suriname. Wat Rob Jetten betreft, lees dit prachtige artikel van een authentieke persoon: Centrist Rob Jetten could become Netherlands' youngest and first openly gay prime minister https://www.reuters.com/.../centrist...tten-could.../... 23 u Beantwoorden Waldo Wieroe Phagalwa Gaitrie Soedamah ja het is erger dan je denkt bij hindoestanen en overige surinamers mbt geheim homo zijn ok en drama's genoeg. bij hindoes is alles altijd FOUT en karmische sTRAF vloek, jij wil niet weten wat ik meemaakte afgelopen 10 jaar. 9 m Beantwoorden Purcy Sabajo Jetten heeft het openlijk bekendgemaakt en desondanks hebben de Nederlandse kiezers massaal op hem gestemd,hij wordt dus geaccepteerd ! 23 u Beantwoorden Kiki Tjon Henry Mac Donald je bent achter ???????????????? 22 u Beantwoorden Conchita Leeflang · Yessss!!!!! So happy for him 22 u Beantwoorden Lygia Panka Rob Jetten zijn partner is een Argentijnse hockey ster. Maar zijn seksuele geaardheid is niet van belang en het boeit ook niemand. Hij had reeds lang bekend gemaakt dat zij na de verkiezingen gaan trouwen in Spanje. Rob Jetten was in 2024 reeds vice premier. 22 u Beantwoorden Stephanov Blaai Waar voor moet men trots zijn , omdat men niet praat erover....het verval des mens is allang gaande...de man is niet als de mannen van oudsher...mannelijke leiders zijn feminine en vrouwen hangen masculine man uit... 22 u Beantwoorden Harmen Boerboom Geen issue in NL. 22 u Beantwoorden Winston Van Der Leuv Was allang bekend. 22 u Beantwoorden Erno Plet In Europa is het normaal Nederland heeft vrye opvoeding niemand schaamt zich daar over seksualiteit hier in suriname zou het niet kunnen want we zyn nog niet zover om.deze type mensen legaal te accepteren want dan kryg je de politiek religieuze organisaties op je dak als het homohuwelijk hier wel legaal was 22 u Beantwoorden Lakshmi Merhai Yesss! En ik heb op hem gestemd . Hij is eerst gewoon een mens. We moeten meer respect gaan tonen voor mensheid. En btw Nicolaas is een Argentijn. 22 u Beantwoorden Bewerkt Iwan Kluivert Het is waar, al eeuwen bekend 22 u Beantwoorden John E. van Dyke · At least they can share a bathroom… no nn for two. 22 u Beantwoorden Filia Kramp Het is waar en in NL geen thema. 21 u Beantwoorden Lumi Siegfried Moet kunnen. Laat de mensen in hun waarden 21 u Beantwoorden Georgetina Lieveld Ik zou hem geen First Lady noemen maar, Rob Jette heeft een partner van eigen geslacht. Hij komt er tenminste openlijk voor uit maar gaat niet stiekem s’nachts andere mannen lastig vallen. Chapeau voor de keuze van de Nederlandse stem gerechtigden om, te kiezen voor een Intellectuele; recht door zee; vriendelijke en charmante jongeman????????????????. Ik ben er zelf ??n maar word er moe van om steeds tegen de senioren aan te moeten hikken. Miki wan tra winti wai. En hij zal niet de eerste zijn van de Wereld. So, lets move on. 21 u Beantwoorden Ladie Ir · Vanaf dag 1 heeft Jetten bekend gemaakt dat hij van baka pasi is hoor, soms moet je direk eerlijk zijn met bepaalde privé die jouw imago k schade! zo voorkom je onnodige tak takis van Haters???????????????????????????? 21 u Beantwoorden Helga Beatrix Is idd zijn man maar ik had t ook nooit geweten en v Nederland is dit the bomp, ze inspireren deze beweging, maar we zijn in 2025 hoppa , Rutte was stiekem en vond t waarschijnlijk niet nodig ermee te pronken. 21 u Beantwoorden Sita Bhagwandien - Ramkhelawan Daar gaat het verval van nederland nu gaat het beginnen 21 u Beantwoorden Philia Cairo Ik snap niet dat men tijd besteedt aan zulke onderwerpen 21 u Beantwoorden Samantha Henar Ik wil betaalbare boodschappen???? 21 u Beantwoorden Mel Belmi Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende. UITLEG: Homoseksualiteit zowel bij vrouwen als bij mannen. Vandaag worden dat ‘alternatieve gedragswijzen en samenlevingsvormen’ genoemd, die je moet accepteren. Het is een oordeel van God: de mens ontvangt het verdiende loon voor de afdwaling in zichzelf. Als het schepsel geëerd en gediend wordt boven de Schepper, is dit het resultaat. 20 u Beantwoorden Sheetal Sheetz Wat maakt t nou uit. Misschien voert hij wel beter beleid dan de gemiddelde hetro politicus. In NL boeit dit vraagstuk niemand. Wat maakt nou uit als ie gay is. Er zijn urgentere issues in de wereld dan of je met een man of vrouw woont. Valt me tegen dat een oud ambassadeur zo denkt...unblievable 18 u Beantwoorden Bewerkt Hanna Bakboord Dat ze gelukkig mogen zijn en genieten van elkaar en van de centjes van de nederlandse belastingbetaler. Het is hen of Wilders. 18 u Beantwoorden Shirley Blaka Djamoe Wat een gelul zeg!! 16 u Beantwoorden Trends Pulse Mensen zijn de ideologie van het leven Kwijtgeraakt. De idelogie wat God ons over het leven gegeven heeft God maakte Adam God gaf hem alle dieren om een metgezel te vinden adam vond ergeen ,toen maakte de Here God uit een rip van Adam de vrouw Eva genaamd God zij ga en vermenigvuldigd u De duivel ???? wil Gods werken vernietigen ,dus laat hij mannen met mannen ,vrouwen met vrouwen verliefd ???? worden en zelfs trouwen en dat vind men de nomaalste zaak van de wereld . Het zijn allemaal Goddelozen . Nederland moet in alles de eerste zijn ze moeten uitblinken Nederland zal de eerste land zijn die een doorn in het oog ????? van de Here God is . Nederland is nu Sodom en Gomorra time wil tel Godswegen zijn ondoorgrondelijk en zelden aangenaam. ???????????? 15 u Beantwoorden Norry Bujoekoe Is dit het voorbeeld dat we onze kinderen willen geven? Waarom ? 15 u Beantwoorden Merselien Hoogvliets Hoe vaak is de gang Naar de stembus De afgelopen jaren Eerder dan de rit van 4jaar uitzitten .het land Nederland is een warboel. Iedereen komt En licht de boel op . Wie betaalt de tol Het volk.en weet elke tollenaar is er 1. Hopelijk is jet sagujes Om ons belasting geld terug tegeven. In plaats van het volk uit te knijpen. En jet zorg je Voor goed beleid en 4jaar vol maken .en kijk ook goed uit . Wat je privé doet is jouw zaak. Het regeer beleid is onze zaak doe het goed. Jouw Je heen. 15 u Beantwoorden Bewerkt Franz Pinaz Totaal niet interessant wat iemand in zijn slaapkamer uitspookt 15 u Beantwoorden Dorrenstroy Weder Een voorbeeld voor de rest van de wereld; leef en laat leven????????*?????????? 14 u Beantwoorden Rudy Niamut Nederland is een katholiek land. Alles mag. Alweer een homo als winnaar. Het kan in Nederland. In de heilige boeken staat het anders. Dat geeft niet. Hier in dit modern land kan alles. Gewoon doen ???? 13 u Beantwoorden Claudett de Bruin Sorry Henry, maar waarom zou je dit - met zo een gekke headline - delen? ???? 13 u Beantwoorden Atma Jagbandhan Misschien het gevolg van veel oestrogenen, andere hormonen en andere chemische stoffen in vleesvoeding en andere voeding, en van bijwerkingen van bepaalde vaccins ???? 20 u Beantwoorden Shirley Parsoe Prime minister with first Gentle man ???????? 20 u Beantwoorden Sheetal Sheetz Je woont echt onder een steen jere ???? 18 u Beantwoorden Ronald Tjen Het blijft raar hoor. En we moeten het allemaal normaal gaan vinden. Mooi voorbeeld voor de Nederlandse jeugd. God schiep Adam en Eva en niet Adam en Evert. En de Surinaamse diaspora in Nederland wil dat we dat in Suriname ook als normaal gaan zien, gezien hun reacties. 17 u Beantwoorden Vinod Ramcharan Als wereld leiders samen komen hebben de partners ook een programma. Daar mag hij zich bij aansluiten.....een groot vrouwelijk gezelschap 15 u Beantwoorden Carmelita Matil Dit betekent gelijk dat de grenzen wijd open moeten staan voor asielzoekers want die moeten zorgen voor de volgende generaties en dat de autochtone bevolking straks niet meer bestaat.Dat is de vrees van velen ondanks nl tolerant is .De islam komt in een sterke positie,want zij krijgen meer kinderen. Wonen zal wel leuker worden 15 u Beantwoorden =========================== |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nederland heeft geen president natuurlijk.
Wel een eerste minister.
|
|
|
#3 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ja he, nu nederland ombouwen tot homo natie he, grenzen open voor homo's wereldwijd hhaha modernisering he HOMO economie |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
ja joh, ik moet de kwantum fysica gaan bestuderen, veel is ontdekt en het is ongelooflijk complexe materie.
orde van grootte van Quarks en strings is dus 10^-15 tot zelfs 10^-37 meter De reacties zet ik ook erbij ok, vanuit mjin data backup file toch weinig echte moorddadige HOMOHAAT reacties =========================== ============================================ =====>> [SCR29: M0 ] d.d. // (onderwerp) AD.nl 13 u · 'Iedereen weet straks dat je als homoseksuele man minister-president kunt worden' Waldo Wieroe Phagalwa Verrassing vd verkiezing hahah haha had ik totaal niet verwacht // Maar hele harde metafysica van het zijn van een zuivere HETERO man of een LHBTIQ+ man is niet simpel ok. Seks kan iets uit de duistere, duivelse werelden van de fundamentele Kwantum fysica zijn ok en niemand weet nog hoe dit werkt. // Paraplu Term HOMO is fout. // Een ding: het kan zijn dat Nederland nu allang voor 33,333 procent een soort geheime, ondergrondse HOMO of Gammafiele Economie heeft en die duistere wereld van stinkend rijke HOMO's ea LHBTIQers is echt gevaarlijk en meedogenloos ok. // De (STIJVE) Lange Arm van de Gammafielen, HOMOOTJES, Lesbiennes ea LHBTIQers kan langer zijn dan de Lange Arm van de WET ok. // (ik ben zelf toch een persoon met een Fetisch kwadrant als Bottom HOMO Meisje nu en het is anders dan het zijn van een natuurlijk geboren HOMOFIELE Koelieboy van Kwatta ok. Dus hierom weet ik nu veel over eea mbt kwantum fysica en Seksuele kwadranten, is hele theorie ok, niet simpel, en binnen de hele Wetenschap in Beeld weet niemand nog waarom wij moeten seksen en waarom wij zelfs aan cyber sex doen, wat geen enkele andere zoogdier, primaat, vis, vogel ooit zou willen doen. // Maw wij zijn een zieke soort en veels te afwijkend voor onze exo planeet, vermoedelijk zijn wij inderdaad een MISLUKTE upgrade van de oude mensapen door Aliens UFO Caught on Camera heel lang geleden, de Aliens wilden onze voorouders vroeger totaal wegvagen en bombardeerden de hele planeet kapot, waarna de laatste IJSTIJD begon, maar het mislukte toch finaal) // hhaha hhaa maar de Aliens UFO Caught on Camera komen binnenkort wel even checken hier of het goed gaat met de Walvissen en aapjes ok en zij komen dan met gigantische OORLOGSschepen..... ) 7 m Beantwoorden Delft, Nederland, [T-END = <week 45, dinsdag 4 november 2025, 22:39 uur avond>] Wouter Morel We leven letterlijk in de dagen van Sodom en Gomorra. Hopelijk zullen ze zich nog bekeren zodat ze verlost mogen worden van hun zonden en het eeuwige leven mogen verkrijgen. 2 u Beantwoorden Donovan Van Der Aa Doesn’t make it not true ???? 13 u Beantwoorden Kamni Rao Niets mis mee met de homos, ze zijn gewoon intelligent mensen. 13 u Beantwoorden Bewerkt Onder Cover Rutte is er ook 1tje 13 u Beantwoorden Wendy Broekhuizen Van Wijk Ik ben totaal geen Jetten fan. Wel heel blij dat een (homo) man premier kan zijn. Fijn dat dit kan in het mooie Europa. ???????????? nu de rest van de wereld nog overtuigen. Ff een aanvulling: IK BEN GEEN FAN VAN JETTEN OF D66. wel dat een homofiele man premier kan zijn!!! 13 u Beantwoorden Bewerkt Sebastiaan Bronk Echt heel erg progressief allemaal maar nu gewoon aub weer het land besturen. #doegewoonjewerk 13 u Beantwoorden Sandra Jochems-Teunisse Wat een gelul of je nou homo of hetero bent wat maakt dat uit. Het gaat niet om je seksuele geaardheid maar om wat je gaat betekenen voor dit land. En dat word gewoon ellende omdat hij nog alles duurder gaat maken nog meer vluchtelingen het land inlaat. Het word tijd dat we dat Brussel de rug toekeren want het klopt niet dat D66 zoveel stemmen heeft gekregen, het is allemaal volgens planning. 13 u Beantwoorden Eithel Pourier Ieder Mens op deze Planeet heeft het Recht te zijn wie ze zijn en doen en laten met hun eigen leven wat ze dan ook willen, wie zijn wij als zondaars om iets over te lopen zeiken en lullen, bah. 13 u Beantwoorden Carla van der Sluis Ohh deze keer wordt de grootste partij ook premier, raar dat dat met de vorige verkiezingen niet kon 13 u Beantwoorden Geert De Vries Hij is in ieder geval de eerste minister-president die niets met Nederland heeft. 13 u Beantwoorden Hennie Knake Denk dat wij Nederlanders aan stabiliteit toe zijn!! Dat gezeur overal over, of je nu moslim of homo bent enz we zijn allemaal gewoon Mensen !!!!!!! 13 u Beantwoorden Yel Iz Prive is prive en zakelijk is zakelijk. Hij slooft zich niet uit met zijn prive wensen en houdt het netjes in zijn prive tijd, dus vind hem door deze houding al geweldig mens en geloof ook dat hij een goede premier wordt. Moet en wil die discussie niet horen onder de kamerleden van wie met wie gaat en hoe die zich voelt en laat zien. Rutte deed met jonge jongens volgens Wilders en likt tegenwoordig de strontzak van Trump! Kinderachtig en onnodige info. Bespaar mij jouw privewensen en voorkeuren. Ik kijk naar wat je doet en hoe je het doet, want je doet het voor het volk. 13 u Beantwoorden Bewerkt Kirsten Dekens Mensen hou op hoor, zegt zoveel over jullie zelf. Er is niks mis met je als je op het zelfde geslacht valt zo word je nou eenmaal geboren. Kun je helemaal niks aan doen en ook niet van genezen. Aan de heftige reacties zijn er vele onder jullie die het wegstoppen want immers de gene die het hardste roepen… En wat als je kind of kleinkind of je broer of zus nou homosexueel is doen jullie dan ook zo? #Denkvermogenvaneendoperwt!!! 13 u Beantwoorden Erna de Pender Doe normaal, wanneer iemand zijn werk goed doet , is er totaal niks aan de hand . Dat verschil breng je nu zelf de wereld in ! Dit is gewoon sneu 13 u Beantwoorden Angelina Sanou Wat ik zo bijzonder vind is dat het de hele tijd zo enorm benoemd wordt: onze community wordt nu extra onder de aandacht gebracht, hij zet zich in voor onze community… blabla maar ondertussen vinden de LHBTI dat ze niet in een hokje geplaatst mogen worden… Het gaat vooral over hun en mis ik vanuit hun kant de verbinding etc… Zo zet je jezelf toch weg als “anders”?Terwijl de gemeenschap volgens mij gewoon alle inwoners van NL zijn? 13 u Beantwoorden Bewerkt Danielle Terpstra Geinig dat de meeste negatieve reacties van Henk en Piet en co zijn. Die schreeuwen ook nog iets over haat vanuit andere landen.. 13 u Beantwoorden Jose van Hoften Dat je het niet eens ben met hem dat kan Maar wat heeft er mee te maken dat hij homo is helemaal niks toch 13 u Beantwoorden Miriam Van Der Kraats Zou zo fijn zijn als we allemaal eens gaan inzien dat we allemaal gewoon mensen zijn, aan de binnenkant allemaal met dezelfde organen, zelfs hersenen ???? 13 u Beantwoorden Joke Kreijermaat Dat kon met Pim Fortuyn ook hoor alleen dacht links daar toen HÉÉL anders over. 13 u Beantwoorden Bewerkt Marcel van der Schaaf Wat een onzin bericht weer dit... 23 jaar geleden kon het ook al.. alleen deze beste man is omgelegd door deze zelfde groenlinksd666 figuren.. 13 u Beantwoorden Christa van der Ham-muller Zijn geaardheid zal me een worst zijn, zijn standpunten voor Nederland ???????? vind ik verschrikkelijk ???? 13 u Beantwoorden Just Say Hello HET KAN NIET eerste leugen is al doorgeprikt 10 steden schijnen een metafoor te zijn dus gaat niet lukken er volgen er nog veel meer .. belastingen gaan omhoog.. accijns omhoog .. elektrische auto kan je wel vergeten ja alleen voor de rijken ect ect .. bedankt nederlands klapvee goed gestemd . 13 u Beantwoorden Gerdi Groeneveld Elke (ingeburgerde) Nederlander kan iets bereiken, homoseksueel of niet. Ja, ook mensen met Marokkaanse of Turkse roots. Denk o.a. aan de burgemeesters van Rotterdam en Arnhem. 12 u Beantwoorden Jan Willem Mulder Geweldig, heel positief. En ik wens hem ook alle kracht toe en geluk! Laten we er weer een fijn land van maken zonder scheldpartijen. 12 u Beantwoorden Nelleke Dorrestijn Ja ga maar lekker door met haten. Niemand wordt daar gelukkig van, ook jullie niet. Ga naar de sportschool, ga hardlopen, wees vriendelijk, dan wordt ons land weer beter, de mensen gelukkiger. Doe iemand een plezier, knuffel de mensen die je lief zijn. Wees positief ipv van negatief. Mensen als jullie zijn verantwoordelijk voor de haat we krijgen nu een kabinet dat wel iets voor elkaar krijgt. Wilders is niet jullie vriend en heeft alle kansen gehad om er iets te doen, onze maatschappij beter te maken. Ik gun jullie het allerbeste en dat is wees lief voor elkaar. 12 u Beantwoorden Jolanda Steenbrugge-Klutz Zijn geaardheid boeit mij echt niet, zijn leugens en valse beloftes wel. Het zal mij benieuwen wat hij straks als eerste gaat waarmaken van het verkiezingsprogramma. 12 u Beantwoorden Frank van der Vorm Jetten is niet van mijn partij, maar ik zie zijn overwinning als winst van het redelijke midden op de verhufterde flanken van de Nederlandse politiek. Wat andere politieke partijen nalieten is hem gelukt, de PVV terugdringen uit het centrum van de macht, de zo noodzaklijke correctie op de blunder van Yesilgöz en anderen. Jetten is dus een kanjer en die hebben we hard nodig. 12 u Beantwoorden Sandra Edelenbos Ik begrijp 1 ding niet, je bent homo ( maakt mij echt niks uit) maar je wilt meer azc hebben waar mensen komen die vooral homohaat hebben.... Dit moet je me dan toch even uitleggen. Hier komen vooral ook mannen die vinden dat vrouwen niks zijn. Ik ben even compleet het spoor bijster. Nogmaals ik heb niks tegen homos of wie of wat iemand is of waar die van houd. Wees vooral jezelf. Vind het wel bijzonder dat een homo minister president zal worden , ook al heb ik niet op je gestemd en heb ik volledig rechts gestemd. Maar dit is een stukje wat ik gewoon niet begrijp. 12 u Beantwoorden Ineke Holm Er klopt niets van die heel verkiezingen. Er wordt geen woord over geert wilders meer gezecht en die jette is een vreselijk engerd hoeven we niet bij mee te zijn . 12 u Beantwoorden Sita Borger Mensen die anderen kleineren doen dat alleen maar omdat ze dan denken zelf groter te zijn. 12 u Beantwoorden Desi Smid Eigelijk vind ik mensen die homo's echt niet chill vinden zelf altijd een beetje homo. Want waarom denk jij daar zo aan? Waarom ben jij met deze man bezig en denk jij aan wat hij met een andere man doet? Waarom boeit jou dat zo erg? ???????? 12 u Beantwoorden Aren Aren Het maakt niks uit… het maakt wel uit als je die ideologie opdringt aan 7 jarige op de basisschool… dat zijn we kotst moe… ben wie je bent maar laat de rest met rust en laat vooral kinderen met rust 12 u Beantwoorden Angela Segveld Een "titel" die in 2002 (dus 23 jaar geleden) al naar Pim Fortuyn was gegaan als ze hem niet vermoord hadden. Dus doe nou niet alsof dat nu anno 2025 ineens pas mogelijk is, het heel bijzonder is, het een overwinning is, dat het nu pas openlijk kan, dat het door Jetten zijn optreden komt of ook maar iets in die trant. Dat is namelijk onzin! 11 u Beantwoorden Bewerkt Annemiek van Ewijk Vreselijk waar mensen voor uitgescholden worden! Onze minister-president is homoseksueel. Nu zal er extra aandacht besteed worden LHBTQIA. Helaas is dit nog steeds nodig omdat er veel mensen/landen zijn, die denken dat dit fout/ziekelijk is. Niets mooiers dan mensen die intens van elkaar houden. Het geslacht maakt niet uit. Liefde voor elkaar, daar draait het om???? 9 u Beantwoorden Frits Lagendijk Ik krijg de indruk dat veel mensen die destijds hoog opgaven van Pim Fortuyn - die openlijk omging met zijn homoseksuele geaardheid en zijn ambitie om premier te worden - nu afgeven op dezelfde geaardheid van Rob Jetten. 9 u Beantwoorden Bewerkt Mostafa Hajian What difference does it make? Gay, black, foreigner, Asian, etc. As long as you have a good hart, decent person, and help the nation, that is the most important vision. 8 u Beantwoorden Bewerkt Mary de Vrij Hou op met schelden, leef en laat leven 13 u Beantwoorden Lennart Ubels Wat een prestatie! Trots op Jetten! 12 u Beantwoorden Thijs van den Brink Wat kreeg Pim Fortuin allemaal op zijn bord? Zijn we dat allemaal vergeten? Echt wat een vreemde en opmerkelijke houding van de NL media. 12 u Beantwoorden Stichting Doeh Het wordt tijd dat er opgetreden gaat worden tegen de toetsenbordridders, het lijkt erop dat het niveau daarbij er laag ligt en deze mensen toch iets te veel tijd over hebben om zich zo uit te laten, ga vrijwilligerswerk doen, maak jezelf nuttig in plaats van deze onzin uit te kramen 11 u Beantwoorden Bewerkt Kal Kdr · Pim Fortuin zou 20 jaar geleden de eerste geweest zijn. 11 u Beantwoorden Astorio Astorioso Niks veranderd dus. 13 u Beantwoorden Gert Vanlerberghe Vreselijk hoe mensen te keer gaan. Reken hem af op zijn beleid, niet op zijn geaardheid. Nog veel werk aan de winkel in Nederland. 13 u Beantwoorden Johan Zevenbergen Wat een gelul om daar mee te koop te lopen. Zijn behaalde resultaten uit het verleden geven weinig hoop voor de toekomst. Rob Jetten met maar 18% van de stemmen, presenteert zich als de man van de toekomst. Jong, energiek en met een groen ideaal: Nederland moet koploper worden in de strijd tegen klimaatverandering. Maar achter dat imago van vooruitgang ligt een spoor van financieel wanbeheer, mislukte projecten en tegenstrijdige keuzes. Als minister van Klimaat en Energie (2022-2024) gaf Jetten miljarden uit aan plannen die duurder uitvielen dan begroot. Zijn beleid drukte zwaar op de staatskas en zorgde voor stijgende energieprijzen Windparken op zee wordt 40 miljard euro duurder Een van de grootste onderdelen van Jettens klimaatbeleid was de aanleg van windparken op de Noordzee. Die moesten in 2050 de helft van alle Nederlandse stroom leveren. Maar in oktober 2023 bleek dat de kosten fors hoger uitvielen dan gepland. In een Kamerbrief van 17 oktober 2023 schreefJetten dat de aansluitkosten van windparken op zee 40 miljard euro hoger uitvallen dan eerder begroot. Waar eerder werd gerekend met 2 miljard euro per jaar tussen 2032 en 2057, stijgt dat bedrag nu naar 3,6 miljard per jaar. In totaal betekent dat een extra uitgave van 40 miljard euro in 25 jaar tijd. De hogere kosten worden via de nettarieven doorberekend aan huishoudens en bedrijven. Jetten erkende in zijn brief dat de stroomprijs “flink” zal stijgen als gevolg van de nieuwe schattingen. Volgens berekeningen van het Financieele Dagblad komt dat neer op ongeveer 0,0038 euro per kilowattuur, ruim 10 procent van de gemiddelde dynamische stroomprijs. Klimaatfonds van 35 miljard euro Toen Jetten in 2022 minister van Klimaat en Energie werd, kreeg hij de taak om Nederland versneld te verduurzamen. Daarvoor richtte hij het Nationaal Klimaatfonds op, een fonds van ruim 35 miljard euro dat moest worden besteed aan energieprojecten, windparken, isolatie en vergroening van de industrie. Het fonds werd deels gefinancierd met leningen, waardoor de overheidsschuld verder opliep. Volgens het ministerie was dat verantwoord, omdat de investeringen “zich op lange termijn zouden terugverdienen”. In de praktijk bleek het geld echter in tientallen losse projecten te verdwijnen, waarvan de kosten moeilijk te controleren waren. Het Planbureau voor de Leefomgeving waarschuwde in meerdere rapporten dat de uitvoering van het klimaatbeleid “complex, versnipperd en onvoldoende onderbouwd” was. Toch bleef Jetten investeren in wat hij noemde “de noodzakelijke transitie”. De minister verklaarde dat de stijging te maken heeft met gestegen grondstofprijzen, personeelstekorten en het uitsluiten van leveranciers uit risicolanden, waaronder China. Daardoor lopen de investeringskosten alleen al met 10 miljard euro op. Ook het onderhoud en de exploitatie van het netwerk op zee worden duurder. Tot eind 2023 waren tien vergunningen verleend voor windparken die nog datzelfde jaar operationeel moesten worden. Daarnaast kondigde Jetten plannen aan voor een mega-windpark met 30.000 windmolens in de Noordzee, dat voor 2031 gerealiseerd moet zijn. Dit leidde tot felle kritiek van wetenschappers, die hierdoor vreesden voor een verstoring van de voedselketen in het kwetsbare natuurgebied. Verstuurd vanaf mijn iPhone 12 u Beantwoorden Thijs Has Rutte was 't 4x. ============================== |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
kijk hier he verkiezingen
Extreemrechts Nederland kreeg toch de meeste stemmen per lijsttrekker dus ik denk dat minstens 3,333 miljoen inheemse BLANKE Nederlanders nu echt hebben gestemd voor een Etnische Zuivering ok. Best DRAMA nu in Belgie en Nederland, heel zielig deze Rassenoorlog, de hardere darwinistische en zuivere ONETHISCHE wetenschappelijke theorie hiervan is ook heel TRIEST ok. Dus een harde, verwoede (Seksuele) Rassenoorlog is helaas een zielig, NATUURLIJK en noodzakelijk proces in elke Multi Etnische Maatschappij en dit patroon van een harde rassenhygiene strijd zie je wereldwijd in feite. NIET simpel ok. Wij zijn dus doodgewone Intelligente Aapjes, meer DOMintelligent dan slimme aapjes. =========================== ============= >> [Scr40_10_data_blankhouden, M] Data verkiezingen NL Landelijk tweede kamer <week 44, wo 29 oktober 2025 > https://wnl.tv/2025/11/05/wilders-kr...erverkiezingen Wilders kreeg meer stemmen dan Jetten bij Kamerverkiezingen Redactie • 5 november 2025 16:20 Geert Wilders heeft als lijsttrekker van de PVV meer stemmen gekregen dan D66-voorman Rob Jetten, ook al werd D66 de grootste partij. Wilders kreeg bij de verkiezingen vorige week ruim 1,66 miljoen stemmen, Jetten iets meer dan 1,2 miljoen stemmen. Ook Henri Bontenbal (CDA) kreeg de steun van meer dan 1 miljoen kiezers. Wilders is de grootste stemmentrekker onder de lijsttrekkers. Bijna 95 procent van de PVV-kiezers stemde op hem. Wilders is het enige lid van de PVV en fungeert altijd als boegbeeld. Jetten kreeg bijna 68 procent van de D66-stemmen. De cijfers zijn gebaseerd op de uitslagen van negentien van de twintig kieskringen en het nationaal briefstembureau, dat de stemmen van Nederlanders in het buitenland heeft geteld. Alleen de definitieve uitslag van de kieskring Bonaire ontbreekt nog. Daaronder vallen Bonaire, Sint-Eustatius en Saba. De drie bijzondere gemeenten hebben samen ruim 18.000 kiesgerechtigden. Volgens de voorlopige uitslagen hebben ongeveer 3800 van hen een stem uitgebracht. De Kiesraad stelt vrijdag de definitieve uitslag vast. Lees ook: Uitslagen onder de loep: Moorman veel populairder dan Klaver, Karremans grote man achter Yesilgöz en enorm verschil tussen De Vos en Baudet Bij de vorige Kamerverkiezingen, in 2023, had Wilders ruim 2,2 miljoen stemmen gekregen en Rob Jetten 437.000. Dat betekent dat het aantal stemmen voor Wilders met 25 procent is gedaald, terwijl dat bij Jetten met 176 procent is toegenomen. Frans Timmermans Vier lijsttrekkers van partijen in de Tweede Kamer kregen minder dan de helft van de stemmen van hun partij. Onder hen is Frans Timmermans van GroenLinks-PvdA. Hij kreeg ongeveer 520.000 stemmen, de andere kandidaten van GroenLinks-PvdA samen bijna 832.000. Dat betekent dat ruim 38 procent van de mensen die de partij uitkozen op Timmermans stemde en bijna 62 procent op een ander. Na de exitpolls - waarin zijn partij vijf zetels verloor - kondigde Timmermans zijn afscheid aan. Ook Dilan Ye?ilgöz kreeg minder dan de helft van de stemmen van haar partij, de VVD. Ruim 690.000 mensen brachten hun stem op haar uit, ruim 814.000 mensen stemden op de kandidaten die lager op de VVD-lijst stonden. Nummer vier Vincent Karremans ontving ruim 329.000 stemmen, nummer drie Ruben Brekelmans bijna 167.000. Zij zijn de populairste niet-lijsttrekkers bij de verkiezingen. Bijna 44 procent van de BBB-kiezers stemde woensdag op Caroline van der Plas, bijna 40 procent op nummer twee Mona Keijzer. Laurens Dassen kreeg zo'n 47 procent van de Volt-stemmen. https://wnl.tv/2025/11/05/wilders-kr...erverkiezingen ============= >> [Scr40_10_data_blankhouden, M] ======================= |
|
|
|