Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 januari 2005, 21:58   #1
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard Moslimstaat na de deling van de illegitieme belze staat?

[size=3]Volgens bepaalde islamitische forumleden gaat den belziek op den duur niet gesplitst worden in Vlaanderen en Wallonië, maar is het de bedoeling dat er een moslimstaat wordt opgericht:[/size]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Wat de Amerikanen met de Indianen deden gaan wij nieuwe generatie Vlamingen doen met jullie. Wanneer de moslims meerderheid hebben gaan we referendum houden ivm afsplitsing. We zullen een eigen staat oprichten. Nu zal het waarschijnlijk nog niet haalbaar zijn maar over 20 a 30 jaar. Kunnen we over discussiëren. Net zoals Vlaams Belang praat over afsplitsing van vlaanderen. Maar over 50jaar zal het een feit worden. Meer dan de helft van de bevolking moslim en ja we hebben niet veel zaken gemeenschappelijk. We zullen jullie allemaal maar stampen naar Dietsland waar het ook mag liggen.
[size=3]Gezelligheid troef met de shari'a en de andere uitwassen van die haatreligie?
Of toch maar liever baas in eigen land?[/size]

Hrafnar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 22:11   #2
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

En jij gelooft dat er over 50 jaar een moslimmeerderheid is? Voor iemand die tegen de islam is, ben je toch wel erg goedgelovig t.o.v. wat moslims beweren.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 22:35   #3
Hrafnar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
En jij gelooft dat er over 50 jaar een moslimmeerderheid is? Voor iemand die tegen de islam is, ben je toch wel erg goedgelovig t.o.v. wat moslims beweren.
Ik geloof dat ook niet direct, maar een onmogelijkheid is het gezien de huidige demografische tendenzen zeker niet.

De autochtone bevolking krimpt immers door de vergrijzing enerzijds en het lage geboortecijfer anderzijds. De huidige bevolkingsgroei in Nederland komt vrijwel geheel voor rekening van de allochtonen, waarvan vooral de baarmachines van allah heel erg hun best doen. Ik mag aannemen dat het in de illegitieme belze staat niet veel anders is. Verder laten steeds meer autochtonen zich tot de islam bekeren en nog steeds worden er in het kader van de gezinshereniging complete dorpen geïmporteerd uit het Rifgebergte, de hoogvlaktes van Anatolië en Somalië, en waar ze verder allemaal vandaan mogen komen.

De aanwas van dienaren van de afgod uit de woestijn [size=1](moge hij en zijn nazaten tot het einde der tijden verdrinken in varkensbloed)[/size] schrijdt in een almaar sneller tempo voort.
Oud 7 januari 2005, 23:21   #4
Dimitri

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar
Ik geloof dat ook niet direct, maar een onmogelijkheid is het gezien de huidige demografische tendenzen zeker niet.

De autochtone bevolking krimpt immers door de vergrijzing enerzijds en het lage geboortecijfer anderzijds. De huidige bevolkingsgroei in Nederland komt vrijwel geheel voor rekening van de allochtonen, waarvan vooral de baarmachines van allah heel erg hun best doen. Ik mag aannemen dat het in de illegitieme belze staat niet veel anders is. Verder laten steeds meer autochtonen zich tot de islam bekeren en nog steeds worden er in het kader van de gezinshereniging complete dorpen geïmporteerd uit het Rifgebergte, de hoogvlaktes van Anatolië en Somalië, en waar ze verder allemaal vandaan mogen komen.

De aanwas van dienaren van de afgod uit de woestijn [size=1](moge hij en zijn nazaten tot het einde der tijden verdrinken in varkensbloed)[/size] schrijdt in een almaar sneller tempo voort.
Volgens de statistieken begint de bevolkingsgroei onder islamitische allochtonen te dalen, vooral onder Turken, en dat zal zich verder voortzetten naarmate die bevolkingsgroepen 'verwestersen'. Om de verwestersing te stimuleren helpen de strengere criteria voor gezinsvormende migratie natuurlijk aardig. Vandaar dat het CBS een steeds lagere schatting maakt van het aandeel niet-westerse allochtonen in 2050, momenteel is de schatting 17% tegenover 10% nu. Logischerwijs zou in 2050 dan ongeveer 10% van de bevolking moslim zijn, geen rekening houdend met evt. secularisering als gevolg van die verwestersing. Want we zien nu al dat veel moslimjongeren die zich moslim noemen nauwelijks nog in een moskee komen en ook niet alle geloofsregels opvolgen.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 23:38   #5
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens bepaalde islamitische forumleden gaat den belziek op den duur niet gesplitst worden in Vlaanderen en Wallonië, maar is het de bedoeling dat er een moslimstaat wordt opgericht:
Jij bent echt zo zielig na een aantal provocerende uitspraken kreeg je lekker iets provocerends terug.

Hier volg hoe de discussie in zijn week ging mensen:
http://forum.politics.be/showthread....&page=13&pp=20

Dit was een post van onze zielige Hrafnar waarop EL Turco's antwoord kwam:
Citaat:
Over vijftig jaar zullen Nederland en Vlaanderen tezamen opgegaan zijn in een nieuwe staat, Dietsland, en zal men lachend terugdenken aan de tijd dat de laatste islamitische veroveraar ritueel van het Europese continent werd getrapt. Niets, maar dan ook echt helemaal niets, zal nog aan de aanwezigheid van de islam herinneren. Hun haathutten zullen zijn afgebroken, hun namen zullen zijn verdwenen uit de burgerlijke stand, zelfs hun begraafplaatsen zullen geruimd zijn en de stoffelijke overschotten zullen overgedragen zijn aan de landen van herkomst. Iedereen zal weer wonen waar hij of zij thuishoort en vrede zal ons allen ten deel vallen.
Hoe bedoel je provocerend?:
Citaat:

Maar geen nood, bij de eerstvolgende aardbeving sturen we in het kader van de wederopbouw gewoon een paar honderduizend versche Turken. We hebben er immers meer dan genoeg hier...

Laatst gewijzigd door sinan123 : 7 januari 2005 om 23:57.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 00:13   #6
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Jij bent echt zo zielig na een aantal provocerende uitspraken kreeg je lekker iets provocerends terug.

Hier volg hoe de discussie in zijn week ging mensen:
http://forum.politics.be/showthread....&page=13&pp=20

Dit was een post van onze zielige Hrafnar waarop EL Turco's antwoord kwam:
Hoe bedoel je provocerend?:

[/url]
Kan me niet schelen wat ervoor gebeurd is. Als vreemdeling kom je naar hier omdat je denkt het hier beter te kunnen krijgen. Dan ga je niet de grote Jan (of Mohammed) uithangen en van je neus maken.
Leer je te gedragen.

Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 8 januari 2005 om 00:13.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 00:43   #7
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan me niet schelen wat ervoor gebeurd is. Als vreemdeling kom je naar hier omdat je denkt het hier beter te kunnen krijgen. Dan ga je niet de grote Jan (of Mohammed) uithangen en van je neus maken.
Leer je te gedragen.
Dus een vreemdeling mag hier niet van zijn neus maken? En 'Leer je te gedragen' is ook van toepassing op een grote meerderheid van de Vlamingen.
Doordat velen moeite hebben met te moeten toegeven dat niemand (ook het Behang niet) de allochtonen buiten zal krijgen, schakelen ze nu over op 'ze moeten zich gedragen' en 'ze moeten zich aanpassen'. Bullshit. Iedereen moet zich hier gedragen (leven naar de wet), dus dat nog eens benadrukken t.o.v. migranten is nutteloos. En dat aanpassen; wat is er zo aanstootgevend aan bv een hoofddoek? Al eens een punker tegengekomen met groen/paars/rood haar en veiligheidsspelden door zijn gezicht? Is dat dan wel aangepast? En zo nee, wat doen we daar dan mee?
Ik denk dat uiterlijk en kledij nog altijd een privé-zaak is. En dat misbruiken voor politieke doeleinden is misdadig.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 01:42   #8
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Separatisten, linksen en moslimfundi's: EEN FRONT TEGEN DE BELGEN
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 01:51   #9
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Jaja, we weten al langer dan vandaag dat de belgicisten rechtse extremisten zijn.

Het is niet omdat Turco hier zoiets post dat het enig draagvlak heeft bij de islamieten, laat staan dat ze ooit zo talrijk worden dat dit mogelijk is. Misschien eens naar Amerika verhuizen waar sommigen ook last hebben van paranoia.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 01:55   #10
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Als dat een antwoord is op mijn
Citaat:
Dus een vreemdeling mag hier niet .......
sta ik nu echt met mijn mond vol tanden.
Oud 8 januari 2005, 02:01   #11
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Als dat een antwoord is op mijn
sta ik nu echt met mijn mond vol tanden.
Och, je moet niet verwonderd zijn. De BUB en andere belgicisten hebben iets tegen het VB om hun separatisme, niet omdat het vermeende racisten zijn.
BUB en consoorten zijn gewoon een verzameling zelfverklaarde elitairen die vinden dat alles en iedereen trouw moet zijn aan de heilige staat en vorst; maw Moslims, flaminganten en iedereen die het hiermee niet eens is moet zijn bek houden.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 02:09   #12
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar
[size=3]Volgens bepaalde islamitische forumleden gaat den belziek op den duur niet gesplitst worden in Vlaanderen en Wallonië, maar is het de bedoeling dat er een moslimstaat wordt opgericht:[/size]

[size=3]Gezelligheid troef met de shari'a en de andere uitwassen van die haatreligie?
Of toch maar liever baas in eigen land?[/size]

wat heeft dit met communautaire discussies te maken?

en is het zo triestig op je eigen forum dat je perse hier wat moet komen stoken? nodig anders el turco uit op je eigen forum en ga daar het niveau wat naar beneden halen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 11:43   #13
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dus een vreemdeling mag hier niet van zijn neus maken? En 'Leer je te gedragen' is ook van toepassing op een grote meerderheid van de Vlamingen.
Doordat velen moeite hebben met te moeten toegeven dat niemand (ook het Behang niet) de allochtonen buiten zal krijgen, schakelen ze nu over op 'ze moeten zich gedragen' en 'ze moeten zich aanpassen'. Bullshit. Iedereen moet zich hier gedragen (leven naar de wet), dus dat nog eens benadrukken t.o.v. migranten is nutteloos. En dat aanpassen; wat is er zo aanstootgevend aan bv een hoofddoek? Al eens een punker tegengekomen met groen/paars/rood haar en veiligheidsspelden door zijn gezicht? Is dat dan wel aangepast? En zo nee, wat doen we daar dan mee?
Ik denk dat uiterlijk en kledij nog altijd een privé-zaak is. En dat misbruiken voor politieke doeleinden is misdadig.
Ze moeten zich gedragen. Ze komen naar hier omdat het hier beter is. Als ik verhuis is het toch ook omdat het beter is dan waar ik vroeger woonde, dan ga ik toch ook niet van mijn 'tak' maken.
En nee, sommige punkers zijn inderdaad niet aangepast aan de maatschappij. Daar zou sociale controle voor helpen, maar door de verloedering van waarden en normen zegt niemand daar nog iets over.
Uiterlijk en kleding is privé en je mag alles aandoen wat je maar wilt, op voorwaarde dat je niet aanstootgevend bent. De hoofddoek is dat voor vele, waaronder ik, wel.
Oud 8 januari 2005, 13:12   #14
Hrafnar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
wat heeft dit met communautaire discussies te maken?
Dat lijkt me duidelijk: in het citaat in mijn openingsebericht wordt gewag gemaakt van de oprichting van een moslimstaat op het grondgebied van de huidige illegitieme belze staat. Degene van wie het citaat afkomstig is, heeft het over een referendum, afsplitsing, etc.. Reden genoeg om het hier te plaatsen. Zoniet, dan mag één der moderatoren alhier het naar een ander deel van het forum verplaatsen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
en is het zo triestig op je eigen forum dat je perse hier wat moet komen stoken? nodig anders el turco uit op je eigen forum en ga daar het niveau wat naar beneden halen.
Ten eerste heb ik geen eigen forum, maar ben ik slechts moderator op het Polinco-forum, en ten tweede heeft dit niets met stoken van doen, maar is het juist een gezonde interesse in de denkwijze van bepaalde lieden hier op dit forum. Een denkwijze waarvan ik het vermoeden heb dat die uitgebreider is dan men op het eerste gezicht zou denken. Het lijkt me dus interessant om hierover eens een boom op te zetten om o.a. te zien hoe zij denken die moslimstaat op te richten en wat de gedachtengang er achter is.
Oud 8 januari 2005, 14:22   #15
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ze moeten zich gedragen. Ze komen naar hier omdat het hier beter is. Als ik verhuis is het toch ook omdat het beter is dan waar ik vroeger woonde, dan ga ik toch ook niet van mijn 'tak' maken.
En nee, sommige punkers zijn inderdaad niet aangepast aan de maatschappij. Daar zou sociale controle voor helpen, maar door de verloedering van waarden en normen zegt niemand daar nog iets over.
Uiterlijk en kleding is privé en je mag alles aandoen wat je maar wilt, op voorwaarde dat je niet aanstootgevend bent. De hoofddoek is dat voor vele, waaronder ik, wel.
Nogmaals; zich gedragen is leven naar de wet en meer niet. Dat geldt zowel voor buitenlanders als voor Belgen (of Vlamingen).
Kan iemand me nu eindelijk eens uitleggen wat er zo aanstootgevend is aan een hoofddoek? Vele oude (Vlaamse) vrouwtjes dragen dat ook, ook verbieden? En wat is het verschil met die ellendige (achterstevoor gedragen) baseball-petjes? Is dat wel typisch Vlaams?
Jij wil blijkbaar een maatschappij met allemaal dezelfde burgers, die eruitzien alsof ze net van de C&A komen. Of wat bedoel je met "sociale controle" als je het over punkers hebt?
Normen en waarden... De eeuwige discussie. Mijn punt is; zolang je niemand benadeelt of kwetst heeft ieder zijn eigen normen en waarden.
Trouwens; wat zijn die Vlaamse normen en waarden dan wel?
Oud 8 januari 2005, 14:33   #16
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Nogmaals; zich gedragen is leven naar de wet en meer niet. Dat geldt zowel voor buitenlanders als voor Belgen (of Vlamingen).
Kan iemand me nu eindelijk eens uitleggen wat er zo aanstootgevend is aan een hoofddoek? Vele oude (Vlaamse) vrouwtjes dragen dat ook, ook verbieden? En wat is het verschil met die ellendige (achterstevoor gedragen) baseball-petjes? Is dat wel typisch Vlaams?
Jij wil blijkbaar een maatschappij met allemaal dezelfde burgers, die eruitzien alsof ze net van de C&A komen. Of wat bedoel je met "sociale controle" als je het over punkers hebt?
Normen en waarden... De eeuwige discussie. Mijn punt is; zolang je niemand benadeelt of kwetst heeft ieder zijn eigen normen en waarden.
Trouwens; wat zijn die Vlaamse normen en waarden dan wel?
In ieder geval al niet met religieuze symbolen liggen te pronken.
Oud 8 januari 2005, 14:34   #17
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Dat is geen antwoord.

U bent een overtuigde Vlaming. Wat zijn nu de echte Vlaamse normen en waarden?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 14:37   #18
Koning Pinteman
Lokaal Raadslid

Koning Pinteman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Dat is geen antwoord.

U bent een overtuigde Vlaming. Wat zijn nu de echte Vlaamse normen en waarden?
Zijn/haar hoofddeksel afnemen in bv. een aula.

Koning Pinteman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 14:38   #19
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koning Pinteman
Zijn/haar hoofddeksel afnemen in bv. een aula.
In een kerk ook?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2005, 14:39   #20
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
In een kerk ook?
Als je er iets van zou weten, zou je weten dat een man dat wel en een vrouw niet moet afnemen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be