![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hey ik heb een weekske geleden mijn hele computer eens gewist en opnieuw geinstalleerd, maar nu werkt de video op sommige websites niet meer. Bv. bij de VRT (vrtnieuws.net) daar hoor ik wel het geluid, maar het blijft een zwart scherm. ik heb al windows media player 10 en winamp maar toch werkt het niet.
iemand een idee hoe dit komt? danke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() het zal wel iets met codecs en/of plug-ins te maken hebben.
divx geinstalleerd??
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() vrtnieuws werkt alleen maar met belgacom skynet en telenet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() http://www.videolan.org/vlc/
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 13 februari 2005 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ok, ik heb Divx en dat programma van Gorefest geinstalleerd (en mijn computer herstart). Nog steeds hetzelfde. Het is niet dringend ofzo, maar toch.. als er iemand nog een oplossing weet het is altijd welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Dewelke is uw browser??
![]() |
#12 |
|
![]() ik gebruik FireFox (and proud of it!) en voor dat ik mijn pc had gewist werkte dat daar wel mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zult de juiste plug-ins moeten vinden om die beelden te kunnen afspelen. Je kan altijd eens hier kijken. Ik heb het toch juist voor als ik zeg dat vrtnieuws.net zijn beelden afspeelt in de browser?? Dat het voordien werkte heeft vooral te maken met het feit dat je firefox bij installatie de instellingen van explorer hebt laten overnemen. Nu met de herinstallatie van uw pc heb je heel waarschijnlijjk direkt firefox geinstalleerd.
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 14 februari 2005 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Bedankt Mononcle, maar het was niets met plugins. Ik heb mij suf gezocht wat er mis kon zijn (extensies enzo, heel die help pagina door geworsteld) maar uiteindelijk bleek het daar niet aan te liggen.
Het was iets totaal anders: je moest de overlays uitschakelen... (rechtermuisknop op de plaats waar normaal video moet komen, dan opties, dan geavanceerd, dan overlays gebruiken UITschakelen, dit ter info voor zij die hetzelfde voorhebben). Ik moest dit ook doen bij mijn winamp (daar heb je ook zo een functie). soit, ik geniet nu van vrtnieuws video. joehoe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() ook een mogelijkheid was de plugin van Quicktime installeren (http://www.apple.com/quicktime) en op de site van vrtnieuws bij instellingen de player veranderen.
De Quicktime plugin raad ik sowieso aan. Veel sites werken daarmee. Een aanrader: www.apple.com/trailers |
![]() |
![]() |