![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() On Tue, 18 Jan 2005 12:51:12 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: >> Heb jij daar dan een wetenschappelijke studie voor nodig? Kijk om je >> heen, en dan verder dan jezelf, maar kijk bvb eens tot in afrika, tot in >> azie, tot in zuid amerika. Daar is veel ellende en meer dan de helft van >> de wereldbevolking (als het geen 3/4en is, ik ken het precieze getal niet, >> dus hou ik het maar bij het zeker: meer dan de helft) moet rondkomen met >> minder dan 1 dollar per dag. Om nog maar niet te spreken over eventuele >> nood aan democratie enzo, die zorgen heeft men niet want men heeft geen >> huis en geen eten. > >KNIP > >Veel ellende, ik zie de heersende klasse zich daar wentelen in de rijkdom. > >De heersende klasse heeft het daar veel beter dan het Westen. En als het Vlaemsche BloKKK hier de macht grijpt, belanden we in hetzelfde straatje, domoor. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Bart Van Hemelen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 18 Jan 2005 12:51:12 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >>> Heb jij daar dan een wetenschappelijke studie voor nodig? Kijk om je >>> heen, en dan verder dan jezelf, maar kijk bvb eens tot in afrika, tot in >>> azie, tot in zuid amerika. Daar is veel ellende en meer dan de helft >>> van >>> de wereldbevolking (als het geen 3/4en is, ik ken het precieze getal >>> niet, >>> dus hou ik het maar bij het zeker: meer dan de helft) moet rondkomen met >>> minder dan 1 dollar per dag. Om nog maar niet te spreken over eventuele >>> nood aan democratie enzo, die zorgen heeft men niet want men heeft geen >>> huis en geen eten. >> >>KNIP >> >>Veel ellende, ik zie de heersende klasse zich daar wentelen in de rijkdom. >> >>De heersende klasse heeft het daar veel beter dan het Westen. > > En als het Vlaemsche BloKKK hier de macht grijpt, belanden we in > hetzelfde straatje, domoor. > Jij en je politiek correcten hebben blijkbaar een werkende glazen bol. Waarom krijg ik van niemand de juist 6 cijfers voor de volgende Lotto trekking ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |