![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() UTRECHT (ANP) – Moslimhomo’s zijn niet gebaat bij emancipatie naar westers model. Zij hebben er meer belang bij dat medemoslims hen erkennen als een minderheid met wie ze rechtvaardig moeten omgaan, ook al accepteren ze hun levenswijze niet. „Als moslim hoef je iemand niet te accepteren, maar je moet wel rechtvaardig met hem omgaan", moet de basis van zo’n „status aparte" zijn.
Dat schrijft Omar Nahas, studiesecretaris van islamitische homo–organisatie Stichting Yoesuf in het boek ’Homo en moslim – hoe gaat dat samen’. Dat verschijnt donderdag bij het instituut voor multiculturele ontwikkeling FORUM. Homo–emancipatie betekent volgens Nahas in de islam: „Wie homoseksueel is, leidt zijn leven als homo zonder anderen ermee te belasten. En omgekeerd: niet–homo’s hoeven niet met homoseksualiteit in contact te komen als ze dat niet willen". Reformatorisch Dagblad Aha, als moslim heb je volgens multikulfetisjist Omar Nahas dus meer rechten als een niet-moslim. Moslims hoeven dus bepaalde zaken niet te accepteren, terwijl alle anderen dat wel moeten op straffe van rechtsvervolging... In feite pleit hij dus helemaal niet voor een status aparte voor islamitische homo's, maar juist voor een status aparte voor alle moslims, waarin moslims meer mogen dan de rest. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel mooi gedaan. p.s. wil je ook jouw interpretatie van mijn tekst hier plaatsen? Dat lijkt me bijzonder interessant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof ,homosexuele Moslims bestaan niet. Daar mannen die met mannen sex bedrijven tegen de koran ingaan, dus geen moslim kunnen zijn. Als ze al moslim waren voor ze betrekkingen met mannen hadden, dan zijn het afvalligen, die evenzeer gedood mogen worden als heidenen.
Ik stel voor terug meer straten uit kinderkopkes ,kasseien of klikers te leggen.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() homo en moslim ..; kan het nog erger????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homonazi? Lesbocist?
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Wat dragen die dan? Een roze burka? Woehahahahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaah !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met hetzelfde recht kun je stellen dat de Paus een travestiet is omdat hij altijd in een jurk rond hopst.... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() SINAN123
Typisch Vanaf het moment je iets over de islam schrijft of kritiek heeft word men geassocieerd met racist en nazi! Belachelijk! En bewijst hoe bekrompen u zelf bent! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is uw mening over homo's in de islam ? En wanneer ga je me dat bewijs geven in die andere discussie ? mvg.melf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg me eens, op welke manier was het in deze thread die over islam ging ontopic om de paus erbij te zeulen ? En welk statement wilde je ermee maken ? Citaat:
2 - als ge u statement niet kunt onderbouwen dan kunt ge dat beter toegeven ipv ontwijkend rond de pot te zeveren, raf. (een hele hoop punten van mij heb je genegeerd, maar ja dat weet je wel) mvg.melf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |