![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Vandaag donderdag 20 januari 2005 wordt George Walker Bush voor een tweede keer ingewijd als President van de Verenigde Staten van Amerika. De inauguratie kan life worden gevolgd op een aantal televisiezenders om 17u30 onze tijd. (onder andere CNN en Nederland 2) . CNN begint zelfs een uur vroeger met life beelden van de aankomst van de gasten. De feestelijkheden zijn reeds gisterenavond begonnen. ![]() [size=1]Het vuurwerk knalde boven Washington tijdens het feest [/size] [size=1]ter ere van de inauguratie van president Bush. [/size] [size=1]Dick Cheney en vrouw Lynn stonden samen met Laura en [/size] [size=1]George Bush op de eerste rij.[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom jullie hier op tijd nog aan herinneren, voor hen die het programma niet willen missen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() spijtig genoeg moet ik werken, had graag de eieren tegen de limo zien slagen
![]() Ik denk dat we aan de vooravond staan van enkele verbazingwekkende gebeurtenissen. Bush II gaat ons nog doen verschieten. Het is trouwens in de constitutie verwerkt in 1947 dat geen enkele president 3 maal verkozen mag worden. Maar Bush II is nog maar 1 maal verkozen geweest. De eerste keer was hij aangesteld door het hoofdgerechtshof. Bush 4 president in 2008? Of zien we dan Schwarzie zich kandidaat stellen? spaz322 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, wat komt die hier ook doen? Hij gaat er toch niet op rekenen dat we hem hier , zoals (ex-?)terroristenleider Kadhafii, als een koning gaan ontvangen in onze kamer van volksvertegenwoordigers (zonder dat onze volksvertegenwoordigers in het parlement vragen mochten stellen aan Kadhaif)?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De inauguratie zou moeten een feest van de democratie zijn. Nu is het een voorteken van de politiestaat.
![]() ![]() [size=2] De beëdiging van president Bush vandaag gaat gepaard met extreme veiligheidsmaatregelen. Voor de veiligheid rond de 17 minuten durende ceremonie is ruim 17 miljoen dollar uitgetrokken. Bush legt om zes uur vanavond Nederlandse tijd de eed af voor zijn tweede ambtstermijn. Langs de route van het Capitool naar het Witte Huis zullen honderdduizenden mensen staan. Protestgroepen Tientallen protestgroepen hebben aangekondigd dat ze zullen demonstreren tegen de oorlog in Irak en het beperken van de burgerrechten. Zo'n honderd straten rondom het Capitool zijn afgezet. Er zijn wegversperringen opgericht, overal staan metaaldetectoren en op de daken liggen scherpschutters. Duizenden agenten en militairen zijn ingezet om de inauguratie vlekkeloos te laten verlopen. [/size] bron: niburu.nl THE WASHINGTON TIMES | January 18, 2005 By Bill Gertz The military has deployed anti-aircraft missiles within range of the Capitol as part of security enhancements for tomorrow's presidential inauguration. The missile deployment comes even though the FBI and Homeland Security Department concluded in a recent threat assessment that there is no credible information showing that terrorists have targeted inaugural events. Army Avenger missile systems, a Humvee-mounted version of the Stinger anti-aircraft missile, were deployed in the weekend at several locations in the Washington area, including the northern tip of Bolling Air Force Base in Southeast.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 januari 2005 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga mss wel kijken naar de eedaflegging .
4 more years ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zouden die familie van elkaar zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() hoe komt het dat je zo'n USA-fan bent antoon?
ben je een neocon? neoliberal? CIA agent? of .....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor hen die dit niet willen missen, zoals den Antoon : neem plaats voor de televisie , met een bak pop corn, en een grote fles cola.
![]() ![]() [size=1]klik op het plaatje[/size] [size=1].[/size] [size=1][/size] [size=1][/size] [size=1]@spaz : Ik heb het reeds duizend keer uitgelegd, maar kom, nu moet ik naar de inauguratie gaan zien. Een andere keer, ok?[/size] Laatst gewijzigd door Antoon : 20 januari 2005 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind wel dat ze daar ne grote show rond maken.
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() da hebben de neocons geleerd uit de tijd van de romeinen
brood en spelen en het volk is stil, of reclameerd niet easy, nazi propaganda minister Goebels had het niet beter kunnen bedenken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar mij zou je wel een neo-con kunnen noemen -> conservatief vlaams nationalist. Ik vind me wel terug in de neo-cons.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() maybe so 'belanger' maar ik bedoel met neocons wel de doortrapte industriële zotten in het pentagon en niet de vlaams nationalist die opkomt voor zijn volk en staat
ik denk da ge u zelf beter bestempeld als conservatief ipv neocon. of is dat van hogerhand opgedrongen als "mandatory thought pattern" in uw partij die toch opkomt voor vrijemeningsuiting? spaz322 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |