![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Na de lijkenpikkerij van BUB volgt de SP.A. Weliswaar gaat het niet specifiek om de betreurenswaardige slachtoffers in Azië, doch maakt ook de SP.A hiervan gebruik om nieuwe leden te werven. Er staat ook duidelijke "nieuw lid". |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien heeft dit te maken met http://forum.politics.be/showthread.php?t=28305 ?
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarbij de soskes doen da omdat BUB duidelijk een gift zou doen aan 12-12 waarbij de rooie direct in paniek sloegen om hun titel van solidaire partij kwijt te zijn
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoeveel geld hebben ze in Azië (Afrika is ook getroffen maar krijgt blijkbaar niets, is het omdat ze daar zwart zien?) al gekregen van jullie Blubbervolkje?
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat het bedrag betreft kan ik geen uitspraken doen want ik heb geen zicht op de rekeningen
![]() |