![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Zojuist naar de site Blokwatch.be gesurft en naar onderstaande peiling gekeken
Wie is de ideale schoonzoon? Filip Dewinter Gerolf Annemans Marijke Dillen Als het zo zit wil ik geen schoonzoon Dinsdagavond ook al naar dezelfde (nou ja dezelfde???) peiling gekeken en ik ben er bijna zeker van dat op de plaats waar nu Filip Dewinter staat toen een andere naam stond (ik weet niet meer welke). Ik geef wel toe dat ik hiervan niet 100% zeker ben. Is er iemand die mijn vermoedens kan bevestigen? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal geen belangstelling voor stomme sites van welke stelling dan ook. Ge kunt net zo goed een peiling houden of ge The Piano als schoonvader wilt. ![]() Hoewel ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ze zo'n belachelijke polls op hun site plaatsen zegt dat veel over hun gebrek aan echte argumenten. Dit is gewoon kinderachtig, er zijn veel betere manieren om het Belang te bestrijden dan het klein kind uit te hangen.
|
![]() |