![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer wordt BHV gesplitst | |||
Morgen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
Voor 1 februari |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
Voor 21 juli |
![]() ![]() ![]() |
20 | 32,79% |
Voor de verkiezingen van 2007 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 18,03% |
Later, niet zolang de N-VA in de regering zit |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,11% |
Nooit. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 29,51% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veronderstel dat het nog altijd 2004 is en dat er nog geen Vlaamse regering is, want den N-VA blijft BHV nog steeds behouden....
Dat even terzijde. Wanneer denkt u dat er geen kieskring BHV meer zal zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zeggen dat ze hier allemaal voor betaald worden met onze hardverdiende centjes..... Hoeveel zou dat dom gedoe al de gewone burger gekost hebben via de lonen en de gespendeerde uren van alle ambtenaren, van de laagste tot de hoogste ? Een voorbeeld van heel slechte politiek voor de gewone burger. Het is zelfs niet leuk meer als entertainment. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 13 januari 2005 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik persoonlijk vind dat ze dit wanstaltig circus op onze kosten onmiddellijk moeten stopzetten, en stoppen met hardwerkende Belgen te pesten ![]() Enfin, aan de poll te zien ga ik mijn weddenschap, eind november afgesloten, winnen dat BHV op 1februari nog zou bestaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BHV zal nog héééél lang bestaan. Het is gewoon te onbenullig om daar een hoofdkwestie van te maken!
![]()
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Ik denk voor Pasen. Omdat de burgemeesters van BHV dat hebben gesteld als uiterste datum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze stellen al 40 jaar 'uiterste data'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang, Front National, Front des Francophones en Nieuwe Vlaamse Alliantie al dan niet samen met CD&V daar betalen echte Belgen niet graag voor...... Betalen voor iets dat hen wil vernietigen is toch al te gek ! Ze mogen wel hun zegje doen dat wel ( we leven in een democratie ) maar ervoor betalen..... ![]() ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad! De Belgische Staat moet stoppen haar moordenaars te betalen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze keer is het menens met B/H/V. Volgens mij wordt het inderdaad Pasen.
Paars heeft nog geprobeerd om de storm wat te doen luwen, maar ook zij zien nu dat de topic hot blijft, dat de druk maar niet afneemt, dat in alle partijen nu stemmen opgaan om de splitsing er zo snel mogelijk door te voeren, en dat zelfs de Walonen al binneskamers toegeven dat het zal moeten gebeuren. Tot spijt van wie het benijdt, het komt er deze keer wel aan. Ik verwacht trouwens in de toekomst ook ineens zo een druk voor de splitsing van België. Een druk uit Vlaanderen die niet meer gaat liggen tot het gebeurt. Onze onafhankelijkheid is dichterbij dan ze denken, of eerder hopen. Laatst gewijzigd door Antoon : 13 januari 2005 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat die splitsing er zal komen als Vlaanderen tot de laatste cent uitgeperst is.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn we dan zo'n arme regio?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() Toch vreemd hoe de mensen van de BUB blijven vastklampen aan de splitsing van BHV. Zoiets zou voor jullie toch onbelangrijke materie moeten zijn als jullie toch zo zeker zijn dat het niet zal gebeuren. Waarom er dan topics over starten?
Wat gaan jullie doen als het nu wel degelijk gesplitst wordt, ergens in een hoekje zitten janken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die partijen krijgen geld omdat er voor hen gestemd is, m.a.w. een deel van de Belgische bevolking is wel voor hen. Ik kan ook zo stompzinnig doen en even stellen dat de VLD geen geld mag krijgen omdat ik er tegen ben. En die stomme echte Belgen en echte Vlamingen theoriën hangen me de keel uit. De ander voor racist verslijten maar je bent geen haar beter met je haat tov andersdenkenden. Laatst gewijzigd door instromaniac : 13 januari 2005 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |