![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had de eer en het genoegen vanochtend in de foyer van de KVS te Brussel op de persconferentie aanwezig te zijn waar de nieuwe website van BLOKWATCH.BE werd voorgesteld.
![]() Omdat wij geloven in constructieve samenwerking bundelt Blokwatch ook de krachten tussen de vier reeds bestaande onafhankelijke websites of weblogs over extreem-rechts: Baron Jean de Sélys-Longchamps van Hugo van Minnebruggen (aka thePiano), www.antifa.be van Patrick Coeman, vlaamsblok.blogspot.com van Steven Van Bruinebroeck en blokwatch.skynetblogs.be van Marc Spruyt (aka Blokwatcher). Blokwatch wil uitgroeien tot dé referentiesite over extreem-rechts in Vlaanderen en breekt daarom ook bewust met het combattieve undergroundsfeertje waarin anti-VB-initiatieven al te vaak verzanden. Blokwatch situeert zich in het hart van de samenleving en niet in een of andere marginale uithoek. Die website lijkt sterk op die van Vlaams Belang en moet een alternatief worden voor de sterke positie die de partij nu op het internet inneemt. De bedoeling is om het publiek er met harde journalistieke en wetenschappelijke informatie van te overtuigen dat Vlaams Belang wel degelijk een extreem-rechtse partij is. Blokwatch wil zo ook uit het ’undergroundsfeertje’ treden waar anti-Belanginitiatieven zich nu vaak bevinden. bronnen: Belga, De Standaard, thePiano
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 7 januari 2005 om 16:32. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() plagiaat.
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Een origineel design had wel gemogen.
Maar zo te zien ist gewoon weer een verzameling 'oude koeien uit de gracht halen'. Ik lees nog maar de eerste titel: "[racisme] Wie is de auteur van het 70-puntenplan? " Begin es te leven in het heden jongens en meisjes
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ach, we kunnen beter blij zijn dat er nog zulke gefrustreerde "extreem-rechts"-jagers rondlopen. Maakt het allemaal een beetje ludieker en spannender.
Hoe meer ze zeuren over het gevaar dat van hun "extreem-rechtse" tegenstanders uitgaat, hoe meer die aan belang winnen. Ze zullen het nooit begrijpen, die linkse wereldverbeteraars: Rechtsgezinden kun je alleen bij partijen als het Vlaams Belang weghalen met een Vlaams en rechts alternatief. En niet door linkse laster en aan communisme grenzende nonsens. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dat moet nogal wat kosten, een half dozijn anti-bloksites.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Ik stel mij de vraag, of zulke websites nu juist dat is, wat het VB sterk maakt. Dus contraproductief voor diegenen die het VB willen bestrijden. Inderdaad, vele van die artikels zijn als het ware "middeleeuws".Wij leven in 2005, met een heel andere politieke ingesteldheid, dacht ik toch. Laat die Hitler en companen, die allang dood zijn erbuiten. Kom, als het kan, met hedendaagse argumenten naar voor. Goed mogelijk, dat deze site en de oprichters ervan dan wél serieus genomen worden. Maar nu, heb ik, alhoewel ook niet meer van de jongsten, er geen boodschap aan: integendeel! Nota bene: ik heb ook directe familieleden die in Breendonk, definitief, zijn gebleven. Dus kan men mij moeilijk verwijten van een Adolf-aanhanger te zijn! Maar tracht een klein beetje realist te blijven a.u.b.
Laatst gewijzigd door VLK : 7 januari 2005 om 16:56. |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad! Waar zijn de sterke argumenten tegen het VB anno 2005? Dus: niet komen aandragen met geleuter over het 70-punten-plan, Staf De Clercq en VMO.
|
![]() |
![]() |
#13 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk gewoon dat hun duimen zodanig leeggezogen zijn dat ze zich al moeten verenigen om nog iets op papier te krijgen.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Had ik al gezegd dat die van Minnebruggen op dit eigenste forum onder andere door ondergetekende meermaals op flagrante leugens inzake het toenmalige Vlaams Blok betrapt werd ? Een mens vergeet toch snel, nietwaar. En vraag me nu niet om aan te tonen waar, zoek het zelf uit. Ik steek niet meer tijd dan nodig is in zulke mensen.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||||
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |||
|
![]() Citaat:
"Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen" [size=1](Over mestkevers en fascisten: Yves Desmet, 12 mei 2001)[/size] Citaat:
Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 7 januari 2005 om 17:00. |
|||
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Let wel: rechts en niet extreem-rechts. Rechts van het centrum zeg maar. Zegt het mij eens. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uitstekend initiatief.
Het feit dat in de categoriën 'in de parlementen' en 'voorstellen' de vermelding 'Deze categorie is momenteel leeg' staat is - wsl onbedoeld - ook zéér treffend ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben ik even bij dat de inquisitie nog in leven is . Ik kan niet wachten om hun onzin en belachelijke sprookjes te lezen