![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Gegroet mensen,
Politics.be was een mooie periode van verlichting en verrijking voor mij geweest, ik heb hier veel bijgeleerd en zou nog veel kunnen bijleren. Echter, aan alles en iedereen komt een eind en ooit komt er een dag dat zelf de zwaarste politics.be-fanatici als JVDB, Raf, ThePiano, ingenious, Willem de Spreker, basil, Het Skill Effect, Jazeker, enz... hun laatste teken hier getypt hebben, de meesten onder hen zouden nog in het echte leven doorgaan en elders met andere (verrijkende en vormende) daden bezig zijn. Ik ga ook mezelf afzonderen (voorgoed vrees ik, anders tot over een hele lange tijd, als men me dan herkent puur op karakteristieken) van politics.be en me voor 100% trachten vestigen op louter geschreven bronnen en indien ik het karakter heb, zelfs een streep trekken achter het gehele internetgedoe in het algemeen. Nu hoop ik dat politics.be voor vele anderen in de toekomst wél een verrijking zou zijn, in de zin dat mensen met alle nodige openheid van elkaar wat opsteken. Onthoud dat ook uw dag ooit komt, de tijd dat u een punt zet achter routines uit uw dagelijkse leven. De tijd dat u de deur opent voor een nieuwe wending in uw gehele leven en ondanks de vele nostalgie toch niet achteruit tracht te blikken. Nu is mijn tijd gekomen en al heb ik niet de verrijkenste bijdragen geleverd hier, ik hoop dat ik niet het vaakst andermans tijd vergooid heb door met hun in de discussie te treden (al dan niet met de albekende politieke hypocrisie). Denny groet jullie van ver en denkt aan jullie, Vaarwel.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 28 januari 2005 om 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() What do you say if someone says "goodbye" ? De woorden zijn meestal toch verkeerd, je wou het anders zeggen, je hebt nog hopen ideëen achteraf, maar het helpt weinig want de persoon in kwestie leest het toch niet meer ...
Daarom hou ik het simpel: Goodbye! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeg, internet als communicatie kanaal, als bron van informatie, is wel 'ietske' meer als da forumke "Politics.be" die amper een goei 200 man bereikt. Met dat ge toch bezig zijt u af te zonderen, ge kunt misschien direct ook uwe TV buiten smijten, gevolgd door uwe radio, uiteindelijk kunt ge ook uw boeken verbranden, tzijn toch maar neergepende opinies en waarnemingen van enkelingen. Ja ja, tleven en routine en sleur etc... mijn grootmoe zei altijd "its better to burn out than it is to fade away" en kzal ze nog gelijk moeten geven! Desalnietemin, het ga u goed! (alhoewel ik vermoed dat die nieuwe deuren u enkel maar op dezelfde plaats terug gaan brengen! Gelijk ze in bepaalde hotels in California zeggen 'U can check out anytime u like, but u can never leave') Laatst gewijzigd door piazzolla : 28 januari 2005 om 01:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hmm, ik ben die query om uw naam overal te vervangen toch niet voor niks aan 't uitvoeren zeker
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat moet een zware beslissing zijn geweest amaai ne mens zou van minder deprie geraken peins ik.Maar allee toch wens ik je het beste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en mocht ge U in het echte leven wagen: kijk goed naar links en naar rechts alvorens over te steken.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 28 januari 2005 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en doe je jas dicht als je buiten gaat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Internet vaarwel zeggen
![]() Het lijkt me wel een goed idee, maar internet zal je achtervolgen, de adminstratie in België zal onverbiddelijk zijn, je zal niet meer zonder kunnen ![]() Toch succes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kan er iemand me vertellen wie die mens is?
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() nee en aangezien hij voorgoed weg is kunnen we dat dus niet meer vragen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Dju nu hebt ge mijn 1500ste post gemist !
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar toch proficiat!
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Tot ziens Denny, waar dan ook.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot hoors maar weer. You'll be back.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Maar, tot de volgende, je zult nog wel terugkomen. Daag! Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 28 januari 2005 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Het is nooit slecht om het roer eens compleet om te gooien, wie dat kan, zal er ook in slagen zich een weg door het grillige leven te wanen!
Ik heb respect voor dergelijke beslissing! Stel uzelf maar eens voor he! Je wint de lotto, maar dat rijk gedoe werkt zeer stresserend, je bent veel zenuwachtiger omdat je een groot fortuin moet beheren. Zou jij het dan kunnen weggeven (al dan niet aan het goede doel, dat is niet de vraag) om er vanaf te zijn??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is zoals een vriendin van me die zei dat ze nooit de grote pot van de lotto zou willen winnen, ze zou niet weten wat ermee te doen, ze zou liever een win for life hebben. Toen ik zei dat ze dan hare grote pot maar aan mij moest schenken en ik dan wel mij zou engageren om alle maanden 1000 euro op haar rekening te storten piepte ze toch anders ![]()
![]() |